بررسی گوشی شیائومی Mi 9 lite نشان می دهد که این محصول به عنوان ارزان قیمت ترین گوشی های سری Mi 9 با امکانات مناسبی مانند دوربین های سه گانه، پردازنده ی اسنپدراگون ۷۱۰ و صفحه نمایش با کیفیت و وضوح بالا می تواند یکی از بهترین گزینه های کاربران برای خرید یک گوشی میان رده ای باشد.

ما در این مقاله در نمایندگی شیائومی قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های Mi 9 Lite را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

معرفی کامل گوشی شیائومی Mi 9 lite از نظر قیمت و امکانات

گوشی شیائومی Mi 9 lite

خانواده ی Mi 9 شرکت شیائومی جز گوشی های میان رده ای هستند که با توجه به قیمت مناسب و البته امکانتی که می توان با گوشی های پرچمدار دیگر برند ها مقایسه نمود، مورد استقبال بسیار زیاد مشتریان قرار گرفته اند.

این گوشی ها به دلیل استقبال بی نظیری که در هند از آن ها به عمل آمد در بین گوشی های هوشمند پرفروش در سال ۲۰۱۹ دیده می شوند.

ارزان ترین عضو این خانواده را می توان گوشی شیائومی Mi 9 lite دانست که البته لقب ارزان نمی توان باعث کاهش کارایی، امکانات و یا کیفیت و سرعت آن شود.

این گوشی به دلیل استراتژی های مختلف شیائومی در ساخت بدنه و همچنین نحوه ی عرضه به بازار توانسته است قیمت مناسب تری با همان امکانات دیگر گوشی های گران برند های معتبر داشته باشد.

بررسی تخصصی Mi 9 lite نشان می دهد که طراحی جذاب محصول در کنار استفاده از امکانات به روز سخت افزاری و نرم افزاری از ویژگی های بارز این گوشی می باشد که قطعا در همان نگاه اول کاربران را برای خرید محصول ترغیب می کند.

تنوع رنگ ها در کنار صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی

گوشی شیائومی Mi 9 lite

گوشی شیائومی Mi 9 lite در رنگ های مختلف و متنوعی به بازار عرضه شده است تا مشتریان بتوانند مطابق با سلیقه ی خود طراحی خاص این محصول را انتخاب نمایند.

می ۹ لایت مانند دیگر گوشی های خانواده می ۹ از بدنه ی شیشه ای ساخته شده است که در این محصول کورنینگ گوریلا گلس ۵ از بدنه شیشه ای در مقابل ضرب دیدگی محافظت می کند.

فریم های دستگاه نیز از آلومینیوم بوده و طراحی های جذاب و ارگونومیک بدنه باعث شده است تا به راحتی در دست کاربران جای بگیرد.

برای ساخت این محصول نسبت صفحه نمایش به بدنه ی ۸۶ درصدی در نظر گرفته شده است تا اصول تمامی برند های معتبر دنیا برای کاهش بدنه و حاشیه های صفحه نمایش به خوبی در می ۹ لایت شیائومی نیز رعایت شود.

صفحه ی نمایش گوشی شیائومی Mi 9 lite دارای اندازه ی ۶.۳۹ اینچی می باشد که کیفیت بالای نمایش تصاویر Super AMOLED از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.

این صفحه نمایش خازنی از وضوح تصویر و رزولوشن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ بهره می برد که در محیط های با نور مستقیم خورشید نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بلندگوی با کیفیت با وضوح صدای بالا و همچنین استفاده از جک هدفون برای وصل کردن هندزفری از دیگر امکاناتی هستند که قطعا در هنگام استفاده برای پخش موسیقی یا تماشای فیلم بر روی محصول مورد پسند کاربران قرار می گیرند.

پردازنده ی سریع اسنپدراگون ۷۱۰ برای گوشی شیائومی Mi 9 lite

گوشی شیائومی Mi 9 lite

اگر از نظر ظاهری و ساختار طراحی، می ۹ لایت توانست شما را برای خرید این محصول متقاعد نماید، قطعا سرعت بالای این محصول برای اجرای دستورات و همچنین اجرای همزمان برنامه های مختلف نیز برای شما راضی کننده خواهد بود.

گوشی شیائومی Mi 9 lite از پردازنده ی مرکزی ساخته شده توسط شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می کند که یکی از قوی ترین پردازنده های این شرکت برای گوشی های هوشمند می باشد.

در کنار این پردازنده ی مرکزی، گوشی شیائومی Mi 9 lite به پردازنده ی گرافیکی Adreno 616 مجهز شده است.

می ۹ لایت شیائومی در دو نسخه و با حافظه ی داخلی ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شده است که در کنار آن دستگاه از یک رم ۶ گیگابایتی نیز بهره مند می باشد.

اندروید نسخه ی ۹.۰ با رابط کاربری MIUI 10 شیائومی باعث بالا رفتن جذابیت کار با این گوشی هوشمند شده است.

بررسی تخصصی Mi 9 lite از نظر قدرت دوربین و کیفیت ثبت تصاویر

گوشی شیائومی Mi 9 lite

در فریم پشتی گوشی شیائومی Mi 9 lte از سه دوربین با قدرت های مختلف استفاده شده است.

دوربین اصلی دستگاه به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و در کنار آن دو دوربین با کیفیت های ۸ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر التراواید و ۲ مگاپیکسل برای تشخیص عمق و بالا رفتن کیفیت تصاویر به کار برده شده است.

برای کسانی که طرفدار استفاده از عکس های سلفی یا ویدیو های زنده در فضای مجازی و ارتباطات تصویری هستند نیز دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در گوشی شیائومی Mi 9 lite قرار داده شده است.

از دیگر قابلیت های می ۹ لایت شیائومی می توان به باتری غیر قابل تعویض لیتیومی با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی آمپر، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی، پورت USB2.0، استفاده از شیار سیم کارت برای قرار دادن کارت حافظه برای ارتقاء حافظه ی داخلی دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت و … اشاره نمود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)