رقابت در میان برند های مختلف برای تولید انواع تلفن های همراه باعث شده است تا مشتریان با دیدن مزایای گوشی های شیائومی و محبوبیت بالای آن ها دغدغه های شیرینی برای انتخاب یک گوشی خوب از میان برند های مطرح با امکانات و قیمت مناسب داشته باشند.

در این مطلب در نمایندگی شیائومی قصد داریم ضمن بررسی قابلیت های مختلف و مزایای اسمارت فون های این برند محبوب، به سوال اکثر کاربران در بازار های جهانی برای اینکه چرا گوشی های شیائومی را باید بخریم؟ پاسخ دهیم.

قیمت مناسب و مزایای گوشی های شیائومی

مزایای گوشی های شیائومی

شیائومی به دلیل استراتژی های خاصی که برای فروش و تبلیغات محصولات خود در نظر گرفته است باعث کاهش قیمت گوشی های تلفن این شرکت در بازار شده است که می توان از آن به عنوان مهم ترین مورد در بررسی مزایای گوشی های شیائومی اشاره نمود.

بسیاری از کاربران به اشتباه تصور می کنند قیمت پایین تر گوشی های شیائومی به دلیل کیفیت پایین و یا امکانات کمتر آن ها می باشد.

شیائومی برای کاهش قیمت تمام شده ی محصولات خود برخلاف برند های مطرح جهانی از بستر اینترنت برای فروش مستقیم و بدون واسطه ی محصولات خود به مشتریان اقدام نموده است.

علاوه بر این شیائومی با آگاهی کامل از هزینه های کلان دیگر برند ها برای تبلیغات، سعی کرده است از فضای مجازی برای تبلیغات محصولات خود از جمله تلفن های هوشمند استفاده نماید تا کمترین هزینه را نیز در این زمینه متحمل شده و از این طریق بتواند قیمت تمام شده ی محصولات خود را پایین بیاورد.

پس می توان به راحتی ادعا کرد که شیائومی همان ویژگی ها و امکانات در تلفن های هم رده ای محصولات خود را با قیمت بسیار پایین تر در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای مخاطبان کشورمان که در این سال ها با نوسانات اقتصادی مختلفی رو به رو هستند، این قیمت پایین می تواند فاکتور اصلی و اساسی برای طیف بزرگی از افراد باشد.

 

کیفیت ساخت و امکانات مناسب

یکی دیگر از مزایای گوشی های شیائومی را می توان کیفیت ساخت این محصولات دانست که به عنوان برترین مزیت می تواند پاسخ دقیقی به سوال چرا گوشی های شیائومی را باید بخریم؟ ارائه نماید.

شیائومی در ساخت و طراحی بدنه ی محصولات خود از جمله تلفن های هوشمند سعی کرده است از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده نماید تا ضمن زیبایی و جذابیتی که گوشی پیدا می کند، مقاومت آن نیز بالا برود.

علاوه بر این از نظر سخت افزاری نیز شیائومی از بهترین و به روز ترین مدل های پردازنده ها به خصوص در گوشی های پرچمدار خود استفاده نموده است تا از این طریق بتواند تمامی نیاز های کاربران را برطرف نماید.

در کنار این موضوع می توان به دیگر مزایای گوشی های شیائومی یعنی استفاده از باتری مناسب و صفحه نمایش با کیفیت بالا اشاره نمود که می تواند در هنگام خرید به عنوان مهم ترین فاکتور های کاربران مورد نظر قرار بگیرد.

گرافیک و رابط کاربری چشم نواز

مزایای گوشی های شیائومی

از دیگر مزایای گوشی های شیائومی می توان به استفاده از فناوری AMOLED در صفحه نمایش این دستگاه ها برای بالا رفتن کیفیت و وضوح نمایش تصاویر اشاره نمود.

این امر در کنار پردازنده های گرافیکی بسیار قدرتمند و عالی که شیائومی در تلفن های خود استفاده می کند توانسته است درصد بالایی از مخاطبان را برای خرید این محصولات ترغیب نماید.

علاوه بر این رابط کاربری MIUI به عنوان یکی از محبوب ترین رابط های کاربری در میان گوشی های هوشمند استفاده از این محصولات را بسیار جذاب و چشم نواز نموده است.

پشتیبانی ویژه برای تمامی مدل ها

شرکت شیائومی با تاسیس نمایندگی های فعال خود در کشور های مختلف سعی کرده است تا بهترین پشتیبانی را از این محصولات انجام دهد.

از دیگر مزایای گوشی های شیائومی می توان به این مورد اشاره نمود که گارانتی این محصولات با روت کردن گوشی باطل نمی شود.

کسب امتیازات بالای فنی از برنامه ی antutu

مزایای گوشی های شیائومی

یکی از مواردی که به مزایای گوشی های هوشمند برای کاربران توانسته است صحه ی بسیار خوبی بگذارد، کسب امتیازات بسیار بالا از برنامه ی antutu می باشد که به بررسی بخش های مختلف هر مدل از تلفن های هوشمند می پردازد.

هر چند این امتیازات فقط مختص به یک محصول بوده و حالت مقایسه ای در این برنامه نداشته اما با توجه به امتیازاتی که گوشی های هم رده ای محصولات شیائومی از سایر برند ها در این برنامه امتیازات کمتری را از نظر شاخص های مختلف به دست آورده اند می توان به راحتی متوجه کیفیت و مزایای گوشی های شیائومی در هنگام خرید آن ها شد.

گوشی های شیائومی به دلیل رابط کاربری جذاب و بی نظیری که دارند در بخش تست رابط کاربری برنامه ی antutu که در ابتدای لیست آزمون های این برنامه قرار گرفته است، امتیازات بسیار بالایی را در مقایسه با دیگر برند ها و محصولات به دست آورده اند.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)