گوشی هوشمند شیائومی redmi k30 به طور رسمی در تاریخ ۱۹ آذر در دو نسخه و با پشتیبانی از ۴G و  ۵G معرفی خواهد شد.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم تا بررسی گوشی شیائومی Redmi K30 را در اختیار شما قرار دهیم .

شیائومی redmi k30

شیائومی redmi K30

شرکت شیائومی در ادامه ی تولیدات بزرگ خود در زمینه ی تلفن های هوشمند قصد دارد در چند روز آینده یکی از تلفن های هوشمند خود با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را معرفی نماید.

اطلاعاتی که از شیائومی redmi k30 از طریق شبکه های مختلف و منابع معتبر انتشار یافته است، نشان می دهد این اسمارت فون در دو نسخه و با پشتیبانی از نسل چهارم و پنج اینترنت تلفن های همراه به بازار عرضه خواهد شد.

این تلفن هوشمند در ساختار خود از اسنپدراگون ۷۶۵G که به تازگی توسط شرکت کوالکام رونمایی شده است، استفاده خواهد کرد.

این نسل از پردازنده ها تفاوت هایی با نسل قبلی خود دارند که باعث شده است تا سرعت دانلود و آپلود در آن ها بالاتر برود.

همچنین شیائومی بر روی این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی بر روی ساختار خود بهره می برد.

صفحه نمایش مورد نظر که با کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می شود از نوع IPS LCD لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ می باشد.

وضوح صفحه نمایش به واسطه ی رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰ بسیار بالا بوده و تصاویر با کیفیتی از طریق این صفحه، نمایش داده خواهد شد.

هر چند اطلاعاتی از وزن و ابعاد دستگاه منتشر نشده است اما این اسمارت فون نیز مانند بسیاری از تلفن های هوشمند شیائومی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر خاطره انگیز

شیائومی Redmi k30

پنل پشتی شیائومی redmi k30 با قدرت و ویژگی های مختلف روی خود جای داده است.

دوربین اصلی دستگاه دارای قدرت ۶۴ مگاپیکسلی بوده و از مشخصاتی مانند۰.۸  میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۱.۷ اینچ سایز سنسور، لنز واید ۲۶ میلی‌متری، f/1/8 و فوکوس خودکار با تشخیص فاز برخوردار می باشد.

دوربین ثانویه دستگاه با قدرت ۸ مگاپیکسل دارای زاویه ی ۱۲۰ درجه می باشد و گستردگی تصاویر را به همراه خواهد داشت.

در شیائومی redmi k30 از یک لنز اختصاصی ماکرو با قدرت ۵ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال دو برابری استفاده شده است تا تصاویر خاطره انگیز و با کیفیت را بتوان با آن ثبت نمود.

یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در میان این پنل دوربین های شیائومی redmi k30 مشاهده می شود که از سایز سنسور ۱.۵ اینچی بهره می برد.

شیائومی redmi k30 را می توان نخستین دستگاهی دانست که از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سونی با ابعاد ۱/۱.۷ اینچی بهره می‌برد.

در فیلم کوتاهی که از قابلیت های فیلمبرداری این دستگاه منتشر شده است، اشیای کوچک و ریز در شرایط محیطی با استفاده از نور کنترل ‌شده تصویربرداری شده‌اند.

کیفیت تصویربرداری در فیلم مورد نظر به گونه ای است که قسمت‌های کوچک اشیاء همچون زنجیره روی چرخ عقب موتورسیکلت اسباب‌ بازی به‌ خوبی در ویدئو مشاهده می‌شود.

دوربین سلفی دستگاه نیز از طریق یک روزنه ی کوچک بر روی صفحه نمایش دستگاه می تواند قدرت ۲۰ مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر را در اختیار کاربران قرار دهد.

ویژگی های عمومی شیائومی redmi k30

شیائومی Redmi K30

از ویژگی های عمومی شیائومی redmi k30  می توان به باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره نمود.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد با توجه به استفاده از اسنپدراگون ۷۶۵G به عنوان پردازنده ی دستگاه، این اسمارت فون از نسل پنجم اینترنت تلفن های همراه پشتیبانی خواهد کرد.

در اطلاعاتی که از شیائومی redmi k30 منتشر شده است، حافظه ی داخلی دستگاه ۶ گیگابایت بوده و از رم ۶ گیگابایتی بر روی ساختار خود استفاده می کند.

شیائومی redmi k30 درگاه حافظه نداشته و نمی توان حافظه ی داخلی دستگاه را از این طریق ارتقاء داد.

جک هدفون این دستگاه با استفاده از یک میکروفون اختصاصی قادر به حذف لغو نویز صدا خواهد بود.

از نظر امکانات ارتباطی بر روی شیائومی redmi k30 یک پورت USB2.0 و یک پورت USB Type-C قرار دارد که می توان از طریق دستگاه های مختلف به تبادل داده ها با این تلفن هوشمند پرداخت.

همچنین این دستگاه می تواند از کابل OTG نیز برای انتقال فایل ها به فلش مموری و دیگر دستگاه ها و وسایل جانبی پشتیبانی نماید.

شیائومی ردمی K30 قرار است در تک رنگی مشکی به بازار ارائه شود که از نظر ظاهری نیز هنوز اطلاعاتی در مورد آن تا روز معرفی رسمی نمی توان ارائه نمود.

این اسمارت فون هوشمند از اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 11 بهره می برد تا از این نظر نیز جدیدترین سیستم عامل مجهز شده باشد.

از دیگر ویژگی های اسمارت فون این اسمارت فون شیائومی می توان به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، قطب نما، رادیو اف ام، بلوتوث ۵.۰، NFC، شبکه بی سیم وای فای، هات اسپات، پردازنده ی گرافیکی Adreno 618 و … اشاره نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)