محصولات شیائومی با تنوعی که دارند به شما این امکان را می دهند تا در هر نقطه از منزل و محیط کاری و یا همراه خود، محصولات شیائومی را استفاده نمایید.

شیائومی به عنوان یکی از برند های نوظهور در دنیای امروزه به واسطه محبوبیتی که به دست آورده است محصولات متنوعی را در قالب محصولات شیائومی با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تولید و روانه بازار می کند.

از جمله محصولات مشهور و محبوب این برند می توان به انواع تلفن های هوشمند، پاور بانک، تلویزیون، ساعت هوشمند یا همان دستبند سلامتی، مونوپاد، اسپیکر بلوتوث، هدفون، مسواک، تجهیزات جانبی سیستم های کامپیوتری و … اشاره نمود که در ادامه در نمایندگی شیائومی به بررسی محبوب ترین آن ها خواهیم پرداخت.

مهم ترین دلایل محبوبیت بالای محصولات شیائومی چیست؟

محصولات شیائومی

شاید باورش برایتان سخت باشد که بدانید شرکت شیائومی در چند سال با دو استراتژی کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب توانست به راحتی با غول های بزرگ دنیا در زمینه تجهیزات دیجیتال و دیگر وسایل سرگرمی و بازی وارد رقابت شود.

مهم ترین فاکتوری که شیائومی را به عنوان یک برند در نزد طیف وسیعی از بازار های جهانی مشهور کرد، قیمت بسیار مناسبی بود که برای محصولات در نظر گرفته می شد.

با توجه به اینکه از نظر امکانات و کیفیت محصولات شیائومی با برند های بزرگ دنیا قابل رقابت بودند، کاهش قیمت این محصولات می توانست باعث رشد فروش آن ها شود.

به همین دلیل شیائومی سعی کرد با ترفند هایی در ساخت محصولات و همچنین استفاده از بازاریابی از طریق فضای مجازی که معمولاً هزینه بسیار کمتری را به دنبال دارد در کنار فروش اینترنتی محصولات خود، قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش دهد.

این موضوع باعث شد تا کسانی که به قیمت محصولات به عنوان فاکتور مهم اهمیت می دهند و البته تعدادشان کم هم نیست به سمت این برند روی بیاورند.

این یعنی شیائومی با رعایت دقیق حقوق مشتریان و البته کیفیت بالای محصولات توانست، کیفیت و قیمت اقتصادی را با هم عرضه نماید تا بتوان از آن به عنوان رمز موفقیت شیائومی نام برد.

امروزه محصولات این برند به خصوص در کشورمان آنچنان همه گیر شده است که کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که حداقل یکی از محصولات شیائومی را خرید نکرده باشد.

محصولات شیائومی

در ابتدا مقاله در نمایندگی شیائومی به محصولات متنوعی که این برند تولید کرده است اشاره ای شد اما چند محصول از شیائومی توانسته اند مورد اقبال بیشتر مشتریان قرار بگیرند.

گوشی های هوشمند شیائومی

محصولات شیائومی

یکی از مهم ترین و محبوب ترین محصولاتی که شیائومی با عرضه آن توانست همه نگاه ها را به خود جذب نماید، گوشی های هوشمند این شرکت بودند.

در زمانی که اپل، سامسونگ و دیگر برند ها در حال تاخت و تاز در بازار با محصولات با کیفیت و البته قیمت بالا بودند، شیائومی توانست با همین استراتژی ها، همان امکانات را با قیمت های پایین تر در اختیار مشتریان قرار دهد.

از آنجایی که امروزه قیمت یکی از مهم ترین فاکتور ها می باشد به راحتی شیائومی توانست بخش بزرگی از بازار تولید جهانی گوشی را در دست بگیرد و مدل های مختلف و به روزی را در این زمینه تولید نماید.

کیفیت ساختاری بالا، مشخصات فنی بسیار عالی در کنار ارزش اقتصادی بالای این محصولات باعث شده است تا شاهد این گستردگی محصولات در داخل کشور باشیم.

پاور بانک های شیائومی

پاوربانک شیائومی

یکی دیگر از محصولات شیائومی که در کنار دست بند های هوشمند این شرکت از کیفیت و ارزش اقتصادی بالایی برخوردار هستند، پاور بانک می باشد.

شیائومی شارژر همراه خود را در مدل ها و ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه نموده است و کارایی و دوام بالای این محصولات شاید رمز موفقیت آن ها باشد.

امروزه کمتر فروشگاه دیجیتالی و آنلاینی را می توانید پیدا کنید که در میان محصولات خود پاوربانک های شیائومی را قرار نداده باشد.

علاوه بر این ساعت های هوشمند شیائومی را هر چند نمی توان با اپل واچ یا ساعت های هوشمند سامسونگ در بسیاری از موارد مقایسه نمود اما قیمت مناسب این محصولات در کنار کیفیت آن ها از دلایل استقبال مشتریان بوده است.

سایر محصولات شیائومی

محصولات شیائومی

شیائومی سعی کرده است تا در بازار لوازم خانگی نیز نفوذ کرده و به همین دلیل شاهد تولید تلویزیون های ساخت این شرکت هستیم.

هر چند هنوز هم سامسونگ و ال جی می توانند حرف اول را در تولید لوازم خانگی از جمله تلویزیون های هوشمند بزنند، اما شیائومی با تولید محصولاتی جالب و به روز می تواند یک خطر جدی و اساسی برای این برند ها باشد.

علاوه بر این شیائومی در عرصه های دیگر نیز حضور فعالی داشته و لوازم جانبی دیجیتال مانند اسپیکر های بلوتوث دار، هدفون بلوتوث و … را در مدل های مختلف با کیفیت بالا تولید نموده است.

شیائومی سعی دارد با تولید انواع لوازم خانگی و اداری در هر زمینه به عنوان یکی از بهترین برند ها شناخته شده و در همه قسمت های زندگی کاربران حضور فعالی داشته باشد.

از دیگر محصولات شیائومی می توان به باتری قلمی، کوله پشتی، ترازو هوشمند، اسپینر، دوربین خودرو، تقویت کننده وای فای و …. اشاره نمود که هر کدام از اصلی ترین شعار شرکت یعنی کیفیت و قیمت مناسب برخوردار می باشند.

۳/۵ - (۴ امتیاز)