علت خاموش شدن گوشی شیائومی چیست و دلایل اصلی خاموش و روشن شدن گوشی شیائومی بعد از ریست یا به صورت ناخوادگاه چه هستند؟ چه راهکارهایی برای برطر کردن مشکل خاموش و روشن شدن گوشی شیائومی وجود دارد؟ برای تعمیرات گوشی خاموش شیائومی چیکار کنیم؟

در ایم مطلب قصد داریم به صورت کامل تمامی این سوالات را مورد بررسی قرار دهیم تا شما به راحتی بتوانید مشکلات گوشی های شیائومی خود را برطرف نمایید و استرسی برای خاموش شدن گوشی نداشته باشید.

علت خاموش شدن گوشی شیائومی

علت های زیادی برای خاموش شدن یا خاموش و روشن شدن گوشی های شیائومی وجود دارد ولی در ادامه ما قصد داریم چند مورد از مهم ترین مواردی که در نمایندگی شیائومی با آن ها به صورت تجربی برخورد کرده ایم را مورد بررسی کرده ایم.

مشکلات سخت افزاری

مشکلات سخت افزاری بیشترین سهم را در علت خاموش شدن گوشی شیائومی دارند و به نحوی می توان گفت که در صورت بروز چنین مشکلاتی اولین موردی که باید مورد تست و عیب یابی قرار بگیرد، بخش های مختلف سخت افزاری دستگاه است.

در اولین گام شما باید باتری و شارژر دستگاه خود را چک کرده و از سلامت آن ها مطمئن شوید. با توجه به اینکه این امر یک کار تخصصی است بهتر است از تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی برای تست و عیب یابی باتری و شارژر خود استفاده نمایید.

در صورتی که باتری و شارژر گوشی شما مشکلی نداشت به سراغ سوکت شارژ دستگاه خود بروید و این قسمت سخت افزاری را هم مورد بررسی قرار دهید تا از روند سلامت و کارایی منابع تغذیه و شارژدهی دستگاه مطمئن شوید.

درخواست تعمیر گوشی شیائومی

نمایشگر خراب علت خاموش شدن گوشی شیائومی می باشد

در برخی از موارد خراب شدن تاچ و ال سی دی دستگاه و وارد شدن ضربه به آن ها یا ریخته شدن آب یا مایعات و یا عدم مراقبت صحیح می تواند از جمله مهم ترین دلایل و علت خاموش شدن یا خاموش و روشن شدن گوشی شیائومی شما باشد.

در صورتی که نمایشگر شما دچار خرابی شده باشد باید برای تعمیر تاچ و ال سی و یا تعویض آن اقدام نمایید. در نمایندگی شیائومی عملیات تعمیر گوشی با بهترین قطعات انجام می شود اما در صورتی که قصد دارید هزینه های سنگین تری را در آینده تجربه نکنید بهتر است از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعه خراب شده استفاده نمایید و به هر قیمتی حاضر به تعمیر دستگاه نباشید.

خراب شدن برد گوشی

یکی دیگر از مهم ترین دلایل و علت خاموش شدن گوشی شیائومی را می توانیم خراب شدن برد دستگاه بدانیم. مادربرد در گوشی های هوشمند اصلی ترین قسمت دستگاه بوده و تقریبا میشود گفت که کارایی همه قسمت ها به این قسمت بستگی دارد.

با توجه به اینکه برند یک قسمت حیاتی و اختصاصی برای هر گوشی به صورت اختصاصی طراحی و ساخته می شود، باید برای تعمیر و یا تعویض آن از افراد و مراکز متخصص و با تجربه که از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می کنند، استفاده کنید تا مشکلی برای این قسمت پیش نیاید و بتوانید دلیل خاموش و روشن شدن گوشی شیائومی را برطرف نمایید.

دکمه فیزیکی پاور دستگاه

اگر گوشی شما خاموش شده است و نمی توانید آن را روشن کنید و از سالم بودن شارژر و باتری خود مطمئن هستید، ممکن است مشکل دستگاه شما از دکمه پاور دستگاه باشد.

زمانی که دکمه پاور از کار بیوفتد قطعا نمی توانید از این طریق دستگاه را روشن نمایید و با توجه به اینکه فقط این دکمه فیزیکی برای خاموش و روشن کردن گوشی شیائومی در نظر گرفته شده است، در نتیجه گوشی شما خاموش مانده و قابلبیت روشن کردن آن وجود ندارد.

بعد از اینکه به بررسی چند مورد از مهم ترین دلایل و علت خاموش شدن گوشی شیائومی پرداختیم، در ادامه سعی می کنیم به شما بگوییم که برای تعمیر گوشی خاموش شیائومی و برطرف کردن مشکلات آن چه راهکار هایی وجود دارد و چه کار هایی در این مرکز برای برطرف کردن مشکلات شما انجام می شود.

تعمیر گوشی خاموش شیائومی

تعمیر گوشی خاموش شیائومی یکی از مهم ترین خدماتی است که در نمایندگی این برند به مشتریان ارائه می شود.

با توجه به فروش بالایی که گوشی های شیائومی در کشورمان دارند، پشتیبانی کامل از آن ها توسط نمایندگی شیائومی می تواند بهترین فرصت باشد تا همه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف را به راحتی برطرف نمایید.

در این مطلب قصد داریم به بررسی تعمیر گوشی خاموش شیائومی بپردازیم و به شما بگوییم که در صورت بروز مشکلات نرم افزاری می توانید خودتان به راحتی آن را برطرف نمایید در حالی که برای مشکلات سخت افزاری حتما باید از تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی کمک بگیرید.

