گوشی REDMI GO شیائومی از جمله گوشی های میان رده ای با قیمت بسیار مناسب شرکت شیائومی است که کیفیت بالایی را نیز به رخ رقیبان خود کشیده است.

ما در این مطلب در نمایندگی شیائومی قصد داربم تا مشخصات فنی و ویژگی های گوشی Redmi Go شیائومی را در اختیار شما قرار دهیم .

معرفی گوشی REDMI GO شیائومی

مهم ترین ویژگی این محصول که در فوریه ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است، قیمت بسیار عالی آن در کنار امکانات به روز محصول می باشد.

ساختار بسیار عالی دستگاه در کنار طراحی زیبا که مختص گوشی های هوشمند شیائومی است به خوبی در این محصول دیده می شود.

مشتریان در همان نگاه اول با توجه به قیمت محصول و البته زیبایی ظاهری که برای آن در نظر گرفته شده است، برای خرید گوشی REDMI GO شیائومی ترغیب می شوند.

گوشی REDMI GO شیائومی یک گوشی دو سیم کارته است که از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه نیز پشتیبانی می کند.

طراحی جذاب این گوشی در کنار وزن ۱۳۷ گرمی آن می تواند کار را برای استفاده از گوشی در محیط های شلوغ و به مدت طولانی راحت نماید.

ویژگی های نمایشگر گوشی REDMI GO شیائومی

گوشی Redmi Go شیائومی

گوشی شیائومی ردمی گو از یک نمایشگر ۵.۰ اینچی استفاده می کند که از نوع ال سی می باشد.

این نمایشگر با استفاده از فناوری IPS ساخته شده است تا نور خورشید را بازتاب نداده و البته زاویه ی دید گسترده ای در اختیار کاربران قرار دهد.

هر چند امروزه تلفن های هوشمندی با نسبت بالای بدنه به نمایشگر ساخته شده اند اما با توجه به فناوری استفاده شده و همچنین توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ در کنار قیمت مناسب می توان نسبت نمایشگر به بدنه گوشی شیائومی ردمی گو یعنی ۷۰ درصد را مناسب دانست.

این نمایشگر دارای نسبت ۱۶:۹ و از رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ می باشد.

بر روی بدنه ی گوشی شیائومی ردمی گو یک جک هدفون استفاده شده است که می توان از طریق بلوتوث نیز با هدست بی سیم به دستگاه وصل شد.

از نظر کیفیت صدا نیز به دلیل استفاده از فناوری دالبی در ساخت اسپیکر ها می توان وضوح و کیفیت بالایی را از بلندگو های دستگاه شنید.

پردازنده و کارایی بالای دستگاه با رم ۱ گیگابایتی

برای گوشی REDMI GO شیائومی پردازنده ی ۲۸ نانومتری اسنپدراگون ۴۲۵ شرکت کوالکام استفاده شده است.

این پردازنده برای گوشی های میان رده ای می تواند عملکرد بسیار مناسبی ارائه داده وبا سرعت بالا نرم افزار های مختلف را اجرا نماید.

این گوشی هوشمند از اندروید ۸.۱ نیز بهره می برد تا در کنار این پردازنده بتوان شاهد عملکرد مناسب دستگاه برای اجرای برنامه های سنگین و البته به روز باشیم.

از دیگر امکانات مهم گوشی REDMI GO شیائومی می توان به شیار کارت حافظه بر روی دستگاه اشاره نمود که می توان از آن برای ارتقاء میزان حافظه ی دستگاه استفاده نمود.

حافظه ی اصلی و داخلی گوشی REDMI GO شیائومی به میزان ۸ تا ۱۶ گیگابایت می باشد که می توان از طریق شیار اختصاصی کارت حافظه آن را به ۱۲۸ گیگابایت نیز ارتقاء داد.

برای کارایی بالای دستگاه در اجرای نرم افزار ها نیز یک رم ۱ گیگابایتی در نظر گرفته شده است تا سرعت و عملکرد مناسبی را از گوشی REDMI GO شیائومی شاهد باشیم.

بررسی دوربین های گوشی REDMI GO شیائومی

یکی از مهم ترین امکانات گوشی REDMI GO شیائومی را می توان کیفیت مناسب دوربین های اصلی و سلفی دستگاه دانست.

دوربین اصلی دستگاه که در قاب پشتی قرار گرفته است می تواند قدرت ۸ مگاپیکسلی تصاویر با کیفیت مناسبی را ثبت نماید.

از مهم ترین قابلیت هایی که در این دوربین قرار داده شده اند می توان به  فلش LED، برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, پاناروما و … اشاره نمود.

کیفیت ضبط فیلم نیز با این دوربین با رزولوشن ۱۰۸۰ خواهد بود.

برای گوشی REDMI GO شیائومی نیز از یک دوربین سلفی با کیفیت ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است تا کسانی که طرفدار عکس های سلفی یا ویدیو های زنده و لایو در شبکه های اجتماعی هستند بتوانند نیاز های خود را با این گوشی و دوربین آن برطرف نمایند.

دیگر ویژگی های گوشی REDMI GO شیائومی

گوشی Redmi Go شیائومی

برای درک بهتر میزان اهمیت اقتصادی قیمت ردمی گو شیائومی بهتر است بدانید این محصول از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می کند.

برای اتصال به این دستگاه می توان از طریق قابلیت بی سیم آن یا بلوتوث نسخه ی ۴.۱ استفاده نمود.

از دیگر ویژگی های کاربردی گوشی REDMI GO شیائومی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

رادیو

عرضه در رنگ های مناسب و جذاب آبی و مشکی

جی پی اس

NFC

نمایش دهنده ی اسناد

ویراستار فیلم و عکس

شتاب سنج

سنسور مجاورت

قطب نما

ژیروسکوپ

۴/۵ - (۱ امتیاز)