قفل شدن شیائومی بعد از ریست و حذف MI Account شیائومی یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که بسیاری از کاربران بعد از فراموش کردن رمز عبور حساب خود دارند و به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. البته اگر متاسفانه گوشی شما را مانند بسیاری از گوشی های دیگر دزدیده اند، بدانید که حذف اکانت آن و استفاده مجدد امکان پذیر است اما به دلیل طرح ریجستری امکان استفاده از خدمات شبکه های اپراتور دخلی را نخواهد داشت.

هر روزه شاهد این هستیم که برند های مختلف و قدرتمند جهان در حال رقابت با یکدیگر هستند و یکی از عوامل مهم در تبلیغات این شرکت ها نیز ساختار امنیتی آنها میباشد که صد البته برای مصرف کنندگان نیز نکته قابل توجهی است. شیائومی تنها در زمینه استفاده از امکانات و تکنولوژی های مختلف قدم برنداشته است و در راستای امنیت سیستم های خود نیز سعی کرده است تا خیلی مشتریان و کاربران خودد را از این گوشی ها راحت کند. بنابراین اگر به هر دلیلی بعد از قفل شدن شیائومی بعد از ریست متوجه شدید که رمز و یا یوزر اکانت خود را فراموش کرده اید، بدانید که برای حذف این اکانت کار سختی دارید تا بتوانید دوباره از گوشی خود استفاده کنید. این کار به دست متخصصین فنی نمایندگی شیائومی امکان پذیر است که علاوه بر دانش تخصصی در این زمینه از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته نیز استفاده می کنند.

قفل شدن شیائومی بعد از ریست

بی شک برند شیائومی یکی از امن ترین سیستم عامل ها و رابط های کاربری را برای تلفن های همراه خود در نظر گرفته است و برای اینکه در صورت بروز هر گونه مشکل کسی دیگری نتواند از اکانت شما و گوشی شما استفاده نماید، یک اکانت mi را بر روی همه گوشی های شیائومی با مشخصات شما فعال نموده است. مشکل زمانی پیش می آید که شما خودتان رمز اکانت شیائومی را فراموش کرده باشید و به هیچ عنوان به آن دسترسی نداشته باشید. در این صورت ممکن است با مشکلی به نام قفل شدن شیائومی بعد از ریست رو به رو شوید و باید برای حذف اکانت شیائومی خود اقدام نمایید.کارشناسان حذف MI Account شیائومی در ادامه شما را  برای راهنمایی میکنند.

حذف اکانت شیائومی

همان طور که میدانیم امنیت سیستم عامل اندروید یا از روی الگو و شماره pin اعمال میشود و یا از طریق گوگل اکانت. از این رو اگر گوشی به سرقت برود و فرد بخواهد دستگاه را ریست کند این امکان فراهم نخواهد شد مگر با وارد کردن پسورد اکانت گوگل. هر چند این مورد امنیتی نیز با راهکارهایی که وجود دارد قابلیت حذف شدن را دارد و طبیعتا شاید گوگل اکانت نتواند به تنهایی امنیت دستگاه را به طور تمام و کمال تامین کند. یکی دیگر از سیستم عامل ها که توسط برند اپل استفاده میشود IOS نام دارد و امنیت آن از طریق Apple ID صورت میگیرد.

متخصصان حذف Mi Account شیائومی معتقدند بی شک یکی از پایدار ترین و مطمئن ترین راهکار های امنیتی برای تلفن های همراه اپل آی دی است اما از آنجایی که این سیستم امنیتی فقط برای برند اپل استفاده می شود برند های دیگر از جمله شیائومی مجبور به استفاده از راهکاری دیگر هستند.

حذف قفل mi account شیائومی

این روزها شیائومی نیز ساختار امنیتی بسیار قدرتمندی به نام MI Account  را استفاده میکند که از لحاظ کیفیت چیزی از اپل آیدی کم ندارد. Mi Account  با توجه به دستورالعمل های امنیتی که برای آن نگارش شده است، عملکردی بسیار قوی دارد و می تواند تا حدودی خیال شما را از بابت داشتن یک اکانت مطمئن راحت کند. در صورتی که تلفن همراه گم شده و یا ربوده شود امکان بازگشایی آن بدون دسترسی به اینترنت و سیم کارت و همچنین پسوورد MI Account با قفل شدن شیائومی بعد از ریست وجود ندارد و این یک موضوع امنیتی بسیار قوی است. این یعنی هیچ کاربر عادی نمی تواند بعد از قفل شدن شیائومی بعد از ریست برای باز کردن آن به روش های مختلف اقدام نماید.

متخصصان حذف قفل mi account شیائومی معتقدند البته این مورد بعضا برخی از مصرف کنندگان را دچار مشکل میکند. به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید ولی پسوورد Mi Account را نداشته باشید . بسیاری از مواقع دارندگان گوشی شیائومی بعد از ریست کردن گوشی خود متوجه میشوند که نیاز به پسوورد دارند اما آن را فراموش کرده اند. اگر مصرف کنندگان شیائومی نتوانند از از امکان امنیتی MI Account استفاده کنند این قابلیت گاهی با قفل شدن شیائومی بعد از ریست دردسر ساز نیز می شود و ممکن است برای باز شدن دستگاه هزینه هایی را نیز بر روی دست شما بگذارد.

