لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V از دسته ی کاربری لپ تاپ های مخصوص بازی با سخت افزار قوی و سرعت بالا توانسته است طرفداران شرکت شیائومی را برای انجام بازی های سنگین راضی نگه دارد.

استفاده از این لپ تاپ خوش ساخت که از نظر طراحی و امکانات نیز در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد می تواند برای همه ی دوستداران گیم بسیار جذاب باشد و به آن ها کمک کند تا از انجام بازی های مختلف نهایت لذت را ببرند.

ما در این مطلب در نمایندگی شیائومی قصد داریم تا مشخصات فنی لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

ظاهر فلزی و خوش ساخت لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V

لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V

شرکت های سازنده ی لپ تاپ های مخصوص بازی معمولاً به ظاهر و طراحی محصولات خود اهمیت زیادی نمی دهند و سعی می کنند تا از مواد اولیه با پایداری و مقاومت بالا در ساخت این محصولات استفاده نمایند.

در لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V نیز شیائومی سعی کرده است تا بیشتر به سخت افزار قوی برای انجام بازی های سنگین توجه نماید هر چند طراحی و ظاهر محصول نیز شیک و جذاب می باشد.

برای افزایش مقاومت این لپ تاپ در هنگام انجام بازی و یا جابجایی که مشخصه ی اصلی لپ تاپ های گیمینگ می باشد، از بدنه ی کاملاً فلزی استفاده شده است.

این بدنه ی فلزی با رنگ بندی مناسب در قسمت های مختلف و استفاده از رنگ خاکستری به خوبی توانسته است نگاه مشتریان را در همان لحظات اولیه ی خرید به خود جذب نماید.

طراحی ساده اما جذاب محصول به خوبی در ریل و نوع باز شدن آن نیز مشخص است و این تصویر را به کاربر القا می کند که از یک مانیتور بزرگ در رو به روی خود برای بازی استفاده می کند.

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و وزن مناسب

لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V

برای لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V که لپ تاپی مخصوص بازی می باشد استفاده از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی امری طبیعی است تا کاربران بتوانند به خوبی از آن برای انجام بازی بهره ببرند.

مهم ترین موضوع در این نمایشگر استفاده از صفحه نمایش مات است که اجازه می دهد تا از آن در محیط های با نور طبیعی نیز به راحتی استفاده نمود.

علاوه بر این نمایشگر این لپ تاپ از رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ بهره می برد که کیفیت HD در نمایش تصاویر و پخش ویدیو ها دارد.

در کنار این نمایشگر از یک کیبورد  جزیره ای جذاب استفاده شده است که با جانمایی مناسب و رعایت اصول ارگونومی کامل به کاربران خود اجازه می دهد تا از کلید های برای انجام بازی به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

برای اینکه بتوانید بازی های سنگین را نیز بر روی این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی اجرا نمایید، دستگاه به یک پردازنده ی گرافیکی شرکت انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه ی اختصاصی مجهز شده است.

این پردازنده علاوه بر اجرای نرم افزار های جرفه ای طراحی می تواند بازی های سنگین را با کیفیت بالا نیز نمایش دهد.

پردازنده ی مورد نظر از مدل GeForce GTX 1060 می باشد.

به عبارتی می توان گفت همکاری شیائومی به عنوان یکی از بهترین برند های تولید تلفن های همراه هوشمند با انویدیا باعث شده است تا بسیاری از کاربران به سمت این لپ تاپ پرقدرت و جذاب روی بیاورند.

پردازنده ی مرکزی سریع و حافظه ی رم ۸ گیگابایتی

شیائومی برای پردازنده ی لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V به سراغ پردازنده ی core i7 شرکت اینتل رفته است تا از این طریق بتواند نیاز های کاربران برای سرعت و قدرت را با هم برآورده نماید.

مدل این پردازنده ۷۷۰۰HQ بوده که از نسل هایی پردازنده ی شرکت اینتل برای سخت افزار های مخصوص بازی می باشد.

برای اینکه بهره وری دستگاه جهت اجرای دستورات و برنامه های مختلف به صورت همزمان بالا برود در کنار این پردازنده از یک رم ۸ گیگابایتی نیز استفاده شده است.

حافظه ی داخلی ۱ ترابایت در کنار ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD در این لپ تاپ به کاربران اجازه می دهد تا انواع مختلف بازی ها و یا فایل های مورد نیاز خود را روی لپ تاپ نصب و ذخیره نمایند تا نیازی به خرید هارد جداگانه برای این کار نداشته باشند.

 

دیگر ویژگی های لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V

لپ تاپ شیائومی مدل Mi Gaming G57714D6D – V

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ ۲.۷ کلیوگرمی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

باتری ۴ سلولی لیتیوم پلیمری برای ۵ ساعت تماشای ویدیوی انلاین ، ۵.۵ ساعت تماشای ویدیو ، ۶ ساعت کار با اینترنت ساعت

امکانات ارتباطی: یک پورت HDMI، یک پورت USB3.1، سه پورت USB3.0، یک پورت شبکه و یک پورت USB Type-C

بلوتوث داخلی

شبکه ی بی سیم وای فای

حسگر اثر انگشت

کارت خوان

وب کم

صدای واضح و پر قدرت

۳۰۰ نیت روشنایی صفحه نمایش

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)