تعمیر گوشی خاموش شیائومی

گوشی های شیائومی ممکن است به دلایل مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل شده و روشن نشوند یا در برخی از موارد مراحل روشن شدن آن ها کامل نشود و دوباره خاموش شوند.

البته برخی از مشتریان گزارش داده اند که گوشی آن ها در هنگام کار به ناگهان خاموش شده و دوباره خود به خود روشن می شود.

این مشکلات همگی می توانند ریشه های سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشند.

مهم ترین و اولین کاری که در هنگام مواجهه با گوشی خاموش شیائومی باید انجام بدهید، تست کردن سلامت شارژ دستگاه و همچنین میزان شارژ باتری آن است.

اگر مشکل از خالی شدن کامل باتری دستگاه باشد، به مدت ۱۵ دقیقه آن را در شارژ نگه دارید تا در صورت سلامت دیگر قسمت ها بتوانید گوشی را روشن کنید.

اگر مشکلات گوشی مربوط به نرم افزار نبوده و یا شما اطلاعاتی در مورد قسمت های مختلف سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه ندارید، بهتر است در اولین فرصت برای تعمیر گوشی خاموش شیائومی خود به نمایندگی مراجعه کنید.

در این مرکز یک تیم فنی و تخصصی با استفاده از تجهیزات روز دنیا ابتدا به عیب یابی دستگاه پرداخته و سپس با توجه به مشکل به وجود آمده و قسمت هایی که خراب هستند، عملیات تعمیر بر روی گوشی انجام می شود.

مشکلات نرم افزاری علت خاموش شدن گوشی شیائومی

تعمیر گوشی خاموش شیائومی

نه تنها گوشی های شیائومی بلکه همه مدل های دیگر برند ها نیز ممکن است به دلایل مختلف از جمله دلایل نرم افزاری دچار نقص فنی شده و خاموش شوند.

در این حالت دکمه پاور دستگاه با فشار دادن هیچ عملکردی روی آن نخواهد داشت و دستگاه همچنان خاموش است.

برای برطرف کردن این مشکلات و علت خاموش شدن گوشی شیائومی در اولین گام سعی کنید گوشی خود را با نگه داشتن دکمه پاور در صورتی که از سلامت آن مطمئن هستید، ریستارت کنید.

این کار باعث می شود تا قسمت هایی که به اصطلاح هنگ کرده اند بسته شده و دستگاه به حالت اولیه و عادی خود برگردد.

در صورتی که این گزینه نیز روی گوشی جواب نداد باید عملیات ریست گوشی را در دستور کار قرار دهید.

به دلیل استفاده و نصب برخی از بدافزار ها ممکن است قسمت هایی از گوشی کارایی خود را از دست داده باشند و همین موضوع باعث عدم روشن شدن دستگاه شود.

فقط نکته ای که باید در نظر داشته باشید، تهیه بکاپ یا پشتیبان از گوشی قبل از عملیات ریست دستگاه و بعد از تعیین علت خاموش شدن گوشی شیائومی لازم و الزامی است.

در صورتی که با ریست نیز گوشی به حالت اولیه برنگشت باید سیستم عامل آن را حذف کرده و دوباره نصب نمایید که به این عملیات همان فلش کردن گفته می شود.

اگر مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی شما به دلایل نرم افزاری باشد، قطعا این راه حل ها می تواند آن را برطرف نماید.

در غیر این صورت و اگر مشکل از سخت افزار دستگاه باشد حتما باید به یک مرکز معتبر برای تعمیر گوشی خاموش شیائومی در نمایندگی این برند مراجعه نمایید تا مشکل شما را برطرف نمایند.

تعمیر گوشی خاموش شیائومی با تجهیزات روز

تعمیر گوشی خاموش شیائومی

همانطور که گفتیم علت خاموش شدن گوشی شیائومی می تواند به دلایل مختلف سخت افزاری از جمله خراب شدن دکمه پاور دستگاه، مشکلات ال سی دی، ایراد و نقص در برد دستگاه و … باشد.

البته اگر باتری نیز از نظر سخت افزاری دچار نقص شده باشد شما تا تعویض باتری به هیچ وجه نمی توانید دستگاه را روشن کنید.

در این مرکز یک تیم فنی و تخصصی مجرب دور هم جمع شده اند و ابتدا با استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز، عیب های گوشی شما را تشخیص و تعمیرات گوشی شیائومی را به بهترین نحو انجام می دهند.

بعد از مرحله عیب یابی و مشخص کردن علت خاموش شدن گوشی شیائومی ، متناسب با مشکل به وجود آمده از قطعات مناسب و پیشرفته برای تعمیر سریع و با کیفیت گوشی استفاده می شود.

نکته مهمی که در تعمیر گوشی خاموش شیائومی باید به آن اشاره کنیم، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعات معیوب و خراب شده دستگاه می باشد.

این کار باعث می شود تا بعد از روشن شدن گوشی شاهد کارایی دوباره آن برای رفع نیاز های کاربران باشیم.

پس در صورتی که گوشی شیائومی شما به هر دلیلی دچار نقص فنی شده و یا خاموش شده است و البته علت خاموش شدن گوشی شیائومی را نمی دانید ، حتما از خدمات نمایندگی شیائومی در تهران برای تعمیر این گوشی ها که محدودیتی در مدل نیز ندارد استفاده نمایید.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)