اخیراً گزارش‌های زیادی از طرف کاربرانی که از گوشی‌های poco m3 و mi 9t استفاده می‌کنند به دست ما رسیده است که متوجه شدیم بعد از به روز رسانی نرم افزاری این گوشی هاT مشکلات مختلفی برای آنها به وجود آمده و در برخی از موارد گوشی به صورت کامل خاموش شده و روشن نمی شود.

بررسی‌های مختلف که تیم پشتیبانی و تخصصی نمایندگی‌شیائومی در این زمینه انجام داده است به این نتیجه منجر شده که مشکلات مربوط به این گوشی ها از قسمت های سخت افزاری بوده و با توجه به مواردی که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم بهتر است فعلاً از آپدیت نرم افزاری این گوشی ها دست بردارید و همچنان با نسخه های قبلی رابط کاربری شیائومی این مدل ها را استفاده کنید تا زمانی که به صورت کامل این مشکل نرم افزاری و سخت افزاری بر روی گوشی ها  به صورت کامل برطرف شود.

مشکل اصلی کجاست؟

در ابتدا و زمانی که این گوشی ها بعد از آپدیت نرم افزاری دچار مشکل می شدند، بسیاری از متخصصین این مجموعه به سراغ مشکلات نرم‌افزاری می رفتند و با استفاده از دستگاه ها و ابزار پیشرفته که در اختیار آنها وجود داشت به تست و عیب یابی قسمتهای مختلف نرم افزاری دستگاه می پرداختند تا بتوانند از این طریق مرجع مشکل به وجود آمده را تشخیص داده و در جهت برطرف کردن آن عمل کنند.

پس از بررسی های به وجود آمده مشخص شد که این مشکل به دلیل ایراد در قسمت برق رسانی دستگاه ایجاد می‌شود و حرارت قطعات ورودی و تغذیه گوشی ها دچار مشکل شده و به همین دلیل پس از آپدیت، برخی از قسمت های سخت افزاری دستگاه از کار می افتند و با بالا رفتن حرارت قطعات ورودی و منبع تغذیه دستگاه ممکن است حتی شاهد خاموش شدن کامل گوشی و عدم روشن شدن آن با استفاده از قطعات سخت افزاری باشیم.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یک آپدیت نرم افزاری باعث شود که مشکلات سخت افزاری برای این مدل ها به وجود بیاید اما باید بدانید که شاید برای اولین بار و جزو معدود موردهایی است که با این پدیده روبرو می شویم که در گوشی های شیائومی با آپدیت رابط کاربری مشکلات سخت افزاری برای مدل‌های poco m3 و mi 9t به وجود می آید.

راه حل مشکل چیست؟

این دو گوشی جزو گوشی های پرطرفدار شیائومی هستند و در ماه‌های گذشته شاید نسخه های بسیار زیادی از آنها به خصوص در سطح کشور مان به فروش رفت که مهمترین دلیل آن را می‌توانیم ارزش اقتصادی بسیار بالای این مدل ها در کنار کیفیت و کارایی آنها از نظر نگهداری شارژ و طول عمر باتری را بدانیم.

گوشی های شیائومی از نظر رابط کاربری در نسخه های مختلف ارائه می شود و پس از مدتی شما می توانید به راحتی نسخه قدیمی را با آپدیت نرم افزاری به نسخه جدید ارتقا دهید و شاهد ارتقای نرم افزاری در قسمتهای مختلف و رابط کاربری در نمایش دستگاه و همچنین اضافه شدن امکانات جدید نرم افزاری باشید.

این دو گوشی را آپدیت نکنید !!! poco m3  و mi9t

 

بعد از آپدیت ای که برای این مدل گوشی ها در نسخه های جدید ارائه شده و با مشکلات عدیده ای از جمله خاموش شدن کامل دستگاه و یا مشکلات سخت افزاری مختلف برروی آنها روبرو شد این تصمیم گرفتیم تا به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و پس از تست های مختلف نرم افزاری که بر روی دستگاه انجام شد متوجه شدیم که مشکلات سخت افزاری باعث به وجود آمدن چنین مشکلات و ایراداتی در مدلهای poco m3 و mi 9t می شوند.

ایراد سخت افزاری باعث خراب شدن گوشی ها می شود و شما باید بعد از وجود آمدن این ایرادات در سریع‌ترین زمان ممکن به افراد متخصص رجوع کنید تا بتوانید با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته تمامی مشکلات به وجود آمده برای این گوشی ها را برطرف کنید.

نمایندگی شیائومی با استفاده از یک نیروی تخصصی فنی و باتجربه که آگاهی کاملی به تمامی فناوری ها و قسمت های سخت افزاری به کار رفته در مدل های مختلف گوشی های شیائومی از جمله گوشیهای poco m3 و mi 9t دارند، با علم به مشکلات آپدیت این گوشی‌ها، تمامی مشکلات سخت افزاری آنها را برطرف می‌کند.

تعمیر گوشی ها یا تعویض قطعات

بعد از اینکه مشکلات آپدیت نرم افزاری برای گوشی های مدل poco m3 و mi 9t به وجود آمد شما باید حتماً به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید که نتیجه آن قطعاً تعمیر قسمت های سخت افزاری مختلف دستگاه از جمله منبع تغذیه و قطعات ورودی گوشی ها می باشد.

در موارد معدود شاید تیم فنی و تخصصی نمایندگی‌شیائومی به این نتیجه برسد که گوشی شما از نظر سخت افزاری نیز دچار مشکلات عدیده شد و برای برطرف کردن این مشکلات و عدم به وجود آمدن مشکلات جدید بر روی این قطعات سخت افزاری مجبور به تعویض آن قطعه شود.

پس به عبارتی می‌توانیم بگوییم برای جلوگیری از خراب شدن گوشی های poco m3 و mi 9t از آپدیت آنها خودداری کنید و در صورتی که قبل از مطالعه این مطلب گوشی خود را به صورت نرم افزاری آپدیت کرده و مشکلات مختلف بر روی آن مواجه شده اید حتماً در سریعترین زمان ممکن از طریق راه های پشتیبانی با تیم فنی و تخصصی نمایندگی‌شیائومی تماس بگیرید تا مشکلات گوشی شما در قسمت تعمیر گوشی شیائومی در سریعترین زمان ممکن برطرف شود.

۲.۶/۵ - (۵ امتیاز)