گوشی شیائومی mi 10 youth 5g از تلفن های هوشمندی است که شیائومی در سال ۲۰۱۹ مژده تولید آن ها را به کاربران خود داده بود.

این گوشی علاوه بر بهره مندی از نمایشگر با کیفیت، از فناوری ۵g نیز برای استفاده از اینترنت سیم کارت های همراه بهره می برد.

با ما در ادامه مطلب با ما در نمایندگی شیائومی همراه باشید تا جدیدترین محصول شرکت شیائومی که هنوز وارد بازار نشده است را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

استفاده از بدنه شیشه ای و نمایشگر با کیفیت

گوشی شیائومی mi 10 youth 5g

در همان نگاه اول و با توجه به تصاویری که از گوشی شیائومی mi 10 youth 5g منتشر شده است، مجذوب آن خواهید شد.

این محصول که از بدنه شیشه ای تشکیل شده است، زیبایی و ساختار خاصی دارد که می تواند مشتریان را در سلیقه های مختلف و البته با توجه به رنگ بندی های جذابی که دارد، راضی نگه دارد.

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در کاربری بالای این محصول و البته ارزش اقتصادی آن نقش مهمی داشته باشد، استفاده از نمایشگر SUPER AMOLED می باشد.

این نمایشگر که دارای اندازه ۶.۵۷ اینچ است تقریباً ۸۸ درصد از بدنه محصول را فراگرفته است.

طبق بررسی های ما در نمایندگی شیائومی استفاده از فناوری و محافظ به روز می تواند برای این نمایشگر با کیفیت که دارای وضوح فول اچ دی می باشد، بسیار مهم و حیاتی باشد که شیائومی به خوبی آن را روی صفحه نمایش دستگاه قرار داده است.

یک شیار بر روی دستگاه قرار گرفته است که می توان درون آن دو سیم کارت قرار داد.

مهم ترین موضوعی که باید اینجا به آن اشاره کنیم، استفاده و پشتیبانی از فناوری ۵G است که می تواند باعث افزایش سرعت اینترنت بر روی این بستر شود.

یعنی با نصب سیم کارت و بهره مندی از اینترنت ۵g دغدغه های افراد برای استفاده از نسل قوی و سرعتی اینترنت کاهش می یابد.

البته هنوز ۵g در سراسر جهان گسترده نشده و این تلفن هوشمند قطعا در این مناطق نمی تواند کارایی مناسبی از خود نشان دهد.

بررسی امکانات گوشی شیائومی mi 10 youth 5g

گوشی شیائومی mi 10 youth 5g

بر روی این گوشی یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعت قرار گرفته است که با توجه به نوع و نسل پردازنده مرکزی آن، شاهدت کارایی بالاتر و راندمان بیشتر باتری خواهیم بود.

البته باتری مورد نظر از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند و در سریع ترین زمان ممکن شارژ می شود.

علاوه بر این برای اینکه بتوانید شاهد قدرت و سرعت این نسل از تلفن های همراه در استفاده از اینترنت نسل جدی باشیم، یک پردازنده هفت نانومتری شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷۶۵G در نظر گرفته شده است.

این پردازنده علاوه بر افزایش راندمان و کارایی دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید نرم افزار ها و برنامه های مختلف را در سریع ترین زمان ممکن روی دستگاه اجرا نمایید.

برای اینکه کاربران بعد از خرید گوشی شیائومی mi 10 youth 5g نهایت لذت و تجربه کاربری را داشته باشند، یک پردازنده گرافیکی Adreno 620 نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین دستگاه در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود برای خرید مدل متناسب با رم و حافظه داخلی اقدام نمایند.

اگر میزان رم ۶ گیگ می تواند کارایی لازم را برای شما داشته باشد، میبایست از میان حافظه داخلی۶۴ یا ۱۲۸ گیگ یک مورد را انتخاب نمایید.

در صورتی که به دنبال رم ۸ گیگ دستگاه هستید باید قیمت بیشتری بپردازید و البته حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بررسی دوربین گوشی شیائومی mi 10 youth 5g و دیگر مشخصات

گوشی شیائومی mi 10 youth 5g

برای گوشی شیائومی mi 10 youth 5g یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل مانند دیگر محصولات محبوب شرکت شیائومی یعنی ردمی نوت ۸ و نوت ۸ پرو و … در نظر گرفته شده است.

این دوربین اصلی از امکاناتی مانند لنز واید ۲۶ میلی متری، تشخیص فاز و فوکوس خودکار بهره مند می باشد.

در کنار دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از سه دوربین با مشخصات زیر نیز استفاده شده است.

۸  مگاپیکسل (پریسکوپ، لنز ۱۲۲ میلی‌متری تله‌فوتو، f/3.4، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)

۸ مگاپیکسل (لنز ۱۵ میلی‌متری فوق‌عریض، ۱/۴.۰ اینچ سایز سنسور، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل(
۲  مگاپیکسل (لنز ماکرو، (f/2.4

با توجه به اینکه امروزه دوربین های سلفی نقش بسیاری زیادی در کاربرد موبایل ها دارند، شیائومی در این محصول خود و برای فعالیت بهتر در فضای مجازی یا برقراری ارتباطات اینترنتی، از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی عریض استفاده نموده است.

بر روی گوشی شیائومی mi 10 youth 5g یک پورت usb2.0 یا همان Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل قرار داده شده است که البته از otg نیز پشتیبانی می کند.

از دیگر امکانات این تلفن هوشمند می توان به حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از اتصال بی سیم وای فای، هات اسپات، شتاب سنج، سنسور مجاورت و … می توان اشاره نمود.

این تلفن هوشمند با قیمت پایه ای ۲۷۰ یورو وارد بازار خواهد شد.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)