بسیاری از کاربرانی که به نمایندگی شیائومی مراجعه می کنند معمولاً با این سوال رو به رو می شوند که  آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر؟ چه مزایا و معایبی را برای گوشی های تلفن همراه ما به دنبال خواهد داشت؟ خطراتی که آپدیت جدید شیائومی دارد چیست؟ چه مدل هایی نباید آپدین شوند؟ آپدیت گوشی های شیائومی چه مشکلاتی را در نسخه های جدید به همراه دارد؟ تا چه زمانی گوشی خود را آپدیت نکنیم؟

در ادامه مطلب تمامی این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم و به شما می گوییم که کدام یک از مدل های گوشی شیائومی نباید آپدیت شوند؟ چه خطراتی برای آن ها وجود دارد و در صورت آپدیت و به مشکل خوردن باید چه کاری انجام دهیم.

نمایندگی شیائومی در تهران علاوه بر تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری مدل های مختلف گوشی این برند، تمامی لوازم جانبی و قطعات اصلی و اورجینال گوشی شیائومی را با بهترین قیمت و به صورت اصلی با ضمانت نامه کتبی در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که قصد استفاده از خدمات تعمیر گوشی شیائومی را داشتید می توانید با تیم پشتیبانی و تخصصی ما از  طریق واتساپ در ارتباط باشید.

درخواست تعمیر گوشی شیائومی

poco m3 و mi 9t را آپدیت نکنید!!!

قبل از اینکه به بررسی مزیت ها و معایب آپدیت های گوشی شیائومی بپردازیم بهتر است به این نکته اشاره کنیم که سوال بسیاری از دوستان می باشد. گوشی های poco m3 و mi 9t در آپدیت های اخیر خود از نظر سخت افزاری در کمال تعجب دچار مشکل شده اند و بعد از آپدیت ممکن است به هیچ عنوان روسن نشوند.

این مشکلات می تواند در مواردی به از دست دادن و خراب شدن بخشی یا قسمت های مهم سخت افزاری گوشی های پوکو ام تری و ردمی ۹ تی شود که برای جلوگیری از بروز این مشکلات اکیدا توصیه می شود از به روزرسانی این گوشی ها خودداری کنید.

در یک مقاله به صورت کامل به این موضوع و دلایل آن و البته روش های برطرف کردن مشکلات به وجود آمده بعد از آپدیت پرداخته ایم که توصیه می شود که حتما این مطلب را بخوانید.

****هشدار: poco m3 و mi9t را آپدیت نکنید

چه گوشی هایی را آپدیت نکنیم؟

شاید بعد از مطالعه خط بالا این دغدغه برای شما هم به وحود آمده باشد که نکند گوشی من هم دچار چنین مشکلی شود و به صورت کلی آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر؟

مشکلات به وجود آمده از نظر سخت افزاری فقط برای دو مدل بالا تاکنون تایید شده است و دیگر مدل های قدیمی و جدید برند شیائومی بعد از آپدیت هیچ مشکلی نخواهند داشت.

البته شیائومی سعی می کند تا در هر به روزرسانی رابط کاربری خود مشکلات به وجود آمده برای برخی از مدل ها را کاهش دهد. به همین دلیل ممکن است بعد از آپدیت مشکلات نرم افزاری گوشی شما برطرف شده باشد یا در برخی از موارد شاهد اضافه شدن باگ های جدیدی به گوشی خود بعد از آپدیت شیائومی باشید.

تجریه شخصی: بعد از آپدیت گوشی شیائومی خود در باز کردن برنامه هایی مانند اینستاگرام یا عکس گرفتن با دوربین گوشی، هنگ های شدیدی را تجربه می کردم که البته در نسخه بعدی آپدیت گوشی شیائومی برطرف شد.

نکته مهمی که در هنگام آپدیت باید در نظر بگیرید این است حتما از طریق وای فای و اینترنت خانگی اقدام به آپدیت گوشی خود نمایید تا دغدغه ای برای آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر نداشته باشید و عملیات آپدیت برای شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

پس باید بگوییم به جز دو مدلی که به آن ها اشاره شد دیگر مدل های گوشی های شیائومی را بدون هیچ گونه دغدغه و استرسی آپدیت کنید… فقط نکات احتیاطی را در آپدیت گوشی رعایت کنید تا مشکلی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری به وجود نیاید.

مزایای آپدیت شیائومی چیست؟

شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر

برای پاسخ به این سوال که آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر؟ بهتر است ابتدا مزایای آپدیت کردن گوشی های شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم.

