بررسی مشخصات شیائومی REDMI NOTE 9S که اخیراً توسط شیائومی معرفی شده است نشان می دهد که این محضول شباهت بسیار زیادی به گوشی ردمی نوت ۹ پرو که در ماه های قبل در هند عرضه شد دارد.

در ادامه در نمایندگی شیائومی به بررسی کامل مشخصات فنی و ظاهری این گوشی خوش ساخت و البته با قیمت مناسب می پردازیم.

بررسی مشخصات فنی شیائومی REDMI NOTE 9S

گوشی شیائومی REDMI NOTE 9S

گوشی ردمی نوت ۹ اس همانند دیگر گوشی های شرکت شیائومی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

برای کارت حافظه اسلات اختصاصی در نظر گرفته شده است که در کنار سیم کارت ها قرار گرفته و می تواند در صورت نیاز حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه را ارتقاء دهد.

استفاده از یک باتری لیتیوم ۵۰۲۰ میلی آمپری را شاید بتوان یکی از دلایل وزن بالاتر این گوشی نسبت به مدل های مشابه دانست تا جایی که وزن ردمی نوت ۹ اس به ۲۰۹ گرم رسیده است.

این گوشی از فناوری اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می کند.

از نظر پردازنده با توجه به اینکه شیائومی همواره در کنار قدرت و سرعت به کیفیت محصولات خود نیز اهمیت بالایی داده است، از پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰ که یکی از بهترین پردازنده های مرکزی شرگت کوالکام برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۹ بوده است، استفاده می کند.

این موضوع یعنی با شیائومی REDMI NOTE 9S می توان به راحتی و با سرعت بالا نرم افزار های مختلف را نصب و اجرا می کند.

طبق بررسی کارشناسان ما در نمایندگی شیائومی برای گرافیک گوشی از پردازنده Adreno 618 استفاده شده است تا از این نظر نیز گوشی ردمی نوت ۹ اس را بتوان به عنوان یکی از بهترین و به کیفیت ترین گوشی های میان رده ای سری ردمی از نظر تجربه کاربری دانست.

در مدل پایه می توانید از ۴ گیگ رم در کنار ۶۴ گیگ حافظه داخلی و در مدل پیشرفته با قیمت بالاتر می توانید از ۶ گیگ رم در کنار ۶۴ گیگ حافظه داخلی استفاده نمایید.

این گوشی نیز از سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده شده است و رابط کاربری MIUI 11 لذت استفاده از این محصول و کار کردن با آن را بالاتر برده است.

بررسی ویژگی های ظاهری ردمی نوت ۹ اس

گوشی شیائومی REDMI NOTE 9S

ردمی نوت ۹ اس از نظر طراحی بدنه نسبت به ردمی نوت ۹ پرو یک تفاوت جزئی در نوع صفحه نمایش یعنی استفاده از نمایشگر تخت دارد.

طراحی جذاب این محصول در استفاده از رنگ بندی های مختلف و بدنه مقاوم و زیبا باعث می شود تا مشتریان به راحتی برای خرید این گوشی جذب شوند.

بدنه شیائومی REDMI NOTE 9S از شیشه ساخته شده است و بر روی آن محافظ کوریلا گلس ۵ قرار گرفته است تا بتواند به خوبی در مقابل ضربات از گوشی مراقبت نماید.

همچنین بدنه و ساختار گوشی به گونه ای است که می تواند در مقابل قطرات آب و باران در محیط های مختلف مقاوم و نفوذناپذیر باشد.

برای جذابیت بیشتر و البته شاید کاهش وزن که از طریق باتری به دست آمده است، از فریم پلاستیکی استفاده شده است.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی برای این گوشی در نظر گرفته شده است تا از طریق و وضوح ۲۴۰۰*۱۰۸۰ بتواند تصاویر را با کیفیت FULL HD نمایش دهد.

استفاده از این نمایشگر که در بالای آن حفره دوربین سلفی قرار گرفته است باعث شده است تا شاهد نسبت بدنه به نمایشگر ۸۴.۵ درصدی در این گوشی باشیم.

طبق بررسی های ما در نمایندگی شیائومی این نمایشگر از نوع IPS بوده و به شما کمک می کند تا بتوانید میدان دید گسترده تری در هنگام کار کردن با شیائومی REDMI NOTE 9S داشته باشید و البته که در جلوی نور خورشید نیز به راحتی با گوشی خود کار کنید.

در شیائومی REDMI NOTE 9S حسگر اثر انگشت در کناره محصول قرار گرفته است و در قاب پشتی و در وسط فقط شاهد استفاده از لنز های دوربین دستگاه هستیم.

امکانات ارتباطی و دوربین ها

گوشی شیائومی REDMI NOTE 9S

برای اینکه بتوانید از طریق این گوشی با سایر وسایل و تجهیزات دیجیتال ارتباط برقرار نمایید علاوه بر بلوتوث و اتصال بی سیم وای فای از مادون قرمز نیز استفاده شده است.

پورت ارتباطی دستگاه از نوع USB Type-C بوده و برای آن شارژ سریع ۱۸ واتی در نظر گرفته شده است.

البته از این پورت هم می توان برای ارتباط از طریق کابل USB با دیگر دستگاه ها و تجهیزات مانند لپ تاپ و کامپیوتر استفاده نمود.

برای دوربین شیائومی REDMI NOTE 9S مانند دوربین های نوت ۹ پرو از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده نموده است.

در کنار این لنز قوی و با کیفیت برای ثبت تصاویر و ضبط با کیفیت ۴K فیلم، سه لنز مجزا ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است تا تصاویر طبیعی تر و جذاب تری را بتوان به ثبت رساند.

با توجه به اهمیت استفاده از دوربین سلفی در هنگام برقراری تماس های اینترنتی و یا فعالیت در فضای مجازی، برای شیائومی REDMI NOTE 9S از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)