شیائومی میکس ۴ عنوان جدیدترین گوشی برند شیائومی از رزولوشن FUUL HD و بدنه سرامیکی استفاده می‌کند که می توانید آن را در کانفیگ‌های مختلفی با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی را می توانیم استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بدانیم که در ادامه مطلب به صورت کامل این قابلیت و همچنین دیگر قابلیت های مهم این گوشی از جمله باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت را در نمایندگی شیائومی مورد بررسی قرار میدهیم تا شما بتوانید با این گوشی به صورت کامل آشنا شوید.

طراحی ظاهری و بدنه شیائومی میکس ۴

در ساخت این گوشی از بدنه سرامیکی با فریم آلومینیومی استفاده شده است که همین موضوع باعث شده است تا کمی به نسبت دیگر گوشی های شیائومی شاهد وزن بالاتر بر روی این گوشی باشیم و وزنه ۲۲۵ گرم رسیده است که البته با توجه به مقاومت و کارایی و کیفیت ظاهری که بر روی آن قرار داده شده است می‌توانیم بگوییم که یک گوشی کاملا به صرفه و مقاوم روبه‌رو هستیم. این گوشی نیز همانند دیگر گوشی‌های هوشمند شیائومی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و در جلوی آن نیز از نمایشگر شیشه ای که با گوریلا گلاس محافظت می شود استفاده شده است که این نمایشگر دارای اندازه ۶.۶۷ اینچ بوده و از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی می کند. کیفیت نمایش تصاویر بر روی این نمایشگر به صورت AMOLED بوده و قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را که نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز در کنار روشنایی ۸۰۰ می‌تواند از دیگر ویژگی‌های مهم نمایشگر این گوشی خوش دست و شیک و زیبا باشد.

نمایشگر شیائومی میکس 4

تنوع بالا در رم و حافظه داخلی

هرچند در شیائومی میکس ۴ خبری از درگاه کارت حافظه نیست و شما نمی توانید از این طریق حافظه داخلی گوشی خود را ارتقا دهید اما با توجه به اینکه در کانفیگ‌های مختلف با رم ۸ گیگ و ۱۲ گیگ شما می توانید حافظه های داخلی متفاوتی از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت را به صورت کامل تهیه کنیم می‌توانیم بگوییم که این گوشی از نظر تنوع و کارایی درصد بسیار بالایی قرار دارد و کاربران با توجه به نیاز و البته هزینه هایی که مد نظرشان می تواند یکی از این گوشی‌ها را خریداری نمایند.

در کنار این رم ۸ و ۱۲ گیگ که باعث می‌شود شما بتوانید تمامی بازی های روز و همچنین نرم افزارهای گرافیکی را با سرعت بالا روی این گوشی اجرا کنید و البته از سرعت خروجی آنها نیز نهایت لذت را ببرید از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۰ و ۸۸ استفاده شده است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با بالاترین سرعت نرم افزاری مختلف را به صورت همزمان بر روی دستگاه اجرا کنید و بازی های جدید و بهروزی که در بازار مشاهده می کنید را روی شیائومی میکس ۴ نصب کرده و بدون این که گوشی شما داغ کند از آنها لذت ببرید.

به صورت کلی با توجه به میزان رم در نظر گرفته شده برای این دستگاه با استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون، ‌توانیم بگوییم که با یک گوشی بسیار قوی برای انجام بازی ها و نرم افزارهای مختلف و به روز روبرو هستیم و با استفاده از این گوشی می توانید تمامی دغدغه های خود برای اجرای جدیدترین بازی ها را به دست فراموشی بسپارید.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی میکس ۴

یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های جدید و جذاب این گوشی استفاده از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی بر روی دوربین اصلی دستگاه است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با فوکوس خودکار دوال پیکسل و با تشخیص فاز و البته با قابلیت های دیگری مانند لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس لیزری تصاویر بسیار باکیفیتی را ضبط کنید.

با استفاده از دو لنز جانبی دیگر که از اندازه ۸ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی بهره مند می شوند شما می توانید به راحتی از لنز پریسکوپ و اولترا واید بر روی این گوشی نیز استفاده کنید و تصاویر بسیار باکیفیت ترین را ضبط کنید و البته ویدیو های با کیفیتی که حتی می‌تواند تا فرمت ۸K نیز برسد ذخیره کنید.

دوربین شیائومی میکس 4

با توجه به اینکه امروزه دوربین سلفی برای ارتباطات در فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی و ارتباطات کاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد در گوشی شیائومی میکس ۴ نیز به این قابل توجه بسیار ویژه‌ای شده است و یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی که از لنز واید ۲۷ میلیمتری زیر نمایشگر بهره‌مند شده است قرار داده شده است تا بتوانند از این طریق تمامی نیازهای شما را برای داشتن یک دوربین با کیفیت سلفی برطرف کند.

پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت

در کنار تمامی امکاناتی که در بالا به آنها اشاره شد شاید یکی از مهم ترین قابلیت هایی که کاربران را برای خرید این گوشی ترغیب کند پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت تلفن های همراه که سرعت دانلود و آپلود بسیار بالاتری نسبت به نسل های قبلی دارد باشد.

علاوه بر این در صورتی که شما این گوشی را خریداری کنید می‌توانید از حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و همچنین شتاب سنج و ژیروسکوپ در کنار امکاناتی مانند بلوتوث و جی پی اس در رنگ بندی های مختلف استفاده کنید.

شیائومی همواره در ساخت گوشی هایی که از نظر باتری بتوانیم قدرت بسیار بالایی را نمایش دهند در سطح بسیار بالایی قرار داشته است و در شیائومی میکس ۴ نیز با توجه به استفاده از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت می توانیم این موضوع را به خوبی مشاهده کنیم که استفاده از شارژ سریع ۱۲۰ واتی که باعث می شود صددرصد گوشی شما در ۱۵ دقیقه شارژ شود به خوبی گواه این موضوع است که شیائومی به قدرت باتری و شارژ دهی گوشی های خود توجه بسیار زیادی کرده است.

با توجه به تمامی امکاناتی برای این گوشی قرار داده شده است می توانیم بگوییم که خرید شیائومی میکس ۴ به عنوان یکی از جذاب ترین و مهمترین خرید های اقتصادی شما در بین گوشی های پرچمدار شناخته می شود و شما با خرید این گوشی قطع می توانید از امکانات ویژه و بی‌نظیری که از نظر کیفی و ساختاری در آن قرار داده شده است نهایت بهره و استفاده را ببرید.

Rate this post