شکی وجود ندارد که با گسترش فناوری پوشیدنی، عرضه ساعت‌های هوشمند، درست مثل دیگر محصولات این حوزه از تکنولوژی، گسترش پیدا کرده و مردم هم رفته رفته حضور این محصولات و دستگاه‌های الکترونیکی را زندگی خود بیشتر حس می‌کنند. ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01 کارکردهای مختلفی دارد و بیشترین نمود آن را می‌توان در حوزه سلامت و مانیتورینگ سلامت در زمینه‌های مختلف دانست. البته به طور کلی از ساعت های هوشمند به‌طور خاص در زمینه پزشکی هم استفاده می‌شود که خارج از بحث ماست.

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01 به‌ دلیل شباهتی که به اپل واچ دارد، موردتوجه بسیاری از کاربران علاقه‌مند قرار گرفته است. شیائومی به‌عنوان برند تولید کننده این ساعت هوشمند، از طرح شیک و مناسبی برای ساخت آن استفاده کرده است و ساختار مربعی شکل آن همراه با یک سطح فلزی که در امتداد پوشش بیرونی آن قرار گرفته است، مشخص می‌شود.

ما در این مطلب در نمایندگی شیائومی قصد داریم این ساعت با کیفیت و البته ارزان قیمت شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01

 

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01 تنها ۳۴ گرم وزن دارد و هیچ‌گاه مچ دست شما را اذیت نخواهد کرد. ابعاد آن ۴۰.۹ × ۳۵.۷ × ۱۱.۶ میلی‌متر است و بند ۲۶.۳ میلی‌متری آن را هم می‌توانید در آینده تعویض کنید.

Haylou LS01 شیائومی در ساخت این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش مورب ۱.۳ اینچی استفاده کرده است که وضوح و کنتراست بسیار خوبی دارد و در هر شرایطی آب و هوایی می‌تواند دید خوبی برای خریدارش فراهم کند. فناوری LCD به‌کار رفته در این ساعت کیفیت بسیار خوبی دارد و رزولوشن ۲۴۰ × ۲۴۰ پیکسلی آن هم جلوه‌ی جذابی به اطلاعات متنی و تصویری منتشر شده در آن می‌دهد.

طراحی

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01

طراحی مینیمالیستی ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01 طبق تحقیقات این کمپانی از کاربران مختلف انتخاب شده است و جزء طراحی‌های محبوب این برند محسوب می‌شود. شماره گیری در این ساعت به‌صورت هوشمند انجام می‌شود و می‌توانید توسط چند کلیک، آن را تائید کنید.

باتری ساعت هوشمند Haylou LS01

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01

همواره می‌دانیم که باتری نقش بسیار مهمی در انتخاب یک ساعت هوشمند خوب دارد و به‌نوعی هر چند روز بیشتر بتواند کار کند، کاربر لذت بیشتری از آن خواهد برد. و ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01 دارای یک باتری ۲۱۰ میلی آمپر ساعتی است و طبق تائید سازندگان آن، می‌تواند تا ۱۴ روز کارکرد عادی یک فرد را پشتیبانی کند که تقریبا مناسب به‌نظر می‌رسد.

امکانات ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01

ساعت هوشمند جزء مهم‌ترین محصولات موجود در تکنولوژی فناوری پوشیدنی است که به‌دلیل کارکردهای مختلف آن، همیشه و همه‌جا همراه با کاربر خواهد بود. این همراهی موجب می‌شود که مقاومت در شرایط جوی مختلف، یکی از خصیصه‌های مهم یک ساعت هوشمند خوب باشد. گفتنی است که این گوشی از گواهی IP68 برخوردار است و اگر با آن آشنا باشید، حتما می‌دانید که نباید نگران گرد و غبار و آب در قبال این ساعت باشید. می‌توانید با این ساعت به حمام رفته یا به‌راحتی در استخر همراه خود داشته باشید. با آن به ورزش کردن بپردازید و نگران تاثیرات مخرب جو روی آن نباشید.

در بخش پایینی ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01 ، فضایی وجود دارد که وظیفه مانیتورینگ ضربان قلب را دارد و شیائومی در طراحی آن از یک سنسور قدرتمند استفاده کرده است. می‌توانید همه‌جا این ساعت را در دستان خود داشته باشید تا از مزایای جذاب آن برخوردار شوید.

اگر می‌خواهید خواب خود را بیشتر کنترل کنید و بدانید که دارای چه کیفیتی بوده است، این ساعت را همراه داشته باشید تا صبح روز بعد اطلاعات جذاب آن دریافت کرده و برنامه‌ریزی بهتری برای تنظیم خواب سالم خود داشته باشید. حتی ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01 این قابلیت را دارد که در شرایط بحرانی، وقتی که خواب هستید، هشدار لازم را داده و شما را از خواب بیدار کند.

ساعت هوشمند Haylou LS01؛ سازگار با محیط زیست

ساعت هوشمند شیائومی Haylou LS01

شیائومی همیشه جزء برندهایی بوده است که به‌ محیط زیست اهمیت ویژه‌ای قائل بوده است. در همین راستا این کمپانی ساعت هوشمند هایلو LS01 را سازگار با محیط زیست عرضه کرده است و همزمان پیشرفته‌ترین امکانات و خدمات را در آن به‌کار برده است. این ساعت با اکثر برنامه‌های منحصربه‌فرد محصولات دیگر شیائومی یکپارچه‌سازی شده است و می‌توان به Haylou GT1 و GT1 Pro TWS اشاره کرد.

ساعت هوشمند هایلو LS01 ضامن سلامتی شما است و با داشتن ۹ برنامه مختلف جهت مانیتورینگ میزان فعالیت ورزشی شما، می‌تواند بهترین اطلاعات موجود را به‌شما انتقال دهد. با این ساعت دیگر حتی تعداد دقیق قدم‌هایی که برداشته‌اید را خواهید دانست و میزان دقیق سرعت و مدت زمان ورزش‌تان روز به روز ثبت می‌شود.

از دیگر امکانات ساعت هوشمند Haylou LS01 می‌توان به ارسال ایمیل فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد که به‌صورت داده‌های آماده و مورداستفاده قابلیت ذخیره‌سازی در تقویم اختصاصی ساعت هوشمند را خواهد داشت.

این ساعت از اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با استفاده از فناوری بلوتوث ۴.۲، فعالیت‌های مختلف تلفن همراه خود را با آن کنترل کنید. تنظیم زنگ هشدار و چک کردن تماس‌ها و پیامک‌ها از چنین قابلیت‌هایی هستند که بلوتوث به‌کار رفته در ساعت آن را ممکن می‌کند.

این ساعت در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه شده است و برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)