یکی از مسائلی که در دفاتر خدمات اولویت بالایی دارد سرعت و دقت عمل است.

حتما برای شما پیش آمده که به محض خرابی دستگاه به این مساله فکر کرده اید که چه مقدار زمان صرف تعمیر دستگاه شما میشود.

قطعا تلفن همراه و لپ تاپ این روزها یکی از اصلی ترین قسمت های زندگی هر شخصی است.

به حدی که شاید نداشتن تلفن همراه حتی برای چند ساعت نیز طاقت فرسا است.

اما آیا باید کیفیت را فدای سرعت کرد؟

همیشه رسیدن به کیفیت در عین داشتن سرعت تضمین نمیشود.

بعضا عجله بر روی تعمیر و تعویض قطعه آسیب دیده ممکن است از کیفیت بکاهد به طوری که شاید مجبور به هزینه مظاعف نیز شوید.

به عنوان مثال عجله در نصب صفحه نمایش میتواند بر کیفیت نهایی کار تاثیر داشته باشد. یا اگر روی برد دستگاه کار تعمیر صورت پذیرد و زمان کنترل کیفی کافی نباشد شاید مشکل به طور کامل برطرف نشود.

مشکلاتی از قبیل عدم نگه داشتن شارژ و شارژ نشدن صحیح دستگاه نیز یکی دیگر از مسائلی است که در اثر عجله صورت میگیرد.

نمایندگی شیائومی نهایت سعی خود را مبنی بر انجام امور تعمیرات با سرعت و دقت عمل اعمال میکند.

پروسه کار تعمیر در سه مرحله انجام میشود که در بخش اول تحویل و ثبت اظهارات مشتری خواهد بود.

بخش دوم بررسی و اعلام هزینه حدودی به مشتری است و در نهایت پس از هماهنگی های لازم پروسه تعمیر صورت میپذیرد و به قسمت کنترل کیفی منتقل میشود.

تا در نهایت با مشتری تماس گرفته شده تا از صحت و سلامت دستگاه با خبر شوند.

این پروسه بین ۲۴ تا نهایتا ۴۸ ساعت زمان میبرد اما هیچ گاه کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد.

با توجه به بالا رفتن قیمت دستگاه های نو در بازار طبیعتا اکثر مصرف کنندگان ترجیح میدهند ایرادات احتمالی دستگاه خود را برطرف کنند.

هدف اصلی نمایندگی شیائومی نیز رفع مشکل دستگاه مشتریان بوده و این مهم در سایه کیفیت و سرعت و با بهترین قطعات اصلی صورت میپذیرد.