تعمیر برد گوشی شیائومی به عنوان یکی از مهمترین خدمات نمایندگی شیائومی در تهران و کرج برای برطرف کردن تمامی مشکلاتی که بر روی گوشی شما به وجود می‌آید ارتباط هسته اولیه را انجام داده و با توجه به مشکلاتی که بر روی برد گوشی به وجود آمده است برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام می نماید.

در نظر داشته باشید در صورتی که هنوز مدت زمان گارانتی گوشی شما به پایان نرسیده است و یا گوشی شما شامل خدمات مربوط به گارانتی میشود در سریعترین زمان ممکن برای تعمیر و یا تعویض برد گوشی شیائومی به گارانتی مربوطه مراجعه نموده و مشکلات خودتان را با این شرکت در میان بگذارید. تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی فقط گوشی هایی را مورد پذیرش قرار می‌دهد که شامل گارانتی نبوده یا مدت زمان گارانتی آنها به پایان رسیده باشد و از پذیرش گوشی هایی که برد آن ها خراب شده و شامل گارانتی میشود می باشیم.

تعمیر برد گوشی شیائومی

برد گوشی در کنار تاچ و ال سی دی نمایشگر به عنوان اصلی ترین قسمت های سخت افزاری هر گوشی شناخته می شوند که عملیات پردازش از نظر سخت افزاری در قسمت‌های مختلفی مانند پردازنده و رم بر روی برد گوشی انجام می شود. برد گوشی و ساختار آن در گوشی های مختلف متفاوت است و زمانی که شما یک گوشی جدید را خریداری میکنید قطعاً نسبت به مدل‌های قدیمی آن تغییراتی بر روی برد یا دیگر قسمت‌های سخت افزاری آن قرار داده شده است.

بر روی برد هر گوشی قسمتهای سخت افزاری مختلفی مانند پردازنده و رم که نقش مختلفی و متفاوتی در تعیین قیمت هر گوشی دارند قرار گرفته است و زمانی که برد گوشی دچار خرابی شود قطعاً ساختار و عملکرد گوشی نیز کارایی خود را از دست خواهد داد و در سریعترین زمان ممکن باید برای تعمیر برد گوشی شیائومی اقدام نمایید.

با توجه به اینکه برد گوشی شیائومی به عنوان یک قطعه سخت افزاری بسیار حساس در نظر گرفته می‌شود بنا به دلایل مختلفی ممکن است دچار تغییراتی در این قطعه سخت افزاری شویم که نیازمند برطرف کردن مشکل با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته هستید.

در صورتی که مشکلی برای برد گوشی شما به وجود بیاید تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی ابتدا نسبت به تست و عیب یابی اولیه گوشی اقدام نموده و پس از آن عملیات مربوط به تعمیر و یا تعویض برد گوشی شیائومی را با استفاده از ابزارها و تجهیزات بروز و پیشرفته انجام میدهد.

نقش تست عیب یابی در تعمیر برد گوشی شیائومی

با توجه به اینکه برد گوشی در داخل گوشی قرار گرفته است و بنا به دلایل مختلفی در بسیاری از موارد شما دلیل خرابی برد گوشی را متوجه نمی شوید عملیات تست ابی بر روی گوشی خراب شده شیائومی می تواند نقش بسیار مهمی را در تعمیر برد آن داشته باشد.

در واقع با تست و عیب یابی اولیه گوشی شیائومی شما متوجه می شوید که کدام قسمت سخت افزاری دچار مشکل شده است و برای تعمیر و تعویض آن اقدام خواهید کرد.

علاوه بر این تست و عیب یابی اولیه برد گوشی شیائومی به شما کمک می کند تا قسمت های سالم و دستگاه‌ها نیز تشخیص داده و در حین عملیات ترمیم مراقب خراب شدن و یا صدمه دیدن این قسمت نیز باشید که در بسیاری از مراکز متاسفانه به دلیل عدم استفاده از تست اولیه شاهد خرابی قسمت های مختلف برد گوشی شیائومی هستیم که دچار هیچ مشکلی نیستند و فقط در حین عملیات تعمیر دچار خرابی میشوند.

در بسیاری از موارد اولیه علاوه بر بالا بردن کیفیت عملیات تعمیر باعث بالا رفتن سرعت عملیات تعمیر برد گوشی شیائومی نیز می‌شود.

