مشکلات آپدیت جدید شیائومی چیست و چگونه برطرف می شوند؟ مشکلات آپدیت جدید برای چه گوشی هایی به وجود می آید و چه راهکار هایی برای برطرف کردن آن ها وجود دارد؟ مشکلات سخت افزاری گوشی شیائومی بعد از خاموش شدن چگونه برطرف می شوند؟

یکی از مهمترین دغدغه هایی که بسیاری از افراد که از گوشی های برند شیائومی استفاده می کنم با آن روبرو هستند مبحث آپدیت کردن گوشی ها از نظر نرم افزاری و رابط کاربری مخصوص آنها یعنی MIUI میباشد که در این مطلب قصد داریم به صورت کامل تمامی موارد مربوط به آپدیت گوشی شیائومی و رفع ایراد که توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی با ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته انجام می شود را مورد بررسی قرار دهیم.

قبلاً نیز در مطلبی تحت عنوان شیائومی را آپدیت کنیم یا نه تمامی موارد و مشکلاتی که آپدیت گوشی های شیائومی به همراه داشتند را مورد بررسی قرار دادیم و راهکارهایی را در مورد آپدیت کردن و همچنین نکات ایمنی را در این مورد به شما گوشزد کردیم.

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران با آپدیت های جدید گوشی های شیائومی با مشکلاتی برخورد و البته بسیاری از آنها نیز با آپدیت های جدید مشکلات گذشته را برطرف شده دیدن وسایل در این مطلب نکاتی را در این مورد به شما یادآوری کنیم و بگویم که برای آپدیت گوشی های شیائومی باید چه نکاتی را رعایت کرده و از خدمات چه مرکزی استفاده کنید؟

مشکلات آپدیت جدید شیائومی

شیائومی سعی می کند مشکلات به وجود آمده در رابط کاربری خود را در آپدیت های مختلف برطرف نماید و البته این تنها دلیل آپدیت کردن رابط کاربری نیست و از نظر امنیتی نیز بخش های جدیدی به دستگاه اضافه می شود. علاوه بر این اضافه شدن و تغییر برخی از بخش های رابط کاربری و جذاب تر شدن و کاربردی تر شدن آن باعث می شود تا شیائومی آپدیت های جدیدی را در بخش های مختلف ارائه نماید.

در برخی از مدل ها آپدیت کردن رابط کاربری باعث بروز مشکلات سخت افزاری می شود که از جمله این مدل ها می توان به poco m3 و mi 9t اشاره نمود که از قضا گوشی های پرفروشی نیز در بازار ایران بوده اند.

سایر مدل های گوشی های شیائومی در آپدیت هیچگونه مشکلی ندارند اما به روزرسانی نسخه نرم افزاری آن ها حتما باید با شرایط خاصی مانند استفاده از وای فای و اینرنت ADSL انجام شود تا مشکلات احتمالی به حداقل برسد.

مشکلات آپدیت رابط کاربری شیائومی

با توجه به اینکه هر روز تکنولوژی های جدید تری در سراسر جهان رونمایی می‌شوند و البته در این میان افرادی که از این تکنولوژی ها استفاده می کنند بخشی از کار خود را به رابط کاربری آن تکنولوژی‌های اختصاص می‌دهند و با توجه به نوع رابط کاربری در مورد خرید استفاده از آن‌ها تصمیم می‌گیرند شیائومی نیز به عنوان یک برند مطرح در زمینه تولید انواع گوشی‌های هوشمند سعی کرده است تا یک رابط کاربری اختصاصی و جذاب را برای خود انتخاب کند و به صورت دوره آپدیت های لازم را در مورد این رابط کاربری ارائه نماید.

به طور کلی مشکلات آپدیت گوشی های شیائومی و رابط کاربری آنها می‌تواند تاثیرات مثبت و هم تاثیرات منفی را برای گوشی شما بگذارد و این موضوع به نوع آپدیت و همچنین نکات امنیتی که در هنگام آپدیت باید رعایت کنید برمی‌گردد.

بعد از آپدیتی که اخیراً شیائومی با ورژن MIUI 12.5 ارائه داد گزارش های ضد و نقیضی از طرف کاربران برای تاثیر مثبت و منفی این آپدیت بر روی گوشی ها منتشر شد که بخش بزرگی از آنها بر تاثیر منفی این آپدیت بر روی گوشی های پرچمدار شیائومی صحه گذاشته بود.

هر چند پس از مدت کوتاهی شیائومی مشکلات مربوط به این آپدیت و ورژن جدید رابط کاربری را برای گوشی های پرچمدار پذیرفته و سعی کرد تا این مشکلات را به صورت کامل برطرف کند اما به طور کلی می توان گفت رعایت برخی از نکات امنیتی در هنگام آپدیت گوشی و رفع ایراد آنها می‌تواند باعث جلوگیری از همچنین مشکلاتی شود.

