اگر شما هم به عنوان کسی که قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید با سوال و ابهامی مانند گوشی قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی ؟ رو به رو شده اید حتما این مطلب را در نمایندگی شیائومی تا انتها دنبال نمایید تا با توجه به آشنایی که در این زمینه داریم بتوانیم یک راهنمایی کامل و جامع برای شما باشیم.

خرید گوشی های میان رده ای شیائومی

گوشی قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی

امروزه شیائومی توانسته است با ارائه ی گوشی های هوشمند با کیفیت بالا که البته دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هستند، در بازار های جهانی به محبوبیت بالای دست یابد .

شرکت شیائومی در رنج های مختلف قیمت خود گوشی های متنوعی را به بازار عرضه نموده است تا مشتریان بتوانند با هر سطح درآمدی به راحتی یکی از بهترین مدل های این برند را خریداری نمایند.

شاید با پرداخت هزینه های کم بتوانید یکی از گوشی های میان رده ای شیائومی را خریداری نمایید که کیفیت و امکانات به روزی نیز داشته باشند.

این گوشی ها می توانند در مقایسه با برند های مطرحی همچون اپل از نظر کیفیت ساختاری و امکاناتی که دارند حرف هایی برای گفتن داشته باشند و به همین دلیل است که امروزه برخی از افراد آن ها را بیشتر ترجیح می دهند.

به طور مثال اگر بخواهید با مبلغی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان و حتی کمی کمتر یک گوشی با کیفیت از برند شیائومی را خریداری نمایید با انتخاب های مختلفی رو به رو هستید.

یکی از بهترین این انتخاب ها، ردمی نوت ۸ است که به دلیل زیبایی، کیفیت و امکاناتی مانند دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که دارد هر روز به محبوبیت آن اضافه می شود.

این در حالی است که برای خرید گوشی های اپل با همان امکانات و شاید کمی بیشتر باید هزینه های به مراتب بالاتری را پرداخت نمایید.

گوشی های قدیمی آیفون نیز کیفیت بالایی دارند؟

گوشی قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی

یکی از مهم ترین معیار ها برای خرید گوشی قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی مهم است کیفیت بالای این محصولات می باشد که در برند اپل نمی توان هیچ گونه شک و شبه های به آن وارد نمود.

این موضوع در مورد گوشی های قدیم و دسته دوم این برند نیز به خوبی صادق است و در صورتی که مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری خاصی برای آن ها پیش نیامده باشد می توان گفت که کیفیت آن ها از برخی برند ها نیز بالاتر می باشد.

به همین دلیل خرید یک گوشی آیفون دست دوم برای پاسخ به سوال گوشی های قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی؟ می تواند گزینه مناسبی باشد اما مهم ترین مسئله ای که می تواند افراد را از این کار بازار دارد قیمت و ارزش اقتصادی این محصولات می باشد.

دقت داشته باشید که شما با هزینه ای بین ۳ تا ۵ میلیون تومان می توانید یکی از بهترین گوشی های میان رده ای شیائومی را خریداری نمایید در حالی که برای خرید یک گوشی دست دوم آیفون و قدیمی مجبور به پرداخت هزینه هایی بالاتر از ۵ میلیون تومان هستید.

این در حالی است که امکانات به روز تر گوشی های شیائومی می تواند یکی از مهم ترین برتری های این محصولات نسبت به برند اپل و گوشی های قدیمی آن باشد.

گوشی قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی ؟

گوشی قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی0

طبق بررسی های ما در نمایندگی شیائومی یکی دیگر از  مسائلی که در پاسخ به سوال گوشی قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی ؟ می توان در کنار قیمت این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار باشد، به روز شدن سیستم عامل و نرم افزار های مختلف دستگاه می باشد.

کیفیت دوربین، قدرت پردازنده، رم و حافظه داخلی و دیگر موارد از قابلیت هایی هستند که می توان در مقایسه گوشی های قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی؟ امتیاز های بسیار بالاتری را به گوشی های شیائومی داد.

با توجه به اینکه برخی از گوشی های قدیمی اپل قابلیت به روز رسانی سیستم عامل به جدیدترین نسخه های IOS را ندارند، می توان گفت هزینه های بالا برای آن ها ارزش اقتصادی به همراه نخواهد داشت.

این در حالی است که با پرداخت مبالغ بسیار کمتر می توانید یکی از گوشی های خوش ساخت و با کیفیت شیائومی که از به روز ترین نرم افزار ها پشتیبانی نموده و به جدیدترین نسخه های اندروید مجهز شده اند، را خریداری نمایید.

البته تفاوت نظرات در این مورد اندکی زیاد است و برخی از افراد ترجیح می دهند با توجه به معیار هایی که برای کیفیت بالاتر گوشی های آیفون تعریف شده است اقدام به خرید محصولات دست دوم این برند نمایند.

پس اگر قصد خرید گوشی قدیمی آیفون یا میان رده ای شیائومی ؟ رادارید بهتر است برای خرید انواع گوشی های میان رده ای شیائومی مانند ردمی نوت ۸، A3 و … اقدام نمایید که از نظر سخت افزاری، دوربین، به روز بودن و حتی سیستم عامل می تواند در سطح بالاتری بوده و البته که با قیمت بسیار کمتری در دسترس می باشند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)