مشکلات قفل شدن شیائومی بعد از ریست

یکی دیگر از مواردی که مشاهده میشود بی اطلاعی مشتریان از وجود Mi account  روی دستگاه است. بسیاری از دارندگان گوشی شیائومی به راحتی از این گزینه بروی دستگاه خود میگذرند و نمی دانند که چه عملیات امنیتی مهمی را بر روی گوشی خود از دست داده اند و یا اطلاعات اشتباهی را بر روی آن ذخیره می کنند. فراموش کردن پسورد و یوزر در هنگام وارد کردن اطلاعات می اکانت شیائومی می تواند در آینده مشکلات زیادی را بعد از قفل شدن شیائومی بعد از ریست به دنبال داشته باشد.

حتی خیلی از مواقع وقتی میخواهید از گزینه بازگردانی و یا باز کردن MI account استفاده کنید متوجه میشوید شماره ای که برای آن ثبت شده شماره دیگری است! این مورد در واقع چند حالت دارد. بررسی های متخصصان حذف قفل mi account شیائومی نشان میدهد اول اینکه گوشی به صورت قانونی وارد نشده و قبلا در کشور مبدا سیم کارت روی دستگاه بوده و می اکانت روی آن شماره تنظیم شده.

عدم آگاهی از کارکرد می اکانت

حالت بعدی اینکه گوشی را دست دوم خریداری کرده اید و نفر قبلی این اکانت را با شماره خود ثبت نموده و اصطلاحا از اکانت خود خارج نشده و Sign out نکرده است ولی اگر خودتان این اکانت را با استفاده از شماره خود ساخته اید و آن را فراموش کرده اید. میتوانید با استفاده از بخش ریکاوری و فراموشی پسوورد به بخش پشتیبانی MI  متصل شوید و درخواست کنید که پسوورد را برای شما Reset  کنند و یا آن را برای شما به ایمیلی که قبلا تعریف کرده اید ارسال نمایند.

***اما برخی مواقع هیچ کدام از این راهکار ها جواب نمیدهد.

قفل شدن شیائومی بعد از ریست

رفع مشکل قفل شدن شیائومی بعد از ریست

شما گوشی را به صورت نو خریداری کردید ، اکانت شیائومی روی گوشی شما از قبل Set شده است و به فروشنده دسترسی ندارید. یا حتی گوشی شیائومی را به صورت کارکرده تهیه کرده اید و صاحب قبلی دستگاه از دسترس شما خارج است. برای استفاده از تلفن همراه خود قطعا به مشکل میخورید و در عمل غیر قابل استفاده میشود. در این وضعیت چه باید کرد؟

نمایندگی شیائومی با استفاده از بهترین و مجرب ترین نیرو ها و همچنین به روز ترین امکانات سخت افزاری این امکان را دارد تا مشتریان گرامی را نیز در این راستا یاری رساند.

حذف MI Account شیائومی بعد از قفل شدن شیائومی بعد از ریست از چند راه امکان پذیر است و بر روی دستگاه های محتلف راهکار های متفاوتی توسط نمایندگی شیائومی استفاده میشود.

راهکارهای پیشنهادی حذف اکانت شیائومی

یکی از این راهکار های از طریق سیستم و کامپیوتر صورت میپذیرد و ابتدایی ترین حالت ممکن برای رفع مشکلات قفل شدن شیائومی بعد از ریست است. اما برای همه مدل ها به خصوص گوشی های به روز شیائومی این امکان وجود ندارد و باید این پروسه از طریق باکس های مخصوص انجام شود و در نهایت برای بعضی از مدل ها که هیج کدام از این راهکارها جواب نمیدهد استفاده از اکانت های Authorize شیائومی که توسط نمایندگی رسمی شیائومی قابل انجام است و به نسبت هزینه بالاتری در مقایسه با بقیه راهکارهای اشاره شده دارد.

برای کسب اطلاعات و مشاوره از تیم فنی و تخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند، می توانید با نمایندگی شیائومی از طریق بخش تماس با ما و یا شبکه های اجتماعی مربوط به نمایندگی تماس حاصل نمایید.

آیا گوشی شیائومی را آپدیت کنیم یا خیر؟

هر چند مزایای بسیار بی شماری را می توان برای آپدیت شیائومی برشمرد اما به روزرسانی این دستگاه و ارتقاء آن به نسخه جدید می تواند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که پس از آپدیت گوشی های شیائومی برای این دستگاه ها به خصوص گوشی های قدیمی به وجود می آید، عدم بوت شدن دستگاه برای همیشه است.

مهم ترین دلیل این مشکل و بروز آن، فشار زیادی است که هنگام آپدیت شدن به سخت افزار دستگاه وارد می شود.

علاوه بر این و بیشتر برای دستگاه های قدیمی شرکت شیائومی، آپدیت شدن ممکن است باعث کاهش سرعت عملکرد دستگاه در اجرای نرم افزار های مختلف شود.

هر چند این موضوع برای مدل های جدید و به روز برعکس بوده و کاملاً به شما این امکان را می دهد تا از سرعت بالای دستگاه بهره مند شوید.

در برخی از موارد نیز دیده شده که بعد از اولین باری که دستگاه آپدیت شده و ریست شود، اندروید آن با مشکلاتی رو به رو شده و یا به طور کلی بالا نمی آید.

یکی از مشکلات مهمی که در مورد سوال آیا شیائومی را آپدیت کنیم ؟ یا خیر با آن رو به رو هستیم، عدم کارکرد صحیح برنامه gboards و ارور های پشت سر هم آن در آپدیت آخر این دستگاه ها هستیم.

برای رفع این مشکل کاربران مجبور هستند که مجدداً آن را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب نمایند.

۴.۸/۵ - (۶۸ امتیاز)