با انتشار تصاویر واقعی از شیائومی Mi 10 Pro و البته استفاده از مشخصات فنی که قبلا بیان شده بود می توان تا حدودی ویژگی های ساختاری و فنی محصول را تشخیص داد.

ما در این مطلب در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی Mi 10 Pro را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

معرفی شیائومی می ۱۰ پرو

شیائومی Mi 10 Pro

شرکت شیائومی که در چند سال گذشته توانسته است به واسطه ی استراتژی های جذاب به عنوان یکی از برند های محبوب در بازار های جهانی و البته داخلی مطرح شود، همواره گوشی های خود را در اوایل بهار معرفی می کند.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در این مورد به دست آمده است می تواند تا حدودی در مورد امکانات فنی و ویژگی ساختاری محصول نظر داد در حالی که برای اطمینان از تمامی این نظریه ها باید تا معرفی رسمی محصول منتظر ماند.

کیفیت و کارایی بالا همواره یکی از ویژگی های اصلی محصولات شیائومی می باشد که می توان آن را در این محصول نیز به خوبی از روی تصاویر متوجه شد.

در ساخت بدنه ی شیائومی Mi 10 Pro نیز مانند دیگر گوشی های شیائومی از شیشه استفاده شده است تا در کنار مشخصات فنی قوی شاهد ظرافت و زیبایی آن نسبت به مدل های هم رده ای دیگر برند ها باشیم.

بررسی ویژگی های ظاهری و دوربین دستگاه شیائومی Mi 10 Pro

شیائومی Mi 10 Pro

تصاویری که از ظاهر این محصول منتشر شده است، نشان می دهد که دوربین آن در قاب پشتی قرار گرفته است که دارای ۴ سنسور مختلف می باشد.

دوربین اصلی دستگاه احتمالا دارای قدرت ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و در بالا و پایین ساختار اصلی آن از بلندگو استفاده شده است تا بتوان این محصول را از نظر وضوح و کیفیت صدا در سطح بسیار بالایی تصور نمود.

یکی از سنسور های دوربین چهارگانه ی دستگاه با فاصله نسبت به دیگر دوربین ها قرار گرفته است و از دو چراغ LED استفاده شده است که احتمالاً ویژگی های آن ها برای ثبت تصاویر با هم متفاوت است.

با توجه به تصاویری که منتشر شده است نمی توان به طور قطع در مورد  اینفرارد در شیائومی می ۱۰ پرو نظر داد اما به طور قطع محصول پرچمدار جدید شیائومی از جک هدفون بهره نمی برد.

با توجه به تجربه های قبلی و البته از روی تصاویر می توان متوجه شد که شیائومی Mi 10 Pro از یک صفحه نمایش به صورت خمیده دو طرفه بهره مند می باشد.

علاوه بر این در بالای نمایشگر یک حرفه برای دوربین سلفی دستگاه در نظر گرفته شده است.

در کنار این موارد شیائومی می ۱۰ پرو از یک پورت USB-C استفاده می کند که از طریق آن شارژ شده و به تبادل اطلاعات و فایل ها نیز می پردازد.

البته در کنار پورت USB-C یک شیار سیم کارت نیز قرار داد.

در قسمت بالای شیائومی می ۱۰ پرو نیز یک میکروفون اختصاصی برای حذف نویز و یک فرستنده ی کوچک مادون قرمز در کنار خروجی صدا قرار گرفته است.

استفاده از پردازنده ی قوی و پرسرعت اسنپدراگون ۸۶۵

پردازنده Snapdragon 865

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در آینده برای گوشی های شیائومی امری عادی خواهد بود، استفاده از بهترین پردازنده های بازار می باشد.

به همین دلیل و همانطور که از چند وقت قبل اعلام شده بود در ساخت Mi 10 Pro از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد شد.

این پردازنده که از سریع ترین هسته های مرکزی تلفن های همراه می باشد قطعا لذت استفاده بی نظیری از شیائومی می ۱۰ پرو را به کاربران هدیه می دهد.

هر چند هنوز همه ی این ویژگی ها در حد گمانه زنی می باشد اما شیائومی چند ماه قبل در کنفرانس اسنپدراگون تک این موضوع را بیان نموده است تا همگان منتظر استفاده از این پردازنده در نسل بعدی تلفن های پرچمدار شیائومی باشند.

سریع ترین محصول شیائومی برای شارژ شدن؟

 

شیائومی Mi 10 Pro

این سوالی است که قطعا با توجه به اطلاعات منتشر شده از شیائومی می ۱۰ پرو روی کاغذ می توان به جواب آن دست پیدا کرد اما برای قطعیت این جواب باید تا رونمایی رسمی از محصول منتظر ماند.

در تصاویر منتشر شده یک شارژر ۶۵ واتی نیز قرار داده شده است که به نوعی اطلاعاتی که قبلاً در مورد رکوردشکنی شیائومی می ۱۰ پرو در شارژ سریع بیان شده را به خوبی تایید می کند.

این اطلاعات نشان می دهد که شیائومی MI 10 pro را می توان در کنار گوشی اوپو به عنوان سریع ترین گوشی های بازار برای شارژ شدن معرفی نمود.

اوپو رینو آیس یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر دارد که در مدت زمان ۳۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می شود و انتظار می رود که این میزان برای شیائومی می ۱۰ پرو نیز وجود داشته باشد.

هر چند هنوز منابع رسمی عکس ها و اطلاعات منتشر شده را تایید نکرده اند اما می توان از سابقه ی شیائومی در ساخت محصولات پرچمدار این گونه برداشت کرد که باید به دنبال یک محصول با کیفیت ساختاری مناسب، تکنولوژی های روز و البته خلاقیت های نوین باشیم.

۵/۵ - (۲ امتیاز)