آپدیت به طور کلی یک واژه با انرژی رو به جلو و جدید بودن است که در نگاه مشتریان به عنوان اضافه شدن امکانات جدید به هر دستگاه و یا به روزرسانی و رفع عیب ایرادات قبلی ثبت شده است.

شیائومی نیز در نسخه های مختلف رابط کاربری خود سعی کرده است تا علاوه بر اضافه کردن امکانات جدید به دستگاه و بالا بردن لذت کاربری از آن، باگ های سیستم قبلی را از نظر امنیتی و کاربری برطرف نماید.

شیائومی را می توان نماد واقعی در این زمینه دانست که همواره سعی کرده است تا آپدیت های جدید محصولات، چیزی برای عرضه داشته باشد.

مهم ترین مزایای آپدیت گوشی های شیائومی به روز شدن نرم افزار ها و همچنین افزایش سرعت دستگاه در هنگام اجرای همزمان این نرم افزار ها بر می گردد.

هر چند هدف اصلی از آپدیت شدن دستگاه بهبود سرعت آن و افزایش لذت از رابط کاربری است اما نمی توان از مزایایی مانند افزایش کیفیت دوربین، افزایش سطح حساسیت به لمس دستگاه و یا بالا رفتن سرعت بوت آن نیز به راحتی گذشت.

به طور کلی آپدیت شدن شیائومی ظرفیت ها و سرعت دستگاه را افزایش می دهد تا کاربران بتوانند از امکانات جدید بهره مند شوند.

معایب آپدیت گوشی شیائومی چیست؟

شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر؟

هر چند مزایای بسیار بی شماری را می توان برای آپدیت شیائومی برشمرد اما به روزرسانی این دستگاه و ارتقاء آن به نسخه جدید می تواند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که پس از آپدیت گوشی های شیائومی برای این دستگاه ها به خصوص گوشی های قدیمی به وجود می آید، عدم بوت شدن دستگاه برای همیشه است.

مهم ترین دلیل این مشکل و بروز آن، فشار زیادی است که هنگام آپدیت شدن به سخت افزار دستگاه وارد می شود.

علاوه بر این و بیشتر برای دستگاه های قدیمی شرکت شیائومی، آپدیت شدن ممکن است باعث کاهش سرعت عملکرد دستگاه در اجرای نرم افزار های مختلف شود.

هر چند این موضوع برای مدل های جدید و به روز برعکس بوده و کاملاً به شما این امکان را می دهد تا از سرعت بالای دستگاه بهره مند شوید.

در برخی از موارد نیز دیده شده که بعد از اولین باری که دستگاه آپدیت شده و ریست شود، اندروید آن با مشکلاتی رو به رو شده و یا به طور کلی بالا نمی آید.

یکی از مشکلات مهمی که در مورد سوال آیا شیائومی را آپدیت کنیم ؟ یا خیر با آن رو به رو هستیم، عدم کارکرد صحیح برنامه gboards و ارور های پشت سر هم آن در آپدیت آخر این دستگاه ها هستیم.

برای رفع این مشکل کاربران مجبور هستند که مجدداً آن را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب نمایند.

بالاخره آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم ؟

شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر

بعد از بررسی مزایا و معایب گوشی های شیائومی در هنگام اپدیت این دستگاه ها به این نتیجه می رسیم که هر چند آپدیت آن ها ممکن است برای برخی از مدل های قدیمی تر مشکلاتی را به همراه داشته باشد اما در نسخه های جدید قطعا با افزایش سرعت و کارایی بهتر همراه است.

البته شیائومی همواره به دلیل مشتری مداری زبانزد بوده و قطعا برای این مشکلات نیز چاره ای خواهد اندیشید تا مشتریان و کاربران بدون دغدغه به اینکه آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم ؟ را پاسخ مثبت بدهند تا از امکانات جدید و سرعت و کیفیت بالای کاربری نهایت لذت را ببرند.

سوالات متداول:

چه گوشی هایی را آپدیت نکنیم؟

در این مقاله به صورت کامل لیست تمامی گوشی هایی که نباید آپدیت شوند را آورده ایم.

خطرات آپدیت جدید گوشی های شیائومی چیست؟

بعد از آپدیت بعضی از گوشی ها، اشکالات سخت افزاری و یا حتی خاموش شدن و روشن نشدن دستگاه به وجود می آید.

۴.۴/۵ - (۶۱ امتیاز)