شباهت های زیادی که از نظر طراحی و امکانات POCO M3 و ردمی نوت ۹ وجود داره باعث شده تا انتخاب بین این دو گوشی برای مشتری ها سخت باشهه و مشتری های زیادی در مورد انتخاب بین این دو گوشی مردد باشن. به همین دلیل قصد داریم در یکی دیگر از مقالات نمایندگی شیائومی به صورت کامل به این موضوع یعنی مقایسه ردمی نوت ۹ و پوکو m3 شیائومی پرداخته و تفاوت های جزئی این دو مدل رو در ادامه بررسی می کنیم.

در صورتی که برای هر کدام از این مدل ها مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دارید می توانید به راحتی از طریق تیم فنی و پشتیبانی مجموعه با ما در ارتباط باشید و تمامی سوالات خودتون رو در مورد تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف گوشی های شیائومی بپرسبد.

علاوه بر این اگر به دنبال خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال شیائومی هستید هم می توانید به راحتی با بهترین قیمت برای هر مدل از طریق این نمایندگی، لوازم جانبی مخصوص را خریداری کنید.

طراحی پوکو M3 رو مشتری ها بیشتر دوست دارن

بعد از ردمی نوت ۸ که از نظر طراحی واقعاً جذاب بود، ردمی نوت ۹ هم با طراحی شیک و البته بدنه پلاستیکی وارد بازار شد. در ساخت پوکو M3 هم از بدنه پلاستیکی استفاده شده، اما طراحی جذاب تر این گوشی باعث شده تا مشتری قبل از به دست گرفتن هر دو گوشی، حس بهتری نسبت به خرید پوکو ام ۳ داشته باشه. هر دو گوشی وزن یکسانی دارن و در مقابل ریخته شدن آب یا مایعات بر روی بدنه و نمایشگر، مقاومت بالایی دارن.

حسگر اثرانگشت پوکو روی دکمه پاور قرار گرفته و میتونه قفل گوشی رو خیلی سریع باز کنه در حالی که برای باز کردن ردمی  نوت ۹ باید از قاب پشتی استفاده کرد. گوریلاگلس ۵ که بر روی نمایشگر ردمی نوت ۹ استفاده شده، نگرانی کمتری برای مشتری در حین ضربه خوردن نمایشگر به وجود میاره و در واقع مقاومت بالایی داره. نمایشگر های هر دو گوشی از کیفیت   FULL HD استفاده می کنن و پنل IPS برای اون ها در نظر گرفته شده که در نور مستقیم خورشید هم میتونه عملکرد خوبی داشته باشه.

مقایسه ردمی نوت 9 و پوکو m3 شیائومی

پوکو M3 سریع تر کار هاتو انجام میده

اسنپدراگون ۶۶۵ به عنوان پردازشگر مرکزی پوکو M3 کار می کنه. پردازنده های اسنپدراگون بر طبق آزمایش هایی که انجام شده سرعت و قدرت پردازش بالاتری نسبت به پردازند های مدیاتک دارند. همچنین پوکو از رم های ۴ و ۶ گیگ استفاده می کنه و در این مدل ها امکانات بیشتری رو برای اجرای نرم افزار های مختلف و همچنین بازی های به روز حتی به صورت همزمان به مشتری ها میده.

در مقابسه مقایسه ردمی نوت ۹ و پوکو m3 شیائومی باید بگوییم که ردمی نوت ۹ هم عملکرد خوبی در بخش نرم افزاری و پردازش اطلاعات داره و البته با رم های ۳ و ۴ گیگ می تونه انتخاب بهتری برای مشتری هایی باشه که از نظر هزینه ها با محدویت رو به رو هستند. البته اون دسته از مشتری هایی که کار های سنگین با گوشی خودشون انجام نمیدن هم می تونن ردمی  نوت ۹ رو انتخاب کنن. تقریباً میشه گفت که باتری هر دو گوشی هم عملکرد یکسانی داره و در حالت عادی حداقل یک روز کامل نیازی به شارژ کردن نداره.

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری پوکو M3 اگر در حالت آماده به کار قرار داشته باشه، میتونه تا یک هفته هم گوشی رو روشن نگه داره.

مقایسه ردمی نوت 9 و پوکو m3 شیائومی

با ردمی نوت ۹ کیفیت عکس هاتو بالا ببر

۴ لنز در قاب پشتی ردمی نوت ۹ قرار گرفته که اصلی ترین لنز می تونه تصاویر رو با کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی ذخیره کنه. کنار این لنز ۶۴ مگاپیکسلی، سه لنز ۸، ۲ و ۲ مگاپیسلی که کار تشخیص عمق و فوکوس خودکار رو انجام میدن قرار گرفته. مشخصات دوربین پوکو M3 هم همینه با این تفاوت که لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض رو در اون مشاهده نمی کنیم. در بخش دوربین سلفی طراحی هر دو گوشی بی نظیره و میشه با کیفیت مناسبی عکس سلفی گرفت یا با دوستان و آشنایان ارتباط لایو داشت.

در مقایسه مقایسه ردمی نوت ۹ و پوکو m3 شیائومی باید بگوییم که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی ردمی نوت ۹ در مقابل پوکو M3 انتخاب بهتری برای مشتری هاست. کیفیت صدای هر دو گوشی معرکه است و در کنارش با بلوتوث ۵ میشه به راحتی این گوشی ها رو به دستگاه های هوشمند وصل کرد.

بسیاری از مشتری ها امروزه از گوشی های شیائومی استفاده می کنن و این میتونه بهترین فرصت برای شما باشه تا با خوندن مطالب بلاگ آسود در مورد مقایسه گوشی های این برند با دیگر برند ها مثل گوشی شیائومی، بتونید گوشی های بیشتری به مشتری هاتون بفروشین.

Rate this post