برای تعمیر شارژر گوشی شیائومی باید این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که حجم خرابی‌ها بالا باشد بهتر است به جای عملیات تعمیر از گزینه تعویض شارژر با شارژر های اصلی و اورجینال که در نمایندگی رسمی شیائومی با ارزانترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد استفاده نمایید.

علاوه بر تامین مدل های مختلف گوشی های شیائومی و قسمت‌های مختلف سخت افزاری آنها، تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی نسبت به تعمیر و تعویض قسمتهای مختلف سخت افزاری گوشی مانند تاچ و ال سی دی اقدام کرده و با ارزانترین قیمت قطعات اصلی و اورجینال را در اختیار شما قرار میدهد.

تعمیر شارژر گوشی شیائومی

شارژرهای گوشی های شیائومی به عنوان عضو اصلی و مهم این گوشی ها به صورت روزانه و شاید چند ساعت یکبار برای همه کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

زمانی که قصد داشته باشید از این شارژر ها به صورت مداوم استفاده کنید باید حتماً نکات مختلفی را برای حفظ و سلامتی آنها در نظر داشته باشید تا در بلند مدت شاهد خرابی آن ها و کاهش شارژدهی باتری و کل دستگاه نباشید.

خرابی شارژر برای گوشی های شیائومی به دلایل مختلف از جمله ضربه خوردن و یا جریانات نامناسب برق و همچنین ریخته شدن آب یا مایعات اتفاق بیفتد.

در همه این موارد شما نیاز دارید تا ابتدا تست و عیب یابی اولیه را روی باتری انجام داده و سپس برای تعمیر شارژر گوشی شیائومی و تجهیزات به روز و پیشرفته اقدام نمایید.

تمامی قسمتهای سخت افزاری مدل های مختلف گوشی های شیائومی  از جدیدترین فناوری ها در ساختار خود استفاده می‌کنند و شارژر گوشی ها نیز از این قاعده مستثنا نیست. پس برای تعمیر شارژر گوشی شیائومی نیاز است تا تست و عیب یابی اولیه را روی آن انجام داده و با توجه به مشکلی که به وجود آمده است برای تعمیر آن در قسمتهای مختلف از جمله قسمت آداپتور اقدام نمود.

تعمیر شارژر گوشی شیائومی و تعویض آن

تعویض شارژر گوشی شیائومی

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که شارژر شما به صورت ناگهانی از کار بیفتد و یا در طول مدت زمان استفاده به صورت کم کم شارژدهی خود را کاهش پیدا کند و چند ساعت طول بکشد تا گوشی شما را شارژ کند.

در این موارد شارژر گوشی شما به دلایل مختلف دچار خرابی شده است و برای برطرف کردن این مشکلات حتماً باید برای تعمیر آن اقدام نمایید. باتوجه به ساختاری که در شارژر ها به خصوص برای گوشی ها قرار داده شده است در بسیاری از موارد امکان تعمیر شارژر وجود نداشته باشد اما باید برای تعویض آن با شارژر های اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

دلایل برتری شارژر اصلی نسبت به شارژ فیک

بسیاری از کسانی که در زمینه های مختلف از جمله در فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند بر این عقیده‌اند که استفاده از شارژر های اصلی و اورجینال می تواند دوام و کارایی مناسب گوشی شما را در قسمت‌های مختلف از جمله باتری و همچنین سوکت شارژ به همراه داشته باشد. این در حالی است که شما برای خرید این شارژرها هزینه بیشتری را نسبت به شارژر های غیر اصلی پرداخت می کنید اما قطعا حفظ سلامت و کارایی گوشی شما در اولویت باشد و باید برای این کار هزینه بیشتری را پرداخت کنید تا مشکلی از نظر سخت افزاری برای قسمت‌های مختلف گوشی شما به وجود نیاید.

