زمانی که گوشی شما از دستتان بر روی زمین افتاده یا ضربه ای به نمایشگر آن وارد می شود اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که تاچ ال سی دی اصلی شیائومی را از کجا و با چه قیمتی بخریم؟

این مطلب ابتدا به شما می‌گوید که تاچ ال سی دی اصلی چه اهمیتی در ساختار گوشی شما داشته و چگونه می‌تواند باعث کاهش هزینه های تلف شده شما برای تعمیر گوشی شود.

همچنین قصد داریم خدمات نمایندگی شیائومی در این زمینه را نیز به شما معرفی کنیم تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید از تاچ ال سی دی اصلی شیائومی با بهترین قیمت استفاده نمایید.

بررسی اهمیت تاچ ال سی دی در ساختار گوشی

تاچ ال سی دی اصلی شیائومی

شیائومی در چند سال گذشته با توجه به استراتژی‌های موفق بازاریابی که در پیش گرفته است، یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید تلفن‌های همراه توانسته است که طیف وسیعی از مخاطبان کشورمان را برای خرید محصولات خودش ترغیب نماید.

گوشی های شیائومی مانند دیگر برندها از اجزای سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی تشکیل شده اند.

ال سی دی دستگاه در کنار تاچ به شما این اجازه را می دهد تا دستورات را بر روی نمایشگر لمسی گوشی های هوشمند شیائومی اجرا نموده و کاربری لازم را از آنها دریافت نمایید.

تاچ و ال سی دی گوشی های شیائومی مانند گوشی‌های هوشمند دیگر برند ها به عنوان عضو اصلی و حیاتی در ساختار گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شوند که در صورت خرابی امکان استفاده از گوشی مورد نظر وجود نخواهد داشت و یا حداقل با محدودیت هایی که قطعاً اذیت کننده است رو به رو خواهید شد.

شاید زمانی که شارژر شما خراب شود بتوانید با استفاده از یک شارژر دیگر در در همان لحظه مشکلات مربوط به شارژ دهی و پر شدن باتری دستگاه را برطرف نمایید اما زمانی که تاچ و ال سی دی گوشی شما بر اثر عوامل مختلف دچار خرابی یا شکستگی می شود دیگر نمی توانید از گوشی خود به درستی استفاده نمایید.

در این زمان باید به یک مرکز به مرجع معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید از خدمات آن برای تعویض و یا تعمیر تاچ ال سی دی گوشی خود استفاده نمایید.

تاچ ال سی دی درجه ۲ یا فیک

تاچ ال سی دی اصلی شیائومی

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران در هنگام خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی های شیائومی با آن روبرو هستند، وجود این تجهیزات و قسمتهای سخت افزاری دستگاه به صورت غیر اصل در سطح بازار است.

تشخیص اصلی و غیره اصلی بودن تاچ ال سی دی گوشی های شیائومی برای کاربرانی که در این زمینه حرفهای نیستند و با این تجهیزات آشنایی ندارند بسیار سخت و غیر ممکن است.

به همین دلیل بسیاری از کاربران با شنیدن قیمت تاچ ال سی دی غیر اصل و البته تعریف هایی که از فروشنده ها نسبت به این محصولات دارند برای خرید آنها اقدام می کنند.

تاچ ال سی دی غیر اصل شیائومی علاوه بر این که کنتراست پایینی دارند، سنسور های تاچ گوشی نیز در هنگام استفاده بسیار ضعیف بوده و همین موضوع باعث می شود تا این تجهیزات نهایتاً سه ماه بیشتر دوام نیاورد.

درست است که شما قیمت پایین تری برای استفاده از تاچ ال سی دی غیر اصل پرداخت میکنید اما خراب شدن زود هنگام آن را عدم کارایی درست بر روی دستگاه باعث می شود که در واقع شما هزینه خود را تلف کرده و دور ریخته باشید.

این یعنی استفاده از تاچ ال سی دی غیر اصل باعث می‌شود تا هزینه های بسیار بیشتری به شما تحمیل شود.

همچنین اگر تاچ ال سی دی دستگاه را به صورت فیک خریداری کنید ممکن است در کیفیت سخت افزار پردازشی گوشی نیز تاثیر منفی داشته باشد.

در حالی که اگر قیمت بالاتری برای استفاده از تاچ ال سی دی اصلی شیائومی بپردازید، علاوه بر کیفیت بالایی که دارد تا مدتها خیالتان از بابت کارایی آن راحت خواهد بود نیاز به پرداخت هزینه مجدد برای تعویض و تعمیر آن ندارید.

ال سی دی اصلی شیائومی را از نمایندگی خریداری کنید

تاچ ال سی دی اصلی شیائومی

نمایندگی شیائومی در تهران در ادامه خدمات ویژه و منحصر به فردی که در اختیار کاربران این گوشی های هوشمند و پر طرفدار قرار داده است، تاچ ال سی دی اصلی شیائومی را را با قیمت بسیار پایین در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای همه مدل های گوشی که توسط  شرکت شیائومی تا کنون تولید شده است، می‌توانید عملیات تعویض تاچ ال سی دی خراب شده و یا شکسته با تاچ ال سی دی اصلی شیائومی را در این مرکز انجام دهید.

با خرید تاچ ال سی دی های اصلی و اورجینال دغدغه هایی برای کارایی آن و یا خراب شدن آن پس از مدت محدودی نخواهید داشت.

۵/۵ - (۱ امتیاز)