مرکز شیائومی در ایران خدمات ویژه خود را از طریق پشتیبانی آنلاین و سایت اصلی نمایندگی شیائومی در ایران به صورت ۲۴ ساعته  در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و شما برای تعمیر انواع مدل های مختلف گوشی شیائومی می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری به این نمایندگی از امکان ارسال با پیک معتمد مجموعه و همچنین ارسال با تیپاکس در شهرستان های اطراف آن استفاده کنید تا بتوانید گوشی خود را در سریع ترین زمان ممکن به دست تیم فنی و تخصصی این مجموعه برسانید.

مشکلات مختلفی که برای گوشی های شیائومی از نظر سخت افزاری به وجود می‌آید و برخی از آنها نیز مانند مدل‌های کوکو امتری از نظر نرم افزاری و با آپدیت رابط کاربری دچار مشکلاتی می‌شوند باعث شده است تا بسیاری از کاربران دغدغه‌هایی برای تعمیر این گوشی ها توسط یک مرجع معتبر داشته باشند که سایت اصلی نمایندگی‌شیائومی سعی کرده است تا با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته و نیروی فنی متخصص به صورت کاملا اختصاصی تعمیرات مدل های مختلف گوشی های شیائومی را انجام دهد.

تعمیرات تخصصی با ابزار تخصصی

با توجه به اینکه تعمیر گوشی‌های هوشمند شیائومی که از ساختار بسیار خاصی برخوردار هستند به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های کسانی که از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنند مطرح می‌شود تیم فنی و تخصصی سایت اصلی مرکز شیائومی تصمیم گرفته است تا خدمات ویژه خود را در قالب یک بخش اختصاصی برای تعمیر سخت افزاری مدل های مختلف گوشی شیائومی ارائه نماید.

خدمات ارائه شده در این بخش محدود به مدل خاصی نبوده و شما تمامی مدل های تولید شده توسط برند شیائومی شامل مدل های قدیمی و جدید را میتوانید به راحتی در این مجموعه تعمیر کنید.

تعمیرات قسمت های مختلف و مهمی مانند تاچ ال سی دی و مادربرد دستگاه از جمله مهمترین مشکلاتی است که کاربران با آن روبرو هستند و دغدغه‌های بسیار بیشتری برای تمرین قسمتها دارند که برای تعمیرات سخت افزاری این قسمتها خدمات ویژه‌ای در زمینه تست و عیب یابی اولیه برای بالا بردن کیفیت عملیات تعمیر و سرعت این عملیات در نظر گرفته شده است.

این یعنی زمانی که کاربران به مرکز شیائومی مراجعه می‌کنند تا گوشی خود را از نظر سخت افزاری تعمیر کنند با استفاده از ابزار و دستگاه های پیشرفته تست و عیب یابی اولیه بر روی دستگاه انجام می شود تا تمامی قسمت های خراب شده دستگاه مشخص شوند. این کار می تواند دو مزیت بسیار مهم را به همراه داشته باشد که علاوه بر مشخص کردن قسمت های معیوب باعث می‌شود تا قسمتهای سالم دستگاه نیز مشخص شده و در حین عملیات تعمیر مشکلی برای این قسمتها به وجود نیاید.

تمامی قسمتهای سخت افزاری مدل های مختلف گوشی شیائومی در کنار تعمیرات نرم افزاری این مدل ها توسط تیم فنی و تخصصی سایت اصلی مرکز شیائومی با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برای شما انجام می‌شود.

تعویض قطعات در سایت اصلی مرکز شیائومی

در بسیاری از موارد به دلیل حجم خرابی ها شاهد این موضوع هستیم که عملیات تعمیر بر روی گوشی مورد نظر از نظر سخت افزاری و نرم افزاری امکان پذیر نبوده و شما باید به دنبال قطعه جایگزین برای قطعه خراب شده بگردید.

این موضوع به خصوص در مورد تاچ و ال سی دی گوشی های شیائومی اهمیت بسیار بالایی دارد و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال باعث می‌شود تا کیفیت دستگاه شما بعد از عملیات تعمیر نیز به خوبی حفظ شود اما اگر از قطعات فیک و فرعی استفاده کنیم قطعاً پس از مدت کوتاهی نه‌تنها آن قسمت بلکه دیگر قسمت‌های سخت افزاری گوشی نیز دچار مشکلاتی خواهند شد.

سایت اصلی نمایندگی شیائومی

به همین دلیل متخصصین سایت اصلی مرکز شیائومی به شما توصیه می کنند تا حتما از قطعات اصلی و اورجینال ای که این مجموعه با قیمت بسیار پایین با ضمانت نامه کتبی به شما ارائه می کند استفاده کنید تا سلامت و کارایی دستگاه خود را به صورت کامل تضمین کنید.

علاوه بر قطعات سخت افزاری شما می توانید تمامی لوازم جانبی اصلی و اورجینال مدل های مختلف گوشی های شیائومی از مدل های قدیمی تا مدلهای جدید و به روز را با پایین ترین قیمت از این مجموعه به عنوان مرکز اصلی شیائومی در ایران خریداری کنید.

گارانتی معتبر تعمیر

بعد از اینکه عملیات تعمیر و تعویض قطعات گوشی های شیائومی در سایت اصلی مرکز شیائومی به پایان رسید شما می توانید در همان محیط مرکز گوشی خود را از نظر سلامت و کارایی تست کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل درخواست تعمیر دوباره و تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال را ارائه نمایید.

در صورتی که مشکلی از نظر سخت افزاری وجود نداشته باشد و همه عملیات تعمیر شما مورد تایید قرار بگیرد گارانتی معتبر تعمیر به شما ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری برای قطعات تعمیر شده و تعویض شده بتوانند از خدمات سایت اصلی مرکز شیائومی به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفت این برای استفاده از خدمات ویژه سایت اصلی مرکز شیائومی در اختیار شما قرار می دهد می توانید علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز از طریق راه های ارتباطی و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ با تیم پشتیبانی ما در ارتباط بوده و تمامی سوالات خود را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات مختلف گوشی های شیائومی بپرسید.

۴.۱/۵ - (۱۷۸ امتیاز)