بعد از هر خرید قطعا باید تعهدی نیز وجود داشته باشد.

طبیعتا بعد از تهیه هر دستگاه شما از فروشنده درخواست ضمانت خدمات خواهید کرد که بسته به نوع کالا معمولا بین ۱ تا حتی دو سال شامل گارانتی خواهد شد.

تا در صورتی که احیانا گوشی و یا لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری شد بتوانید بدون پرداخت هزینه از این خدمات بهره ببرید.

پروسه تعمیرات و تعویض قطعات نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

به هرحال اگر دستگاه شما خاموش شده باشد ، دچار ضربدیدگی و یا آب خوردگی باشد و یا هر مساله ای که شما را دچار مشکل کرده شما به یک تعمیرگاه مراجعه خواهید کرد.

اما آیا همه تعمیرگاه ها مجاز هستند؟

آیا همه تعمیرگاه ها دارای قطعات و تجهیزات استاندارد هستند؟

از تمام این موارد که بگذریم و تعهد و تخصص اصلی ترین ارکان های تعمیرات هستند.

در خوشبینانه ترین حالت اگر احتمال ۱ به ۱۰۰ بدهیم که ممکن است یک دستگاه تعمیری مجدد دچار مشکل  شود شما چه تصمیمی خواهید گرفت؟

قطعا ترجیح میدهید در مرکزی تلفن همراه و یا لپ تاپ خود را تعمیر کنید که بهترین امکانات و متعهد ترین  و مجرب ترین نیرو ها را داشته باشد.

قطعات الکترونیکی به دلیل پیچیدگی و ظرافت های خاص خود همیشه از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

و بعضا در بین قطعات وارداتی ممکن است پروسه کنترل کیفی به درستی صورت نپذیرد و یا در حین جابجایی کالا دچار مشکل شود.

از این رو نمایندگی رسمی شیائومی ای تضمین را به مشتریان گرامی میدهد تا در صورت بروز هر گونه اشکال و ایراد احتمالی پس از پروسه تعمیرات پاسخگو بوده و به تعهدات خود در قبال مشترین عمل کند.

قطعات و کالا ها بسته به نوع ماهیت و کارایی دارای ضمانت های گوناگون هستند.

که از ۴۸ ساعت مهلت تست تا بعضا یک ماه دارای ضمانت خدمات و گارانتی خواهند بود

در هنگام تحویل دستگاه به مشتری کنترل کیفی توسط ایشان نیز صورت میپذیرد و همراه فاکتور مدت زمان ضمانت خدمات نیز قید خواهد شد.