پوکو x3 پرو یکی از بهترین گوشی های میان رده است که به تازگی وارد بازار شده است. چرا شیائومی پوکو x3 pro رقیب پرچمداران است یکی از سوالاتی می باشد که این روزها برای تعداد زیادی از افراد پیش می آید.

پوکو یک گوشی متفاوت بوده که به دلیل برخوردار بودن از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین چهارگانه، باتری بزرگ و شارژ سریع ۳۳ واتی و قیمت مناسب توانسته با گوشی های پرچمدار رقابت کند. برای اینکه دلیل اصلی به حساب آوردن شیائومی پرو پوکو x3 به عنوان بهترین گزینه های بازار اقتصادی را بدانید در ادامه مطلب قصد داریم این گوشی را از جهات مختلف بررسی و ارزیابی کنیم.

طراحی مناسب شیائومی پوکو x3 pro

شباهت شیائومی پوکو x3 pro رقیب پرچمداران به گوشی پوکو X3 NFC بسیار زیاد می باشد. متاسفانه بعضی از افراد از ظاهر آن رضایت کافی ندارند. روی لایه قرار گرفته بر پنل پشت دستگاه لوگوی  پوکو به صورت بسیار بزرگ مشاهده می شود.

طراحی پنل پشتی شیائومی پوکو x3 به گونه ای است که به نظر می رسد یک ترکیب دوگانه از شیشه براق و شیشه می باشد. اما در عمل متوجه می شویم که یک بدنه تمام پلاستیکی دارد.

اگرچه این گوشی با استفاده از پلاستیک شاخته شده است، ولی دارای وزن بسیار بالای ۲۱۵ گرمی می باشد. عرض این گوشی ۷۶.۸ میلی متر بوده  بوده که در مقایسه با گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ و موتو جی ۵ جی پلاس موتورولا با نسبت ابعاد ۲۱.۹ بالاتر می باشد.

نمایشگر با کیفیت و جذاب

بر روی  شیائومی پوکو x3 pro رقیب پرچمداران یک پنل ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD پیدا می کنید که علاوه بر به نمایش درآوردن رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. به همین جهت می توان گفت که مشخصات نمایشگری آن تحسین برانگیز هستند.

نمایشگر پوکو x3 پرو بسیار شفاف، رنگ ها غنی و ابعاد صفحه نیز منجر شده تا کاربران متوجه شوند که این گوشی برای فعالیت های سرگرمی مختلف از جمله بازی ها، تماشای ویدیو و غیره طراحی و ساخته شده است.

آیا عملکرد دوربین شیائومی پوکو x3 pro قوی است؟

در پشت دستگاه یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ساده ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ضعیق و غیر قابل استفاده ماکرو و سنجش عمق با رزولوشن ۲ مگاپیکسل وجود دارد.

عملکرد دوربین اصلی به صورت محسوس از بعضی گزینه های جایگزین ضعیف تر می باشد. پوکو x3 تصاویر را به خوبی ثبت می کند. علاوه براین دستگاه دارای یک حالت تصویربرداری در شب نیز است که در رنج داینامیک و روشنایی تصاویر یک تفاوت قابل توجهی را به وجود می آورد.

پوکو X3 PRO

 

در این میان دوربین سلفی از عملکرد قابل قبولی برخوردار بوده و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد.  کسانی که به دنبال فیلمبرداری هستند باید بدانند که دوربین دستگاه توانایی ضبط ویدیوهایی با بیشینه رزولوشن ۴k و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. همچنین یک لرزشگیر درست و خوب نیز می توان پیدا کرد که باعث روان تر شدن کلیپ ها می شود.

عملکرد دوربین سلفی گوشی پوکو x3 پرو در بهترین حالت معمولی می باشد و قادر است ویدیوهای ۱۰۸۰p را با نرخ ۳۰ فریم ثبت کند.

برخورداری پوکو x3 پرو از پردازنده قدرتمند و پرچمدار

اگرچه شیائومی پوکو x3 پرو در زمینه دوربین نتوانسته با موفقیت عمل کند، اما مجهز به چیپستی مجهز می باشد که تعداد زیادی از نواقص را به خوبی می پوشاند. شیائومی در این دستگاه پردازنده قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۰ را مورد استفاده قرار داده که به سادگی توجه اکثر کاربران را به خود جلب می کند.

شارژ باتری در کوتاه ترین زمان

شیائومی پوکو x3 pro رقیب پرچمداران از یک باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد . افرادی که مدام با گوشی ویدیو تماشا می کنند می توانند مطمئن باشند که شارژدهی باتری تا حدود ۱۲ ساعت دوام دارد. علاوه براین با یک بار شارژ کامل می توان به مدت ۱۷ ساعت وب گردی کرد.

این دستگاه برای گیمرها مزیت های فراوانی را به دنبال دارد که نشستن به پای بازی های موبایل برای حداقل یک ساعت در روز به عنوان یکی از این مزایا به شمار می آید. به همین دلیل تا قبل از اینکه زمان خواب فرا برسد دیگر نیازی نیست که نگران اتمام شارژ پوکو x3 پرو خود باشید.

شارژر شیائومی پوکو x3  پرو یک شارژر ۳۳ واتی دارد  و ظرف ۳۰ دقیقه باتری را تا ۵۹ درصد شارژ می گردد. از این رو باتری گوشی تنها در طول ۵۹ دقیقه به ۱۰۰ خواهد رسید.

پوکو X3 پرو شیائومی

فضای ذخیره سازی و حافظه رم

با توجه به بررسی های تیم فنی و تخصصی نمایندگی شیائومی مشخص شده است که چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ شیائومی پوکو x3 pro رقیب پرچمداران، با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظ رم طراحی و به بازار عرضه شده است. قابل ذکر است که اگرچه ۶ گیگابایت رم جهت اجرای برنامه و بازی ها با سرعت بالا کافی می باشد، اما نسخه ۱۲۸/۶ و ۲۵۶/۸ از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

اگر گوشی پوکو x3 شما مدام کند می شود پر شدن حافظه می تواند یکی از دلایل آن باشد. ترمیم رم و فلش نرم افزاری یکی از مهمترین خدمات ما می باشند. به منظور اطمینان حاصل کردن از اصالت خدمات دریافتی کلیه سرویس های این مرکز با ضمانت نامه معتبر ارائه می شوند.

جمع بندی بررسی شیائومی پوکو x3 pro رقیب پرچمداران

با خواندن مطالب بالا می توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی با طول عمر بالا، ابعاد بزرگ، تجربه عالی بازی و نمایشگر جذاب هستید و کیفیت دوربین برایتان اهمیت چندانی ندارد انتخاب شیائومی پوکو x3 pro بهترین گزینه خواهد بود.

گوشی پوکو x3 پرو درست همانند هر گوشی دیگری ممکن است پس از گذشت یک دوره زمانی به دلایل مختلف از نظر سخت افزاری، نرم افزاری، صفحه نمایش و غیره دچار مشکل شود. بنابراین در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید به صورت حضوری و یا از طریق ارسال پیک از بهترین خدمات نمایندگی شیائومی بهره مند شده و قطعه اورجینال را جایگزین قطعه معیوب دستگاه خود کنید.

در صورتی که قصد استفاده از خدمات نمایندگی برای تعمیر گوشی شیائومی در انواع مدل های مختلف جدیدو قدیمی را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی یا مراجعه حضوری و ارسال پیک با تیم فنی و متخصص مرکز در ارتباط باشید.

Rate this post