به تازگی شیائومی از گوشی شیائومی مدل Mi 10 pro 5g رونمایی کرده است که از اینترنت ۵G پشتیبانی می کند.

این گوشی احتمالا به تازگی و همین ماه نیز به بازار ارائه خواهد شد و به واسطه ی امکاناتی که دارد قطعا با فروش بالایی رو به رو خواهد شد.

گوشی شیائومی مدل Mi 10 pro 5g

شیائومی مدل Mi10 pro 5g

سال گذشته شیائومی از مدل می ۱۰ پرو رونمایی کرد که از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می کرد.

با توجه به اینکه در سال ۲۰۲ قرار بود بسیاری از تلفن های هوشمند شیائومی به سمت استفاده از فناوری ۵G پیش بروند، این محصول نیز در زمره محصولات مورد نظر قرار گرفته و در چند روز گذشته از مدل ۵G آن رونمایی شد.

استفاده از نسل پنجم اینترنت تلفن همراه در سال گذشته برای بسیاری از شهر ها و کشور های دنیا امکان پذیر شد و با توجه به استقبالی که از این فناوری به عمل آمد، انتظار می رود به زودی محصولات مختلفی با پشتیبانی از این نسل اینترنت تلفن های همراه وارد بازار شوند.

گوشی شیائومی مدل Mi 10 pro 5g به عنوان مدل جدیدی که شرکت شیائومی معرفی نموده است می تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به خوبی نیاز های کاربران خود را برطرف نماید.

این گوشی هوشمند نیز مانند بسیاری از مدل های دیگر شیائومی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و طراحی جذابی در جاگذاری سیم کارت ها و همچنین ساختار کلی دستگاه دارد.

می ۱۰ پرو شیائومی از پشت و جلو با شیشه محافظت می شود و برای زیبایی آن از فریم آلومینیومی استفاده شده است.

طبق بررسی کارشناسان ما در نمایندگی شیائومی خوش دست بودن و زون سبک به واسطه ی وزن ۲۰۸ گرمی باعث شده است تا کاربران بتوانند به راحتی این محصول را در دست گرفته و از آن در محیط های مختلف استفاده نمایند بدون اینکه ترس از دست افتادن آن را داشته باشند.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی

شیائومی مدل Mi10 pro 5g

شیائومی برای این مدل از تلفن های هوشمند خود نیز به سراغ نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع لمسی خازنی رفته است که از کیفیت SUPER AMOLED استفاده می کند رفته است.

نمایشگر مورد نظر با توجه به نمایش ۱۶ میلیون رنگ و همچنین وضوح بسیار بالایی که دارد می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش دهد.

نسبت ابعاد به بدنه در گوشی شیائومی مدل Mi 10 pro 5g عدد تقریبی ۹۰ درصد را نشان می دهد که در حین انجام کار می تواند جذابیت محصول را از نظر بصری و کیفی بالا ببرد.

این نمایشگر برای محافظت در محیط های مختلف و حفظ دوام و پایداری محصول با کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می شود.

طبق بررسی های ما در نمایندگی شیائومی به طور کلی گوشی شیائومی مدل Mi 10 pro 5g را می توان از نظر ظاهری و زیبایی با توجه به قیمتی که دارد یک محصول با ارزش و اقتصادی دانست که می تواند جذابیت بسیار بالایی را داشته باشد.

استفاده از اینترنت ۵G نیز به این ویژگی ها اضافه شده و خرید این محصول را برای بسیاری از مشتریان که به برند شیائومی علاقه مند هستند تقریباً غیرممکن می کند.

بر روی این گوشی بلندگو های استریو نیز قرار گرفته است تا مانند بسیاری از محصولات شیائومی شاهد کیفیت و قدرت بالای صدا در گوشی شیائومی مدل Mi 10 pro 5g نیز باشیم.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

شیائومی مدل Mi10 pro 5g

شیائومی یکی از بهترین برند ها در استفاده از لنز های با کیفیت در دوربین محصولات خود می باشد.

این محصول نیز به عنوان یکی از به روز ترین و پرچمدار های شیائومی از این قضیه مستثنی نبوده و شاهد دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در آن هستیم.

در کنار این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سه دوربین با قدرت های ۸، ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی نیز قرار گرفته است تا کیفیت و وضوح تصاویر در این گوشی بسیار بالا برود.

این کیفیت در ثبت فیلمبرداری نیز به خوبی مشاهده می شود و می توان فیلم برداری ۴۳۲۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را  در این گوشی تجربه نمود.

از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و با کیفیت در محیط های مجازی نیز نمی توان به راحتی گذشت.

دیگر امکانات

شیائومی مدل Mi10 pro 5g

گوشی شیائومی مدل Mi 10 pro 5g از نظر رم و حافظه در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه می شود تا کاربران با توجه به نیاز خود برای خرید آن اقدام نمایند.

رم دستگاه میزان ۸ یا ۱۲ گیگابایت بوده و در کنار از حافظه ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی نیز استفاده شده است.

برای پردازنده مرکزی شیائومی به سراغ اسنپدراگون ۸۶۵ شرکت کوالکام که یکی از بهترین پردازنده های دنیا می باشد رفته است.

از دیگر امکانات گوشی شیائومی مدل Mi 10 pro 5g می توان به USB Type-C، شارژ سریع ۵۰ وات، اتصال بی سیم، بلوتوث داخلی نسخه ۵.۱، رنگ بندی جذاب و شیک، حسگر اثر انگشت و … اشاره نمود.

Rate this post