سوالات زیادی که در مورد مبحث چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم و چه موارد و نکاتی را برای جلوگیری از مشکلات به وجود آمده باید در نظر داشته باشیم قصد داریم به صورت کامل این موضوع را در یک مطلب مورد بررسی قرار دهید تا شما بتوانید با مطالعه مطلب به راحتی تمامی مشکلاتی که برای گوشی شیائومی شیائومی شما وجود می‌آید را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کرده و بتوانید در مراحل مختلف راحتی آپدیت رابط کاربری و نرم‌افزارهای مربوط به گوشی را انجام دهید.

علاوه بر مطالعه این مطلب این نکته را در نظر داشته باشید که نمایندگی شیائومی به عنوان اولین و مجهزترین مرکز خدمات و پشتیبانی از گوشی شیائومی بدون هیچ گونه محدودیتی راحتی تمامی مدل های قدیمی و جدید این برند را تعمیر کرده و در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد از قطعات اصلی و اورجینال قطعات خراب شده گوشی های شیائومی استفاده می کند.

چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم

با توجه به مشکلات آپدیت چدید گوشی های شیائومی برای پاسخ به این سوال باید بدانید که گوشی شیائومی در قسمت رابط کاربری و نرم افزار های قرار داده شده بر روی گوشی قابلیت بروزرسانی دارد.

به روز رسانی یک برنامه و رابط کاربری گوشی های شیائومی باعث افزایش سطح امنیت و همچنین برطرف شدن بانکها و البته اضافه شدن امکانات جدید و پیشرفته به برنامه و رابط کاربری مورد نظر می شود.

گوشی خود را به روز تر نگه دارید همواره نیاز دارید تا در یک بازه زمانی مشخص رابط کاربری و نرم افزارهای آن را آپدیت کرده تا بتوانید جلوی خطراتی که به دلیل کاهش سطح امنیتی برای گوشی به وجود می آید را بگیرید.

روش های مختلفی برای آپدیت نرم افزاری گوشی های شیائومی وجود دارد و ابتدا باید این سوال را از خود بپرسید که قصد دارید کدام یک از قسمتهای گوشی شیائومی را آپدیت کرد و آن را به روز رسانی کنید؟

چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم

آپدیت رابط کاربری گوشی شیائومی

چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم بهترین گزینه و شاید مهمترین گزینه ای که در منطقه وسیعی از کاربران باشد آپدیت رابط کاربری گوشی های شیائومی می باشد.

بهتر است به این نکته اشاره کنیم که به هیچ عنوان گوشی های شیائومی پوکو ام تری و MI 9T را آپدیت نکنید زیرا این گوشی ها پس از آپدیت رابطه کاربری ۲۴ مشکلات سخت افزاری شده و ممکن است دیگر نتوانید این گوشی ها را روشن کنید.

آپدیت رابط کاربری گوشی های شیائومی بهتر است حتماً از اینترنت وای فای که از طریق اینترنت خطوط ثابت مخابرات را میشود استفاده نمایید.

در مورد سوال چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم باید به این نکته دقت داشته باشید که در هنگام آپدیت رابط کاربری گوشی های شیائومی به هیچ عنوان نباید گوشی شما خاموش شود و بهتر است قبل از آپدیت رابط کاربری گوشی شیائومی حتماً گوشی مورد نظر را برای انجام این عملیات به مقدار لازم شارژ نمایید.

در هنگام آپدیت رابط کاربری دستوالعمل هایی که بر روی صفحه نمایش گوشی نشان داده میشود باعث می شود تا به روال آپدیت به درستی انجام شود و در زمانی که این دستورالعمل ها به خوبی پیاده سازی نشود و خلاف آنها برای گوشی انجام شود و در ان آپدیت نرم افزاری می تواند مشکلاتی را برای گوشی شما به وجود بیاورد.

در مورد چطور گوشی شیائومی را به روز رسانی کنیم در نظر داشته باشید این است که بعد از آپدیت رابط کاربری ممکن است در برخی از موارد شما بهبود هایی را حس کنید و در برخی موارد دیگر شاهد مشکلاتی باشید که قطعاً در آپدیت های بعدی از بین خواهد رفت و این موضوع می‌تواند امری متداول در بین گوشی های شیائومی و برای آپدیت رابط کاربری آنها باشد.

چطور برنامه های گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم

گوشی شیائومی همان برنامه هایی مانند مخاطبین و یا تماس ها و پیامک و غیره میباشد که برای تمامی گوشی ها به صورت پیش فرض قرار داده شده اند.

برای به روز رسانی این برنامه های نرم افزاری باید از طریق تنظیمات وارد شده و در آنجا لیست برنامه هایی که نیاز به روزرسانی دارند را مشاهده نمایید.

برای پاسخ به سوال چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم باید بدانید که برنامه هایی که در این قسمت وجود دارند را به راحتی میتوانید آپدیت کنید و شاهد بهبود هایی در عملکرد و همچنین تغییر رابط کاربری این برنامه ها باشید.

در مورد این برنامه حالا که خاصی نیاز نیست که رعایت شود و شما به راحتی می توانید از طریق اینترنت خود گوشی و اینترنت وای فای برنامه های مورد نظر را آپدیت نمایید.

چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم

آپدیت برنامه ها از طریق گوگل پلی

زمانی که برنامه های نرم افزاری جدید برای گوشی خود نصب می کنیم پس از مدتی باید به سراغ به روزرسانی این برنامه‌ها بروید تا سطح امنیت گوشی شما بالا بماند. این موضوع نیز می تواند پاسخی برای سوال چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم در بخش برنامه های نرم افزاری باشد.

نکته ای که باید در مورد نصب برنامه های نرم افزاری برای گوشی خود در نظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان برنامه هایی که فیک هستند و نسخه اصلی آنها نیست را بر روی گوشی خود نصب کنید زیرا این برنامه ها از طریق ویروس های مخرب ممکن است باعث صدمات کلی به گوشی شما شوند.

حتماً برنامه های خود را در سطح نگه دارید که حافظه داخلی و رم گوشی شما به صورت کامل پر نشود که این موضوع می‌تواند در بلندمدت باعث فشار آوردن به حافظه داخلی گوشی شما شده و راندمان و کارایی آن را کاهش دهد و شاید باعث خرابی مادربرد گوشی نیز شود.

برای پاسخ به این سوال که چطور گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم باید این نکته را در نظر داشته باشید که به روز رسانی برنامه هایی که بر روی گوشی انجام میشود از طریق گوگل پلی بوده و شما باید این برنامه ها را از طریق اکانتی که در فروشگاه گوگل برای شما ساخته شده است به روز رسانی کنید.

تعمیرات گوشی آپدیت شده شیائومی

موارد مانند گوشی های پوکو ام تری آپدیت رابط کاربری گوشی باعث ایجاد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای بیان می شود که تمامی این مشکلات را می توانید به راحتی از طریق نمایندگی رسمی شیائومی در تهران با پرداخت هزینه بسیار مناسب برطرف نمایید.

در صورتی که عملیات تعمیر بر روی قسمت های خراب شده گوشی شیائومی امکان پذیر نباشد تیم فنی و تخصصی این مرکز نسبت به تعویض قطعه مورد نظر که می تواند یک قطعه ساخته شده کامل باشد با قطعات اصلی و اورجینال از طریق این نمایندگی با ضمانت و گارانتی رسمی و معتبر ارائه می‌شود اقدام می‌نماید. بعد از تعمیر گوشیهای شیائومی می توانید از گارانتی رسمی و کتبی این مرکز برای اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)