گوشی شیائومی Note 8 pro با امکاناتی نظیر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت می تواند امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار دهد.

پشتیبانی از به روزترین فناوری ها و کیفیت بالای ساخت در این محصول باعث شده است تا قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو به عنوان یکی از محصولات میان رده ای شرکت شیائومی بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.

در حالی که کاربران باید برای خرید گوشی های سایر برند ها هزینه های بسیار بالایی را پرداخت نمایند، ردمی نوت ۸ پرو این امکان را به آن ها می دهد تا همان امکانات را با قیمتی بسیار پایین تر بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشند.

ما در این مطلب در نمایندگی شیائومی قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های گوشی پرطرفدار شیائومی Note 8 pro  را در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های ظاهری و طراحی گوشی شیائومی Note 8 pro

شیائومی Note 8 pro

از نظر ظاهری شیائومی همواره با آگاهی از اینکه مشتریان در هنگام تماشای محصول برای اولین بار بیش از ۵۰ درصد تصمیم خود برای خرید را می گیرند، در ساخت مدل های مختلف تلفن هوشمند خود سعی کرده است تا از رنگ بندی و طراحی جذابی استفاده نماید.

این رنگ بندی و جذابیت در طراحی به خوبی در گوشی شیائومی Note 8 pro مشاهده می شود.

شیائومی ردمی نوت ۸ پرو از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه پشتیبانی می کند و یک گوشی هایبرید دو سیم کارته می باشد.

ساختار بدنه ی شیشه ای باعث بالا رفتن جذابیت این محصول شده است که البته شیائومی با گوریلا گلس ۵ آن را محافظت می کند.

فریم و نوع طراحی بدنه و لبه های گوشی در کنار ابعاد مناسب آن به کاربران این اجازه را می دهد تا در محیط های شلوغ نیز به راحتی از محصول خود استفاده نمایند و نگرانی بایت لیز خوردن یا افتادن آن نداشته باشند.

البته وزن ۲۰۰ گرمی گوشی شیائومی Note 8 pro شاید نسبت به گوشی های دیگر برند ها اندکی زیاد باشد اما با توجه به ساختار ارگونومیک و همچنین پایداری و دوام بالای محصول این گزینه نیز قابل چشم پوشی خواهد بود.

برای ساخت این محصول با توجه به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی که از نوع لمسی خازنی  IPS LCD می باشد نسبت صفحه نمایش به بدنه ی ۸۴.۹ درصدی در نظر گرفته شده است.

این صفحه نمایش نیز با فناوری  محافظت می شود.

ویژگی های عمومی گوشی شیائومی Note 8 pro

شیائومی Note 8 pro

علاوه بر کیفیت بالایی که در صفحه نمایش دستگاه وجود دارد، کیفیت و وضوح صدای دستگاه برای پخش موسیقی یا تماشای فیلم در صفحات اجتماعی می تواند بسیار مطلوب و راضی کننده باشد.

بر روی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو جک هدفون قرار گرفته است تا بتوانید به راحتی در هر مکانی از هندزفری نیز برای ارتباط از طریق دستگاه یا گوشی دادن به موسیقی استفاده نمایید.

سرعت بالای پردازش گوشی شیائومی Note 8 pro را می توان مدیون چیپست ۱۲ نانومتری G90T شرکت مدیاتک دانست.

این چیپست در کنار پردازنده ی گرافیکی Mali-G76 MC4 و البته سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای می تواند جذابیت و لذت بسیار زیادی را هنگام کار کردن با محصول به کاربران هدیه دهد.

حافظه ی داخلی و رم شیائومی نوت ۸ پرو

گوشی شیائومی Note 8 pro در دو نسخه با رم ۶ گیگابایتی و البته حافظه ی داخلی ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایتی به بازار ارائه شده است.

در صورتی که این میزان حافظه نتواند پاسخگوی نیاز های کاربران باشد، آن ها می توانند از طریق شیار سیم کارت دستگاه، کارت حافظه را تا ۲۵۶ گیگابایت نصب کنند و به ذخیره برنامه ها و فایل های مورد نیاز خود بپردازند.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به موارد زیر اشاره نمود که باعث می شوند تا قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو از هر نظر برای مشتریان کاملاً به صرفه و اقتصادی باشد.

تنوع در رنگ بندی با رنگ های مشکی، قرمز، آبی و سفید

رادیو

بلوتوث داخلی نسخه ی ۵.۰

اثر انگشت در قاب پشتی گوشی

باتری لیتیومی غیر قابل تعویض با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی

NFC

مادون قرمز

پورت USB2.0 و کانکتور تایپ سی

بررسی تخصصی دوربین های گوشی شیائومی Note 8 pro

شیائومی Note 8 pro

در قاب پشتی این گوشی از چهار دوربین با سنسور های مختلف استفاده شده است که می تواند آن را با بهترین محصولات دیگر برند های حاضر در بازار های جهانی مقایسه نمود.

ویژگی های هر دوربین به صورت زیر می باشد.

دوربین اصلی با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با پیکسل های ۰.۸ میکرومتر و فناوری فوکوس PDAF

دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع التراواید با فاصله ی کانونی لنز ۱۳ میلی متر برای بالا بردن کیفیت و نمایش جزئیات تصاویر

دوربین ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو

دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز به حسگر عمق برای ثبت تصاویر جذاب تر

علاوه بر این گوشی شیائومی Note 8 pro از یک دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش با قدرت ۲۰ مگاپیکسل و توانایی ثبت تصاویر به صورت پانوراما و قابلیت عکاسی HDR بهره مند می باشد.

 

 

 

 

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)