محبوبیت شیائومی در بازار های داخلی و جهانی کار را برای انتخاب بهترین گوشی میان رده ای شیائومی سخت کرده است و به همین دلیل در این مطلب در نمایندگی شیائومی قصد داریم به بررسی سه مورد از مدل های محبوب و بهترین های شیائومی در این عرصه بپردازیم.

مدل های شیائومی ردمی نوت ۸، ردمی نوت ۷ و می A3 از گوشی های میان رده های شرکت شیائومی هستند که با استقبال بالای مشتریان رو به رو هستند.

در این مطلب در نمایندگی شیائومی ضمن بررسی تمامی ویژگی هایی این مدلها قصد داریم به شما یک راهنمای جامع و کامل را بدهیم تا بتوانید متناسب با نیاز خود یک محصول خوب را خریداری نمایید.

مقایسه بهترین گوشی میان رده ای شیائومی از نظر نمایشگر

بهترین گوشی میان رده ای شیائومی

از نظر ظاهری هر سه مدل مورد بررسی ما در این مطلب تقریباً از مواد اولیه و طراحی یکسان در ساختار خود بهره مند می باشند.

در قاب پشتی از شیشه استفاده شده است که علاوه بر زیبایی می تواند دوام و ماندگاری محصول را بالا ببرد.

البته در مدل ردمی نوت ۷ از قاب آلومینیومی استفاده شده است که با بدنه تمام شیشه ای دو مدل دیگر متفاوت می باشد و همین امر در کنار برخی از عوامل دیگر باعث کاهش قیمت محصول شده است.

یکی از مهم ترین قسمت ها که معمولاً در اولین نگاه مورد سنجش مشتریان قرار می گیرد کیفیت و اندازه نمایشگر دستگاه ها می باشد.

در مدل های ردمی نوت ۷ و ۸ از نمایشگر IPS با کیفیت فول اچ دی استفاده شده است که می تواند میدان دید گسترده ای را در اخیتار افراد قر ار دهد.

بنابراین اکر به دنبال کیفیت بالاتر در بهترین گوشی میان رده ای شیائومی می گردید به سراغ خرید می A3 شیائومی بروید که از فناوری SUPER AMOLED در ساختار خود بهره مند می باشد بروید.

البته اگر اندازه نمایشگر برایتان اهمیت دارد بهتر است کمی در تصمیم خود تجدید نظر نمایید زیرا نمایشگر این گوشی ها به اندازه ۰.۲  از دو مدل دیگر کوچکتر می باشد و نصبت نمایشگر به بدنه کمتری را شاهد باشیم.

در بالای نمایشگر هر سه محصول ناچ قرار داده شده است تا از این طریق بتوان از دوربین سلفی استفاده نمود.

در هر سه نمایشگر از کورنینگ گوریلا گلس ۵ برای محافظت از صفجه نمایش لمسی استفاده شده است.

بررسی دوربین اصلی و سلفی در بهترین گوشی میان رده ای شیائومی

بهترین گوشی میان رده ای شیائومی

هر سه مدلی که در این مقاله در نمایندگی شیائومی با عنوان بهترین گوشی میان رده ای شیائومی به بررسی آن می پردازیم دارای دوربین اصلی در قاب پشتی و دوربین سلفی در قاب جلویی هستند.

در مدل های ردمی نوت ۸ و ۷ از دوربین های ۴۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه استفاده شده است که البته به دلیل استفاده از سه دوربین با قدرت های ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسل برای تشخیص عمق و … می توان ردمی نوت ۸ را در این زمینه برتر دانست.

در ردمی نوت ۷ فقط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است.

در می A3 نیز شاهد استفاده از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی هستیم که با کم دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیگسلی می تواند تصاویر جذابی را به ثبت برساند.

اوضاع در مورد دوربین های سلفی اما کمی فرق می کند و در دو محصول ردمی نوت ۸ و ۷ از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است.

اگر به دنبال کیفیت بالاتر برای تصاویر سلفی و لایو هستید باید از دوربین گوشی می A3 استفاده نمایید که دارای قدرت ۳۲ مگاپیسکلی می باشد.

البته همین قدرت دوربین سلفی در کنار نمایشگر با کیفیت تر باعث شده است تا قیمت این محصول نسبت به ردمی نوت ۸ شیائومی کمی بالاتر باشد.

بررسی پردازنده و قدرت و سرعت

بهترین گوشی میان رده ای شیائومی

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب بهترین گوشی میان رده ای شیائومی، قدرت و سرعت این دستگاه ها می باشد.

با توجه به اینکه در مدل های ردمی نوت ۸ و A3 از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده شده است و در کنار آن از یک رم ۴ گیگابایتی نیز بهره مند شده اند، می توان قدرت و سرعت این دو مدل را برای اجرا نرم افزار ها و دستورات برابر دانست.

این در حالی است که در نوت ۷ از نسل قبلی این پردازنده یعنی اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده شده است و سرعت و قدرت کمتری دارد.

برای حافظه داخلی به صورت پیش فرض دستگاه ها در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده اند که البته قیمت آن ها با هم تفاوت دارد.

از طریق کارت حافظه نیز می توان به راحتی با توجه به نیاز خود ظرفیت هر کدام از مدل ها را افزایش داد.

باتری بهترین گوشی میان رده ای شیائومی

بهترین گوشی میان رده ای شیائومی

از نظر باتری نیز هر دو مدل ردمی نوت ۸ و ۷ از یک باتری غیر قابل تعویض ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده می کنند در حالی که A3 شیائومی از باتری قوی تر ۴۰۳۰ میلی آمپری در ساختار خود استفاده می کند.

حسگر اثر انگشت، شارژ سریع، کانکتور USB Type-C، قطب نما، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه و … از دیگر ویژگی های مشترک بین هر سه مدل می باشند.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)