شیائومی بلک شارک ۳s به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند معرفی شده توسط شیائومی که در همین ماه به بازار ارائه شده است، از اندروید ۱۰ و همچنین پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می کند.

این گوشی شیک و جذاب که از نظر طراحی نیز در زمان معرفی همه نگاه ها را به خود خیره کرده بود، در این مطلب در نمایندگی شیائومی در تهران به طورکامل مورد بررسی قرار می گیرد.

امکانات ظاهری و سخت افزاری شیائومی بلک شارک ۳s

شیائومی بلک شارک 3s

این گوشی نیز مانند دیگر محصولات شیائومی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

نکته جذاب و تفاوت این مدل با دیگر مدل های قبلی پرچم دار شیائومی به پشتیبانی آن از نسل پنجم اینترنت تلفن همراه یعنی همان ۵G بر می گردد.

اینترنت نسل پنجم که اخیراً در کشورمان نیز به بهره برداری رسیده است و به زودی اجرایی می شود، با سرعت بالاتری برای دانلود و آپلود می تواند کاربران را شگفت زده نماید.

طراحی جذاب بدنه در کنار وزن مناسب ۲۲۲ گرمی شیائومی بلک شارک ۳s می تواند گزینه خرید بسیار مناسبی را پیش روی مشتریانی بگذارد که به دنبال یک گوشی خوش دست و با کاربری بالا هستند.

بدنه این گوشی و همچنین فریم های آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است تا علاوه بر بالا بردن مقاومت دستگاه بتواند در زیبایی و طراحی ظاهری آن نیز بسیار موثر باشد.

شیشه جلوی گوشی نیز به وسیله محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۵ محافطت می شود و با لمس بسیار حساسی که دارد امکانات بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی به کار رفته در این گوشی نیز به دلیل کیفیت نمایش AMOLED و همچنین وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ تصاویر را با صورت زنده و کاملاً طبیعی نشان می دهد و به همین دلیل است که لذت کاربری بالایی دارد.

این نمایشگر حدوداً ۸۲.۵ درصد بدنه گوشی را در بر گرفته است.

از دیگر امکانات سخت افزاری قرار گرفته بر روی این می توان به پورت شارژ سریع، جک ۳.۵ میلی متری، بلندگو های استریو با کیفیت و وضوح صدای بالا و … اشاره نمود.

پردازنده هفت نانومتری شرکت کوالکام

شیائومی بلک شارک 3s

برای اینکه گوشی جدید شیائومی بتواند عملکرد بالایی در سرعت و قدرت برای اجرای برنامه ها به صورت همزمان داشته باشد، از پردازنده ۷ نانومتری اسنپدارگون ۸۶۵ استفاده شده است.

این پردازنده هشت هسته ای که ساخت شرکت کوالکام است جز پرفروش ترین پردازنده های سال ۲۰۱۹ و ابتدای سال ۲۰۲۰ بوده است.

برای پردازنده گرافیکی و اجرای نرم افزار های مربوط به آن نیز به سراغ پردازنده Adreno 650 رفته اند تا از این نظر نیز بتوانیم امتیاز بالایی به این محصول شیائومی بدهیم.

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد گوشی شیائومی بلک شارک ۳s از اندروید ۱۰ پشتیبانی می کند و از این نظر دغدغه ای برای پشتیبانی از جدیدترین و به روزترین نسخه های نرم افزار های مختلف نخواهید داشت.

از نظر امکانات ارتباطی نیز برای این محصول شرکت شیائومی قابلیت اتصال به وای فای یا اشتراک گذاری اینترنت از طریق هات اسپات قرار داده شده است.

بلوتوث اخلی ۵.۰ نیز از جمله امکاناتی است که برای ارتباط این گوشی با سایر دستگاه ها و تجهیزات مرتبط مانند هدفون استفاده می شود.

شیائومی بلک شارک ۳s بر اساس نیاز کاربران و با در دو مدل مختلف با حافظه داخلی متفاوت تولید شده است.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی شیائومی رم ۱۲ گیگی قرار گرفته بر روی این گوشی به شما این امکان را می دهد تا در سریع ترین زمان و به صورت کاملاً همزمان بتوانید نرم افزار های مختلف از جمله نرم افزار بازی های به روز را نصب و اجرا نمایید.

برای حافظه داخلی نیز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ در نظر گرفته شده است تا کاربران با توجه به نیاز خود، یکی از این مدل ها را خریداری نمایند.

البته شیائومی بلک شارک ۳s از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

شیائومی بلک شارک 3s

شیائومی همواره در زمینه تولید لنز های قوی و با کیفیت برای دوربین گوشی های هوشمند خود توانسته است نظر مثبت مشتریان و کاربران را جذب نماید.

برای این محصول نیز از سه لنز مجزا در قاب پشتی گوشی به صورت مثلثی و با طراحی شیک استفاده شده است.

لنز اصلی دارای قدرت ۶۴ مگاپیکسلی بوده و از امکاناتی مانند فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره مند است.

در کنار این لنز از دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز به عنوان لنز های فوق عریض و تشخیص عمق استفاده شده است.

به طور کلی می توان از نظر کیفیت و زنده و طبیعی بودن تصاویر، شیائومی بلک شارک ۳s را در سطح بالایی قرار داد.

از لنز ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی نیز استفاده شده است تا کاربران دغدغه ای برای تولید محتوا یا حضور و ارتباط اینترنتی در شبکه های مجازی نداشته باشند.

شارژ شیائومی بلک شارک ۳s نیز فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی نموده و می تواند ۶۵ درصد از باتری را در مدت ۳۸ دقیقه شارژ کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)