بازنشانی پسورد می اکانت گوشی های شیائومی باید حتما توسط شماره ای که اکانت روی آن ثبت شده است، انجام شود.

به همین دلیل در مواردی که شما دسترسی به اکانت خود نداشته باشید و شماره موبایل سیو شده روی آن را نیز نداشته باشید، باید اکانت را حذف کنید که این کار فقط توسط تجهیزات و دستگاه های خاص امکان پذیر است.

امنیت بالا با می اکانت شیائومی

بازنشانی پسورد می اکانت

در دنیای امروزی امنیت یکی از مهم ترین وجه های تکنولوژی روز بوده است و به همین دلیل برند های مختلف سعی کرده اند تا گوشی ها و محصولات خود را از نظر امنیتی در سطح بالایی قرار دهند.

شیائومی نیز با قرار دادن می اکانت به عنوان یک رابط کاربری امن و البته جذاب سعی کرده است تا امنیت گوشی را در هنگامی که گم می شود یا دزدیده می شود بالا ببرد.

البته هنوز تا امنیت کامل کار بسیار زیادی دارد و نمی توان گفت زمانی که گوشی شما دزدیده شده باشد، یا گوشی را کم کرده باشید از امنیت آن برای عدم استفاده توسط اشخاص دیگری از آن اطمینان داشته باشید.

امنیت گوشی های شیائومی توسط رمز و پسورد اکانت قرار داده می شود که از طریق شماره تلفن همراه شما فعال می شود.

به همین دلیل است که در یک مقاله به بررسی دلایل اهمیت فراموش نکردن رمز اکانت شیائومی پرداختیم.

در صورتی که گوشی را ریست کنید دیگر نمی توانید بدون وارد کردن رمز عبور به آن دسترسی داشته باشید.

البته این فقط یک وجه ماجراس و مربوط به زمانی است که اکانت شیائومی مختص به خود شما باشد.

در موارد دیگری ممکن است اکانت به اسم شخص دیگری باشد که به آن دسترسی ندارید و این یعنی شما در یک چالش جدی گرفتار شده اید.

حذف می اکانت شیائومی

بازنشانی پسورد می اکانت

طبق بررسیهای ما در نمایندگی شیائومی در بسیاری از موارد مشتریان برایشان پیش آمده است که گوشی را روشن کرده و در زمان استفاده متوجه می شوند که اکانت به اسم شخص دیگری ساخته شده است.

اگر گوشی را به صورت نو و آکبند تهیه کرده اید، ممکن است در کشور مبدا فردی بر روی گوشی سیم کارت خود را فعال کرده باشد.

در صورتی که گوشی را به صورت استوک و دست دوم خریده اید نیز ممکن است فراموش کرده باشید که رمز می اکانت را از فروشنده بپرسید.

در مورد اول کار برای بازنشانی پسورد می اکانت شیائومی بسیار سخت تر است زیرا دسترسی به فرد مخاطب خود ندارید و این یعنی باید به سراغ گزینه حذف اکانت شیائومی بروید.

اما در حالت دوم اگر بسیار خوش شانس باشید هنوز شماره تلفن فروشنده را دارید و می توانید اطلاعات را از فرد مورد نظر دریافت کنید.

هر چند بسیاری از افرادی که از گوشی های شیائومی استفاده می کنند، اطلاعاتی در مورد می اکانت خود ندارند.

اما حتما در اولین فرصت از وی بخواهید تا رمز و پسورد می اکانت را برایتان بفرستد و رمز  آن را تغییر دهید.

اگر به فرد فروشنده دسترسی ندارید باید به سراغ گزینه حذف اکانت شیائومی بروید که این موضوع نیز نیازمند هزینه بسیار زیادی است.

البته شیائومی قصد دارد در آینده بر روی گوشی های خود الگوریتمی را پیاده سازی کند تا در صورتی که کاربران با وارد شدن به اکانت خود، آن را مسدود نمایند، دیگر هیچ فردی توانایی استفاده از گوشی مورد نظر را نداشته باشد و حتی اکانت آن نیز حذف نشود.

بازنشانی پسورد می اکانت شیائومی

بازنشانی پسورد می اکانت

برای بازنشانی پسورد می اکانت شیائومی باید به یوزر نیم خود دسترسی داشته باشید تا اطلاعات برای ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال شود.

در صورتی که به هر دلیلی به این اطلاعات دسترسی ندارید باید حتما به سراغ حذف اکانت شیائومی بروید.

حذف اکانت شیائومی یک کار کاملاً تخصصی است که فقط به دست افراد متخصص در این زمینه که از تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می کنند انجام می شود.

برای بازنشانی پسورد می اکانت شیائومی هم نیز می توانید از تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی که در این کار خبره هستند استفاده نمایید.

برای مدل های قدیمی تر گوشی های شیائومی می توان از روش های ساده تری از طریق کامپیوتر برای بازنشانی رمز و یا حذف اکانت استفاده نمود.

این در حالی است که برای گوشی های جدید که سطح امنیت آن ها نیز بالاتر رفته است حتما باید از طریق باکس ها و تجهیزات مخصوص انجام شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی روش کار با این باکس ها و نحوه حذف و بازنشانی پسورد می اکانت را به خوبی بلد بوده و در سریع ترین زمان آن را با کمترین هزینه انجام می دهد.

البته برای برخی از مدل های گوشی های این برند ممکن است هیچ کدام از روش های گفته شده جواب ندهند و لازم باشد تا از  اکانت های  Authorize استفاده نمود.

این روش البته هزینه های بسیار بالاتری نسبت به روش های قبلی برای بازنشانی پسورد می اکانت یا حذف آن خواهد داشت.

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)