تعویض باتری گوشی شیائومی با توجه به ساختاری که دارند باید حتما توسط افراد متخصص و دستگاه های مخصوص انجام شود و به هیچ عنوان خودتان برای اینکار اقدام نکنید.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی در تهران با توجه به تجربیات ارزشمندی که در این زمینه دارد، از ابزار ها و تجهیزات به روز و پیشرفته ای استفاده می کند تا بتواند عملیات تعویض باتری را با سرعت بالایی انجام دهد.

اما شما در هنگام استفاده از گوشی شیائومی یا در زمان خراب شدن باتری دستگاه باید نکاتی را رعایت کنید.

این مطلب را تا انتها بخوانید تا به خوبی از مزایا و خدماتی که نمایندگی شیائومی در اختیار شما قرار داده است، استفاده کنید.

مراقبت از باتری گوشی شیائومی

تعویض باتری گوشی شیائومی

همه ما به خوبی می دانیم که هیچ چیزی نمی تواند جای جنس اصلی قرار گرفته روی گوشی را بگیرد و به همین دلیل باید نکاتی که در مورد استفاده از باتری گوشی های شیائومی در ادامه گفته می شود را جدی بگیرید تا کار شما به تعمیر یا تعویض باتری کشیده نشود.

نکته مهم در مورد استفاده از گوشی های شیائومی، شارژ کردن آن ها با شارژ های مناسب و اصلی دستگاه است تا صدمه ای از نظر کارایی به باتری آن وارد نشود.

زمانی که از شارژر غیر اصلی استفاده می کنید، راندمان باتری پایین آمده و نیاز است تا در مدت زمان کوتاه تری آن را شارژ کنید که این موضوع باعث کاهش زمان نگهداری شارژ در باتری می شود و پس از مدتی به طور کلی آن را خراب می کند.

شارژ بیش از اندازه نیز می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که باعث خراب شدن باتری دستگاه می شود.

بسیاری از کاربران گوشی خود را به طور کامل از شب تا صبح در شارژ نگه می دارند که این کار به طور کامل اشتباه است.

استفاده از جریان نامناسب برق نیز می تواند عاملی دیگر برای کاهش راندمان باتری گوشی شیائومی و خراب شدن آن به مرور زمان باشد.

تعویض باتری گوشی شیائومی

تعویض باتری گوشی شیائومی

هر چند رعایت نکاتی که در بالا گفته شد می تواند نقش مهمی در سلامت باتری داشته باشد، اما زمانی می رسد که عمر مفید باتری شیائومی شما به پایان رسیده است و باید برای تعویض آن اقدام کنید.

الته تعویض باتری گوشی شیائومی می تواند به دلایلی که گفته شد نیز رخ دهد و هر کدام از آن ها باعث می شوند تا کارایی دستگاه در محیط پایین بیاید و در نتیجه برای حفظ سلامت دیگر قسمت ها نیاز به تعویض باتری داشته باشیم.

در مقاله ای با عنوان تعمیر گوشی خاموش شیائومی به دلایل خاموش شدن این گوشی ها پرداختیم که خراب بودن باتری دستگاه نیز می تواند یکی از دلایل آن باشد.

زمانی که باتری خراب می شود باید سریعاً برای تعویض آن اقدام کنید و این کار حتما باید توسط یک فرد متخصص در این زمینه که از ابزار و تجهیزات به روز استفاده می کند، انجام شود.

این موضوع به دلیل ساختار خاصی است که گوشی های هوشمند امروزی در مورد باتری ها دارند و دیگر مثل گوشی های قدیمی به راحتی هر کاربری نمی تواند این باتری ها را تعویض نماید.

به همین دلیل توصیه می شود که به هیچ عنوان خودتان برای اینکار اقدام نکنید یا به کسانی که اطلاعاتی در این زمینه ندارند نسپارید.

در این مرکز تمامی خدمات مربوط به تعویض باتری گوشی شیائومی برای همه مدل های این برند انجام می شود.

نگران هزینه های این کار نباشید زیرا نمایندگی شیائومی با توجه به رعایت تمامی اصول مشتری مداری، پایین ترین هزینه ها را برای این کار در نظر گرفته است.

البته نکته مهم این است که در ابتدا، تیم فنی و تخصصی مرکز نسبت به عیب یابی گوشی اقدام می کنند تا در صورتی که مشکل از قسمتی غیر از باتری باشد، به راحتی بتوان آن را برطرف نمود.

تعویض باتری گوشی شیائومی با باتری اصلی و اورجینال

تعویض باتری گوشی شیائومی

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که در نمایندگی شیائومی مشاهده می کنید، استفاده از باتری های اصلی و اورجینال شرکت شیائومی برای تعویض باتری های خراب هر کدام از مدل های گوشی این برند است.

استفاده از باتری های اصلی و اورجینال باعث می شود تا کارایی گوشی شما بعد از تعویض باتری نیز حفظ شود.

این در حالی است که اگر از قطعات و باتری فیک استفاده کنید، نه تنها بعد از مدتی باید هزینه های بیشتری برای خرید باتری اصلی بپردازید، بلکه ممکن است در همین تایم دیگر قسمت های گوشی نیز دچار مشکلات اساسی شوند.

البته نمایندگی شیائومی در مورد تعویض باتری گوشی شیائومی همه خدمات ارائه شده با گارانتی معتبر از نظر کیفیت تضمین می کند تا مشتریان با خیالی آسوده برای تعویض باتری اقدام نمایند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)