پس بهتر است بگوییم در صورتی که برد گوشی شما دچار مشکل شده است و نمی دانید علت خرابی گوشی شما چیست در سریعترین زمان ممکن برای تست و ارزیابی اولیه آن با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته اقدام نمایید.

تعمیر برد گوشی شیائومی

تعویض برد گوشی شیائومی

برد گوشی شیائومی به عنوان مهمترین قطعه سخت افزاری بر روی این گوشی ها شناخته می شود که متاسفانه در برند شیائومی نسبت به برندهای دیگری مانند اپل و سامسونگ از کیفیت سخت‌افزاری پایین تری برخوردار هستند و به همین دلیل در برخی از موارد شاهد خرابی کامل برد گوشی شیائومی هستیم.

زمانی که برد گوشی شیائومی شما دچار مشکل سخت افزاری شد باید برای تعمیر و یا برطرف کردن مشکل سخت افزاری آن اقدام نمایید اما در برخی از موارد به دلیل حجم بالای خرابی روی برد و سوخته شدن کامل بر در قسمت های مختلف عملیات تعمیر امکان پذیر نبوده و از نظر اقتصادی عملیات تعمیر به هیچ عنوان به صرفه نیست.

در این موارد به جای تعمیر برد گوشی شیائومی باید به سراغ تعویض آن با یک برد اصلی و اورجینال بروید.

با توجه به اینکه قیمت برد گوشی شیائومی در برخی از موارد بسیار بالاست توصیه می‌شود در صورتی که از مدل های پایین گوشی شیائومی استفاده می کنید به جای تعویض برد گوشی شیائومی به سراغ خرید یک گوشی جدید بروید.

البته اگر از مدل‌های بالاتر و پرچمدار گوشی شیائومی استفاده میکنید تعویض برد گوشی شیائومی خراب شده با یک برد اصلی و اورجینال می‌تواند تمامی مشکلات سخت افزاری وجود آمده بر روی گوشی شما را در سریعترین زمان ممکن برطرف نماید.

دلایل خراب شدن برد گوشی شیائومی

برد گوشی شیائومی به دلایل مختلفی ممکن است دچار خرابی شود که از جمله مهمترین آنها می‌توانیم به پر بودن حافظه رم و حافظه داخلی دستگاه شارژ کنیم که باعث هنگ شدن گوشی و سوختن کامل برد گوشی می شود.

در بسیاری از موارد سوختن برد گوشی و یا خراب شدن آن به دلیل وارد شدن ضربه محکم به گوشی و افتادن آن از ارتفاع بر روی سنگ و کلوخ در هنگام درس خواندن می باشد.

علاوه بر این بسته شدن آب یا مایعات و نفوذ آن قسمت‌های داخلی گوشی می تواند از جمله عواملی باشد که در خراب شدن برد و نیاز به تعمیر برد گوشی شیائومی نقش بسیار زیادی داشته باشد.

گارانتی معتبر تعمیر برد گوشی شیائومی

با توجه به اینکه در این مرکز تمامی عملیات مربوط به تعمیر برد گوشی شیائومی با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می‌شود تیم فنی و تخصصی این مرکز با توجه به اطمینانی که به کیفیت عملیات تعمیر انجام شده دارند تمامی خدمات ارائه شده را به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی برای مشتریان از طریق ارائه گارانتی و ضمانت نامه معتبر تضمین می کنند.

در صورتی که شما گوشی خود را به دست متخصصان فنی ما سپرده باشید می توانید در همان محیط نمایندگی از سلامت و برطرف شدن مشکلات سخت افزاری گوشی خود مطمئن شوید و بعد از تایید این عملیات می توانید از گارانتی معتبر تعمیر گوشی بهره مند شوید.

اگر برد گوشی خود را با یک برد اصلی و اورجینال در نمایندگی شیائومی تعویض کرده باشید می توانید از یک ضمانت نامه کتبی برای اصل و اورجینال بودن برد مورد نظر بهره مند شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری برای برد در مدت زمان مشخص شده از خدماتی نمایندگی صورت کاملاً رایگان استفاده نمایید تا بتوانید برد خراب شده را باید برد اصلی و اورجینال دیگر تعویض نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)