شارژر های مختلف گوشی های شیائومی از نظر فیک و غیر اورجینال بودن در بازار موجود هستند و برای جلوگیری از مشکلات به وجود آمده تیم فنی و تخصصی نمایندگی‌شیائومی سعی کرده است تا مدل های مختلف شارژرهای گوشی های قدیمی و جدید شیائومی را به صورت اصلی و اورجینال با گارانتی و ضمانت نامه کتبی و معتبر در اختیار شما قرار دهد.

در صورت بروز هرگونه مشکل خرابی برای شارژرهای که از این مرکز تهیه کرده اید می توانید با استفاده از گارانتی و ضمانت نامه معتبر برای تعویض و تعمیر شارژر گوشی شیائومی در این مرکز اقدام نمایید.

تعویض شارژر شیائومی

تعمیرات شارژر گوشی شیائومی با ارزانترین هزینه

علاوه بر تعمیر شارژر و دیگر قسمت های سخت افزاری شما می توانید تمامی مشکلات به وجود آمده از نظر نرم افزاری و سخت افزاری را برای گوشی های شیائومی در این مرکز برطرف نمایید.

گوشی های شیائومی از نظر کارایی در سطح بسیار بالایی قرار دارد اما در صورتی که قصد داشته باشید از این گوشی ها استفاده نمایید باید مراقبت های لازم را از آنها داشته باشد تا دچار مشکلاتی نشوند و نیاز به تعمیر آنها نداشته باشید.

گوشی های شیائومی که در بازار موجود هستند و معمولاً از نظر سخت افزاری و در قسمت‌های تاچ و ال سی دی دچار مشکلاتی می‌شوند که تیم فنی و تخصصی مرکز نسبت به تست و عیب یابی اولیه دستگاه اقدام نموده و پس از مشخص شدن قسمتهای خراب شده نسبت به تعمیر آن ها و یا در صورت نیاز برای تعویض آن را با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌کند.

ارزانترین هزینه برای تعمیر گوشی شیائومی در قسمت های مختلف در نظر گرفته شده است در این مرکز ارائه می شود تا شما بتوانید با پرداخت هزینه بسیار اقتصادی و مناسب تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

مشکلات آپدیت رابط کاربری شیائومی

با توجه به اینکه هر روز تکنولوژی های جدید تری در سراسر جهان رونمایی می‌شوند و البته در این میان افرادی که از این تکنولوژی ها استفاده می کنند بخشی از کار خود را به رابط کاربری آن تکنولوژی‌های اختصاص می‌دهند و با توجه به نوع رابط کاربری در مورد خرید استفاده از آن‌ها تصمیم می‌گیرند شیائومی نیز به عنوان یک برند مطرح در زمینه تولید انواع گوشی‌های هوشمند سعی کرده است تا یک رابط کاربری اختصاصی و جذاب را برای خود انتخاب کند و به صورت دوره آپدیت های لازم را در مورد این رابط کاربری ارائه نماید.

به طور کلی مشکلات آپدیت گوشی های شیائومی و رابط کاربری آنها می‌تواند تاثیرات مثبت و هم تاثیرات منفی را برای گوشی شما بگذارد و این موضوع به نوع آپدیت و همچنین نکات امنیتی که در هنگام آپدیت باید رعایت کنید برمی‌گردد.

بعد از آپدیتی که اخیراً شیائومی با ورژن MIUI 12.5 ارائه داد گزارش های ضد و نقیضی از طرف کاربران برای تاثیر مثبت و منفی این آپدیت بر روی گوشی ها منتشر شد که بخش بزرگی از آنها بر تاثیر منفی این آپدیت بر روی گوشی های پرچمدار شیائومی صحه گذاشته بود.

هر چند پس از مدت کوتاهی شیائومی مشکلات مربوط به این آپدیت و ورژن جدید رابط کاربری را برای گوشی های پرچمدار پذیرفته و سعی کرد تا این مشکلات را به صورت کامل برطرف کند اما به طور کلی می توان گفت رعایت برخی از نکات امنیتی در هنگام آپدیت گوشی و رفع ایراد آنها می‌تواند باعث جلوگیری از همچنین مشکلاتی شود.

۳.۲/۵ - (۴ امتیاز)