شیائومی نوت ۱۰ پرو در کنار نوت ۱۰ را می توان نسخه ی بین المللی CC9 Pro دانست که فقط در برخی از سرویس های گوگل و یا مدل های عرضه شده با این تلفن هوشمند تفاوت دارند و همه ی ویژگی های آن ها مشابه می باشد.

ما در این مطلب در نمایندگی شیائومی در تهران قصد داریم به بررسی این گوشی پرطرفدار شیائومی بپردازیم.

عرضه و معرفی کلی شیائومی نوت ۱۰ پرو

شیائومی نوت 10 پرو

شیائومی به صورت همزمان از دو محصول جدید خود یعنی شیائومی نوت ۱۰ پرو و نوت ۱۰ رونمایی کرده است و نوت ۱۰ پرو را می توان سری پیشرفته تر این دستگاه دانست که فقط در یک مدل با کانفیگ خاصی عرضه شده است.

این گوشی نیز به دلیل ویژگی های بارز و ممتازی مانند استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده ی قوی به عنوان یکی از محبوب ترین و البته با کیفیت ترین پرچمدار های شیائومی در بازار شناخته می شود.

تنها تفاوت Xiaomi Redmi Note 10 Pro  با  نوت ۱۰ را می توان میزان رم و حافظه ی داخلی و همچنین لنز ۸p آن در دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دانست.

یکی از معایب شیائومی نوت ۱۰ پرو را می توان عدم پشتیبانی از کارت حافظه دانست که البته سعی شده است تا با قرار دادن یک حافظه ی داخلی قوی ۲۵۶ گیگابایتی، این نقص تا حدودی برای کاربران جبران شود.

شرکت شیائومی برای فروش و عرضه ی این محصول خود نیز از روش های به صرفه و فروش اینترنتی استفاده نموده است که می تواند در کاهش قیمت آن به نسبت امکاناتی که دارد بسیار موثر باشد.

ویژگی های ساختاری و ظاهری شیائومی نوت ۱۰ پرو

این محصول نیز مانند نوت ۱۰ از نظر ساختاری و ظاهری دارای بدنه ی مقاوم و همچنین طراحی شیک و زیبایی است که می تواند در همان نگاه اول، مشتریان را برای خرید محصول ترغیب نماید.

در کنار وزن ۲۰۸ گرمی می توان به فریم آلومینیومی و همچنین جنس شیشه ای پست و جلوی دستگاه که از طریق یک محافظ گوریلا گلس ۵ در مقابل ضربه و صدمات مختلف محافظت می شود اشاره نمود.

این محصول از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی نموده و کاربر به دلیل ابعاد مناسب دستگاه و همچنین طراحی های جذاب لبه های صفحه نمایش می تواند احساس دلپذیزی در هنگام کار کردن با آن داشته باشد.

ویژگی های صفحه نمایش

شیائومی نوت 10 پرو

نمایشگر mi Note 10 Pro  دارای اندازه ی ۶.۴۷ اینچ بوده و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود.

این نمایشگر که دارای رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰ می باشد از روشنایی ۶۰۰ نیت نیز برخوردار است که می تواند کیفیت مناسبی را برای نمایش تصاویر از خود بروز دهد.

نمایشگر شیائومی نوت ۱۰ پرو از نوع  Super AMOLED  لمسی خازنی بوده و نسبت آن به بدنه در این محصول تقریباً ۸۸ درصد می باشد.

ویژگی های عمومی شیائومی نوت ۱۰ پرو با پردازنده های قوی

شیائومی برای این این محصول خود از اندروید ۹ با رابط کاربری  جذاب MIUI 11 استفاده نموده است.

پردازنده ی کوالکام با تراشه ی اسنپدراگون ۷۳۰G سرعت مناسبی را به این دستگاه داده و باعث می شود تا کیفیت و کارایی آن برای انجام برنامه های مختلف بالا برود.

این پردازنده ی از نوع ۸ هسته ای بوده و در کنار آن از پردازنده ی گرافیکی بسیار قوی و مناسب Adreno 618 استفاده شده است تا جذابیت صفحه نمایش و کارهای گرافیکی شیائومی نوت ۱۰ پرو بالا برود.

در کنار رم ۸ گیگابایتی از یک حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده شده است تا به خوبی نقص عدم پشتیبانی از کارت حافظه در دستگاه جبران شود.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و لذت تصویربرداری و گرفتن عکس های خاطره انگیز

شیائومی نوت 10 پرو

طبق بررسی های ما در نمایندگی شیائومی از نظر کیفیت دوربین می توان شیائومی نوت ۱۰ پرو را در میان بهترین محصولات ارائه شده در سال ۲۰۱۹ نام برد.

در قاب پشتی دستگاه چهار دوربین با مشخصات فنی و کیفیت های مختلف قرار داده شده اند تا وضوح بالایی در ثبت تصاویر را نشان دهند.

دوربین اصلی دستگاه دارای قدرت ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و در زیر آن نیز سه دوربین دیگر با قدرت های ۵، ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است تا کیفیت تصاویر ثبت شده و جزئیات آن ها به خوبی نمایش داده شود.

دوربین سلفی دستگاه نیز با قدرت ۳۲ مگاپیکسلی می تواند همه ی نیاز های کاربران را برای عکس های سلفی جذاب و همچنین استفاده در شبکه های مجازی مختلف برطرف نماید.

دیگر ویژگی های دستگاه

از دیگر ویژگی ها و مشخصات کیفی و کمی شیائومی نوت ۱۰ پرو می توان به موارد زیر اشاره نمود.
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعت

جک هدفون با میکروفون اختصاصی برای لغو نویز

پشتیبانی از شارژ سریع دستگاه

قابلیت اتصال بی سیم و شبکه ی هات اسپات

بلوتوث ۵.۰

پورت های USB2.0 و USB Type-C 1.0 برای برقراری ارتباط با وسایل دیگر و همچنین شارژ شدن باتری

تنوع رنگ ها در سبز، سفید و مشکی

NFC

رادیو

۵/۵ - (۵ امتیاز)