اگر به دلایل مختلف گوشی شما هم داخل آب یا مایعات مختلف داده است ایا بر اثر بی احتیاطی آب بر روی نمایشگر گوشی شما ریخته شده است و مشکلاتی برای کارکرد آن به وجود آمده است حتماً باید به نمایندگی شیائومی مراجعه کرده و از قسمت تعمیر گوشی آب خورده شیائومی کمک بگیرید تا تمامی مشکلاتی که برای قسمتهای مختلف سخت افزاری گوشی شما به وجود آمده است در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که حتماً آموزش‌هایی که در ادامه به شما داده می شود را به صورت گام به گام و مرحله به مرحله اجرا کنید تا مشکلی برای گوشی شما به وجود می آید و در سریعترین زمان ممکن بتوانید مشکلات آن را در نمایندگی‌شیائومی برطرف کنید.

خطراتی که گوشی آب خورده شیائومی را تهدید می‌کند

هرچند گوشی های شیائومی به خصوص در مدل‌های جدید از سطح امنیت بالاتری برخوردار هستند و مقاومت آنها در برابر آب به نسبت مدل های قدیمی تر بالاتر از شما می توانید تا و مشخصی و تا یک مدت زمان معین و تایید شده، گوشی را در داخل آب بدون هیچ مشکلی قرار دهید اما برای مدل‌های قدیمی‌تر این موضوع می‌تواند حتی در اندک زمانی مشکلات مختلفی را به وجود بیاورد.

زمانی که گوشی شیائومی شما داخل آب می افتد و یا به دلایل مختلف آب یا مایعات بر روی گوشی شما ریخته می‌شود و به سطوح داخلی آن نفوذ می کند ممکن است علاوه بر خراب شدن تاچ و ال سی دی گوشی شما مشکلات مختلف دیگری برای کارکرد قسمت‌های سخت افزاری داخلی دستگاه مانند مادربرد و یا قسمت های سخت افزاری جانبی مانند اسپیکر ها و یا حتی باتری به وجود بیاورد.

درصد خرابی هایی که در هنگام تعمیر گوشی آب خورده شیائومی با آن روبرو هستیم با هم متفاوت است و به میزان ذ آب در داخل قسمت مختلف سخت‌افزاری بستگی دارد اما شما با رعایت کردن نکات مختلفی می توانید این خطرات و مشکلاتی که برای قسمتهای مختلف سخت افزاری گوشی های شیائومی به وجود می‌آید را کاهش دهید تا زمانی که گوشی به دست متخصصین این مجموعه می رسد بتوانند با تست و عیب یابی اولیه به راحتی مشکلات دستگاه را با سرعت بالا حل کنند.

برای گوشی آب خورده شیائومی چه کار کنیم؟

معمولا زمانی که گوشی شما داخل آب می افتد دست و پای خود را گم کرده و سعی می کنید تا گوشی را به هر نحوی شده است در سریع‌ترین زمان ممکن خشک کنید و از صحت کارایی قسمت های مختلف آن مطلع شوید که این کار به شدت اشتباه بوده و باعث می‌شود تا گوشی شما با مشکلات مختلف جدی روبرو شود.

با توجه به تجربه هایی که در زمینه تعمیر گوشی آب خورده شیائومی به دست آمده است زمانی که یکی از مدل های مختلف گوشی شیائومی داخل آب فرو می رود شما باید در سریعترین زمان ممکن گوشی را خاموش کرده و تا حد امکان سیم کارت و یا حافظه داخلی آن را از گوشی جدا کنید. بعد از این کار بهتر است تا گوشی را با پارچه هایی که رطوبت را به خود جذب می‌کنند به صورت کامل خشک کرده و تا مدت زمان مشخصی که آن را به دست یک متخصص می سپارید از روشن کردن گوشی به صورت کامل خودداری کنید.

تعمیر گوشی آب خورده شیائومی

تجربه های به دست آمده در قسمت تعمیر گوشی شیائومی نشان می‌دهد که بسیاری از افراد بعد از مدت زمان مشخصی سعی می‌کنند تا با دیدگاه خودشان یک گوشی خشک شده است اقدام به روشن کردن گوشی نماینده همین موضوع می‌تواند باعث اثر رطوبت بر قسمت های داخلی گوشی و قسمت مادربرد شده و باعث خراب شدن برای سوختگی مادربرد و دیگر قسمتهای داخلی دستگاه شود.

پس برای اینکه خطرات جدی برای گوشی شما وجود سعی کنیم در گام اول از طریق دکمه سخت افزاری قرار گرفته روی گوشی آن را خاموش کرده و اقدام به خشک کردن گوشی خود نمایید و در سریعترین زمان ممکن آن را به دست یک فرد متخصص بسپارید تا با استفاده از ابزار و دستگاه بسیار پیشرفته و به روز عملیات تعمیر گوشی آب خورده شیائومی را شروع کند.

تعمیر گوشی آب خورده شیائومی با گارانتی معتبر

زمانی که گوشی آب خورده شیائومی را به دست متخصصین این مجموعه می سپارید تیم فنی و تخصصی ما با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ای که مخصوص مدل های مختلف گوشی های شیائومی هستند اقدام به تست و عیب یابی اولیه گوشیها می کند تا متوجه شود که سطح نفوذ آب و مایعات داخل گوشی چقدر بوده است و کدام قسمت های سخت افزاری گوشی در اثر ریخته شدن آب و مایعات دچار خرابی و نقض شده اند.

تست و عیب یابی اولیه باعث می‌شود تا قسمت های خراب شده گوشی مشخص شود و البته قسمت هایی که سالم هستند و کارایی درستی دارند نیز مشخص شود تا در حین عملیات تامین مشکلی برای این قسمت به وجود نیاید. در کنار این موضوع تست و عیب یابی گوشی باعث می‌شود تا سرعت عملیات تعمیر نیز بالاتر برود.

استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز و افرادی که تخصص بسیار بالایی در زمینه تعمیر گوشی آب خورده شیائومی دارند باعث شده است تا خدمات ارائه شده در این مرکز با کیفیت بسیار بالایی و با ارائه گارانتی معتبر تعمیر تضمین شود تا کاربران پس از عملیات تعمیر و در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند از خدمات این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنند.

تعمیر با قطعات اصلی و اورجینال

در صورتی که تعمیر گوشی آب خورده شیائومی برای برخی از قسمت‌ها جوابگو نباشد و قسمت هایی مانند تاچ و ال سی دی به دلایل ریخته شدن و نفوذ بیش از حد آب و مایعات قابل تعمیر نداشته باشند و یا تعمیر آنها از نظر اقتصادی به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی این مجموعه با همکاری شما نسبت به تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال که در نمایندگی شیائومی با ضمانت نامه کتبی معتبر و گارانتی اصلی در اختیار شما قرار می گیرد اقدام می نمایند.

این نکات را در نظر داشته باشید که اگر از قطعات فرعی و فیک در هنگام تعمیر گوشی آب خورده شیائومی و تعویض قطعات خراب شده ی آن استفاده کنید قطعاً پس از مدت زمان کوتاهی با مشکلات عدیده و غیرقابل جبرانی بر روی گوشی خود روبرو خواهید بود که هزینه های تعمیرات شما را چندین برابر خواهند کرد.

Rate this post