آپدیت گوشی شیائومی و رفع ایراد

مشکلات آپدیت جدید شیائومی و رفع ایراد آن در نمایندگی

قبل از اینکه بخواهید گوشی شیائومی خود را آپدیت کنید حتماً باید با مشاوره با متخصصین در این زمینه مشورت کنید یا منابع مطالعاتی مختلفی را مطالعه کنید تا متوجه شوید که قابلیت ارائه شده و روی گوشی شما مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را به وجود می آورد یا اینکه می تواند به فایده گوشی شما باشد.

در آخرین آپدیت شیائومی بسیاری از گوشی های میان رده این برند که دچار مشکلات نرم‌افزاری در قسمت دوربین بودند به صورت کامل بهینه سازی شده و تمامی مشکلات مربوط به هنگ کردن یا اصطلاحاً کند کار کردن در این قسمت برای آنها به صورت کامل برطرف شده بود در حالی که در چند آپدیت قبلی این مشکلات همچنان پابرجا مانده بود.

پس برای اینکه بتوانید گوشی‌شیائومی خود را آپدیت کنید و از خطرات و مشکلاتی که ممکن است در هنگام آپدیت به وجود بیاید دوری کنید حتما باید این کار را به دست افراد متخصصی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بسپارید.

تیم تخصصی نمایندگی شیائومی با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روزی که در اختیار دارد و البته دانش روز دنیا که با تمامی تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در مدل های مختلف گوشی های شیائومی به روز مدل های جدید و پرچمدار آشنایی کامل دارند توانسته است تمامی مشکلات آپدیت جدید شیائومی و رفع ایراد آن ها را به صورت کامل برطرف کند.

به طور کلی می توانیم بگوییم که آپدیت گوشی شیائومی و رفع ایراد به دو بخش مجزا تقسیم می‌شود و شما باید برای هر دو بخش نکات مهمی را در نظر بگیرید.

اگر رابط گوشی شیائومی شما به درستی انجام نشد نرم‌افزاری مختلفی ممکن است بر روی دستگاه شما به وجود بیاید که این مشکلات با برگرداندن آپدیت قبلی و ورژن قبلی ممکن است برطرف شود و یا اینکه با استفاده از تنظیمات نرم افزاری که بر روی دستگاه شما انجام میشود به صورت کامل برخوردار خواهند شد.

در برخی از موارد نیز مشکلات مربوط به آپدیت گوشی شیائومی و رفع ایراد باعث از کار افتادن کامل گوشی می شوند و به همین دلیل است که شما قبل از آپدیت گوشی حتماً باید با افراد متخصص صحبت کرده و از نظرات آنها در این مورد مطمئن شوید.

اخیرا نیز اخبار بسیار موفقی به بیرون درز پیدا کرده است که شیائومی قصد دارد رابط کاربری جدید خود یعنی MIUI 13 را تا قبل از پایان سال میلادی به بازار عرضه کند تا گوشی های مختلف می‌توانند با آپدیت این نسخه بهینه سازی قابل توجهی را در قسمت باتری و نمایشگر خود از نظر طراحی مشاهده نمایند.

آپدیت گوشی شیائومی

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر؟

با توجه به مشکلات آپدیت جدید شیائومی این سوال در دهن بسیاری از کاربران به وجود می آید که ما باید شیائومی را آپدیت کنیم یا نه؟

به طور کلی باید این نکته را در نظر بگیریم که آپدیت رابط کاربری شیائومی علاوه‌بر بهینه سازی رابط کاربری و نوع نمایش ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلف روی گوشی شما باعث بهینه سازی قسمت های سخت افزاری دستگاه مانند باتری یا دوربین نیز خواهد شد و به همین دلیل شما حتماً در صورتی که گوشی تان واجدشرایط آپدیت گوشی شیائومی و رفع ایراد است برای آپدیت کردن آن در سریعترین زمان ممکن اقدام نمایید.

ولی اگر قصد دارید که بدون هیچ مشکلی تمامی مراحل آپدیت گوشی شیائومی خود جدیدترین ورژن رابط کاربری را انجام دهید حتما قبل از آن با تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی تماس گرفته و مشاوره لازم را در این زمینه در مورد مدل گوشی خودتان و مشکلاتی که ممکن است برای آپدیت شما به وجود بیاید و البته نوع اینترنت استفاده شده برای آپدیت نیز بپرسید.

در صورتی که عملیات آپدیت خودتان را به درستی انجام داده باشید و بعد از عملیات آپدیت گوشی شیائومی با مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بر روی گوشی رو به رو شدید حتماً در سریعترین زمان ممکن گوشی خود را به دست متخصصین نمایندگی شیائومی بسپارید تا عملیات تعمیر و رفع ایراد مشکلات  آپدیت جدید شیائومی به صورت کامل انجام شود.

سوالات متداول:

آپدیت رابط کاربری شیائومی چه مشکلاتی به همراه دارد؟

در برخی از موارد آپدیت رابط کاربری شیائومی باعث مشکلات سخت افزاری بر روی برخی از مدل های گوشی شیائومی می شود

چه گوشی هایی را آپدیت نکنیم؟

در این مطلب لیست گوشی هایی که نباید آپدیت شوند و البته لیست تمامی راهکار ها برای برطرف کردن مشکلات آپدیت شیائومی مطرح شده است

۴.۱/۵ - (۱۰ امتیاز)