با توجه به اینکه در عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی تمامی اطلاعات اساسی و اولیه گوشی به صورت کامل
حذف می شوند در صورتی که قصد داشته باشید گوشی خود را به صورت کامل درست کنید باید نکاتی که در ادامه گفته می‌شود را رعایت کنید تا هیچ گونه مشکلی برای استفاده مجدد گوشی برای شما به وجود نیاید.

در صورتی که در حین اجرای ریست فکتوری گوشی شیائومی مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمده است سعی کنید از خدمات ویژه ای که نمایندگی شیائومی در تهران برای شما در نظر گرفته است استفاده نمایید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این مشکلات را با ارزان ترین هزینه برطرف نمایید.

رمز اکانت شیائومی را فراموش نکنید

اولین و مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که بعد از ریست فکتوری گوشی شیائومی اکانت شما به حالت اولیه برمیگردد و برای اینکه بتوانید گوشی خود را راه اندازی کنید باید یوزر و پسورد اکانت گوشی شیائومی خود را وارد کنید.

با توجه به مسائل امنیتی در نظر گرفته شده برای گوشی های شیائومی در صورتی که یوزر و پسورد گوشی را به درستی وارد نکنید شما نمیتوانید وارد اکانت اکانت خود شوید و باید به سراغ فراموشی یوزر و پسورد اکانت شیائومی بروید و از روش های مختلف غیر اصولی قفل امنیتی گوشی را بشکنید تا بتوانیم دوباره از این گوشی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است ابتدا یوزر و پسورد اکانت گوشی خود را چک کرده و حتی امکان آن را در یک جای مطمئنی یادداشت کنید تا بعد از عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی در صورت نیاز بتوانید در سریعترین زمان ممکن به آن دسترسی داشته و یوزر و پسورد را برای گوشی وارد کرده و قفل گوشی خود را باز کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی

از اطلاعات خود بکاپ بگیرید

یکی دیگر از نکات مهمی که در مورد ریست کردن گوشی های شیائومی و در نظر داشته باشید این است که بعد از ریست کامل گوشی قطع اینترنت شما نیز به صورت کامل پاک می شود و با توجه به اینکه حجم بالایی از فایل های شما در داخل بکاپ شیائومی به اکانت شما ذخیره نمی شوند بهتر است از تمامی فایل های ذخیره شده بر روی گوشی خودتان به خصوص فایل های موجود در فایل منیجر گوشی بکاپ کامل را تهیه کرده و آنها را در یک حافظه خارجی ذخیره کنید.

این کار باعث می شود در صورتی که برخی از اطلاعات مورد نیاز شما بر روی گوشی موجود نبود بتوانید به راحتی اطلاعات را از حافظه خارجی کپی کرده و در دسترس خود داشته باشید.

برای ریست فکتوری گوشی شیائومی از افراد متخصص کمک بگیرید

هر چند ریست فکتوری بسیاری از مدل های مختلف گوشی های شیائومی به آسانی قابل انجام است و کافیست که دو نکته بالا را در مورد اطلاعات و رمز و پسورد خود رعایت کنید تا بتوانید به راحتی عملیات ریست را انجام دهید.

اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که برای جلوگیری از خطرات احتمالی و مشکلاتی که برای مدل های مختلف گوشی های شیائومی بعد از آپدیت شدن به وجود می‌آید بهتر است یا حتماً عملیات ریست فکتوری را به دست افراد متخصص بسپارید تا هیچگونه مشکلی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای گوشی شما وجود نیاید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی

گوشی شما حتما شارژ داشته باشد

زمانی که عملیات ریست فکتوری گوشی های شیائومی را انجام میدهید گوشی شما به مدت کوتاهی نیاز دارد تا اطلاعات را بازیابی کند و در این زمان می توانید از گوشی خود استفاده کنید و به همین دلیل نیاز است تا گوشی شما به صورت کامل شارژ باشد تا بتواند این عملیات را به صورت پیوسته انجام دهد.

در صورتی که در حین عملیات آپدیت و روشن شدن گوشی، گوشی به طور ناگهانی خاموش شود ممکن است مشکلاتی برای قسمتهای مختلف نرم افزاری گوشی به وجود بیاید و عملیات آپدیت به صورت دوباره تکرار شود.

به همین دلیل توصیه می‌شود برای ریست فکتوری گوشی های شیائومی حتما قبل از انجام هرگونه عملیات ریست فکتوری، شارژ باتری و همچنین اینترنت گوشی را چک کنید تا بتوانید به راحتی این عملیات را با کمترین دغدغه و دردسر انجام دهید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)