گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE از مدل های میان رده ای شیائومی می باشد که از امکاناتی مانند طراحی زیبا و شیک، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، نمایشگر AMOLED و بدنه ای شیشه ای بهره مند می باشد.

شیائومی در ادامه ی استراتژی های جذاب خود برای کاهش گوشی های میان رده ای، گوشی شیائومی مدل Mi 9 SE را تقریباً با قیمت حدود ۳۰۰ یورو عرضه نموده است که می تواند با توجه به امکاناتی که هم ردیف گوشی های پرچمدار امروزی می باشد بسیار مناسب و اقتصادی جلوه نماید.

ما در نمایندگی شیائومی در این مقاله قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های گوشی MI 9SE را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE

هر چند امروزه شاهد تولید گوشی های پرچمدار شرکت های مختلف مانند اپل در بازار هستیم، اما به دلیل قیمت بالاتری این محصولات و البته امکاناتی که در گوشی های میان رده ای نیز مشاهده می شود، استقبال از این محصولات بسیار کمتر شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE یکی از محصولات میان رده ای شرکت شیائومی است که از طراحی زیبای بدنه گرفته تا پردازنده ی قوی و پرسرعت آن را می توان با گوشی های پرچمدار و گران قیمت شرکت های مختلف مقایسه نمود.

به لطف طراحی جذابی که در این محصول صورت گرفته است هنگام کار کردن با آن شاهد یک محصول کاملاً ارگونومیک هستیم که می تواند به راحتی در دست کاربران قرار گرفته و با ابعاد مناسبی که دارد لذت کار کردن را به مشتریان بدهد.

از نظر قدرت باتری و شارژدهی می توان این محصول را با محصولات برتر و به روز دیگر برند ها که قیمت های بسیار بالاتری نسبت به می ۹ اس ای شیائومی دارند مقایسه نمود.

استفاده از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعت که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می کند می تواند به راحتی این ادعا را ثابت نماید.

طراحی جذاب بدنه و نمایشگر گوشی می ۹ اس ای شیائومی

در ساخت این گوشی از بدنه ی شیشه ای استفاده شده است که می تواند در همان نگاه اول باعث جذب مشتریان و ترغیب آن ها به خرید مدل مورد نظر شود.

این بدنه ی شیشه ای توسط گوریلا گلس ۵ برای مقاومت بیشتر در برابر ضرب دیدگی محافظت می شود و البته فریم های آن از جنس آلومینیومی بوده تا جذابیت بیشتری در هنگام کار کردن و دست گرفتن گوشی به مخاطبان هدیه دهند.

بر روی گوشی می ۹ اس ای شیائومی یک نمایشگر ۵.۹۷ اینچی قرار گرفته است که کیفیت تصویر آن Super AMOLED می باشد و می تواند در محیط های مختلف وضوح و کیفیت بالایی را برای کار کردن با گوشی از خود نمایش دهد.

وزن ۱۵۵ گرمی و ضخامت کمتر آن در مقایسه با مدل قبلی یعنی می ۹ شیائومی می تواند به کاربران برای استفاده های طولانی و حتی در محیط های شلوغ نیز کمک نماید.

پردازنده ی مرکزی سریع در کنار حافظه ی رم ۶ گیگابایتی

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE

یکی از مهم ترین قسمت های گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE را می توان پردازنده ی مرکزی دانست که در آن از اسنپدراگون ۷۱۲ شرکت کوالکام استفاده شده است.

این پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای از پردازنده های به روز و سریع می باشد که امکان اجرای همزمان برنامه ها بر روی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE به کاربران می دهد.

شیائومی می ۹ اس ای از پردازنده ی گرافیکی مجزا Adreno 616 بهره می برد.

برای قابلیت ذخیره سازی این دستگاه یک رم ۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند و در دو نسخه با حافظه ی داخلی ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایت به بازار ارائه شده است.

عکس ها با کیفیت گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی

در پنل پشتی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE از سه دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی دستگاه دارای قدرت ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد.

در زیر این دوربین دو دوربین دیگر با قدرت ۱۳ مگاپیکسل با لنز فوق عریض و ۸ مگاپیکسل با لنز تله فوتو استفاده می شود تا تصاویر با کیفیت و جذابی بر روی دوربین گوشی می ۹ اس ای ثبت شوند.

دوربین سلفی نیز که امروزه برای ثبت تصاویر و یا ویدیو های زنده در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد دارای قدرت ۲۰ مگاپیکسل بوده و در عکس های پرتره، سوژه و فضای پشت سر آن را به خوبی از هم تفکیک می کند.

دیگر ویژگی های می ۹ اس ای شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE در سه رنگ بنفش، آبی و خاکستری به بازار ارائه شده است که انتخاب های مناسبی برای سلیقه ی افراد در اختیار آن ها قرار می دهد.

این گوشی به جک هدفون مجهز نیست و باید از پورت USB Type-C 01 برای وصل کردن هندزفری به دستگاه استفاده نمود.

بلوتوث ۵.۰، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه، اندروید ۹ با رابط کاربری جذاب MIUI 10 و … از دیگر ویژگی های قابل ذکر این دستگاه می باشند.

۴/۵ - (۱ امتیاز)