مشکلات آپدیت گوشی POCO M3 باعث می‌شود تا در بسیاری از موارد این گوشی دچار مشکلات نرم افزاری شده و از نظر سخت افزاری نیز گوشی شما به صورت کامل خاموش شده و امکان روشن شدن آن هیچ عنوان وجود نداشته باشد.

با توجه به اینکه بسیاری از دوستان عزیز سوالات را در مورد مشکلات آپدیت گوشی POCO M3 کرده بودند در این مطلب قصد داریم به صورت کامل به این موضوع بپردازیم تا برای همیشه راهکارهای اساسی را در زمینه آپدیت گوشی مطرح کنیم.

مشکلات آپدیت گوشی POCO M3

اکنون به عنوان یکی از گوشی های محبوب بازار از نظر اقتصادی و امکانات در سال گذشته توانست فروش بسیار بالایی را در کشورمان داشته باشد.

در ابتدا و زمانی که این گوشی با کیفیت خوب از نظر باتری را خریداری می کردید امکانات بسیار زیاد آن در کنار قیمت به صرفه و اقتصادی که داشت قطعاً شما را از خرید یک گوشی بسیار مناسب خوشحال می کرد اما زمانی که قصد داشت گوشی خود را آپدیت کنید و رابط کاربری آن را ارتقا دهید مشکلاتی به وجود می آمد باعث می‌شد تا متوجه شوید که هزینه این گوشی اسلام برای شما اقتصادی نبوده است و بهتر بود که برای خرید مدل‌های دیگر اقدام می کردید.

زمانی که رابط کاربری گوشی های POCO M3 آپدیت می شود مشکلات مختلفی به سراغ این گوشی آمده و در کمال تعجب شاهد ایرادات سخت افزاری بر روی گوشی هستیم. این می تواند جز مشکلات آپدیت جدید شیائومی بر روی گوشی های پوگو ام تری شیائومی باشد.

همانطور که می دانید رابط کاربری گوشی های شیائومی بر روی کیفیت نرم افزاری گوشی و بالا بردن و ارتقاء آن و همچنین برطرف کردن نقص ها و مشکلاتی که در سری های قبلی وجود داشت آپدیت می شود که این آپدیت تاثیری بر عملکرد سخت افزار گوشی ندارد.

در کمال تعجب سخت افزار گوشی POCO M3 بعد از آپدیت کردن به کار مشکل شده و به صورت کامل دستگاه شما خاموش میشود.

این موضوع باعث شده است تا بسیاری از کاربران دغدغه هایی را در مورد مشکلات آپدیت گوشی داشته باشند که با راهنمایی و مشاوره کارشناسان نمایندگی شیائومی میتوانید تمامی مشکلات را برطرف نمایید.

مشکلات آپدیت جدید گوشی POCO M3

راه حل برطرف کردن مشکل گوشی پوکو ام تری

بهتر است بگوییم که برای تمامی گوشی های POCO M3 قدیمی که از نسل چهارم اینترنت پشتیبانی می‌کردند این مشکلات سخت افزاری بعد از آپدیت کردن گوشی به وجود می‌آید و باید در نظر داشته باشید که هیچ کدام از مدل ها از این قاعده مستثنی نبوده و حتی اگر از اینترنت خانگی وای فای برای آپدیت گوشی استفاده کنیم باز هم چنین مشکلاتی را تجربه خواهید کرد.

قطعاً روبرو شدن با صحنه خاموش شدن گوشی و عدم روشن کردن آن به خصوص برای گوشی هایی که مدت زمان زیادی از خریداران می گذرد برای بسیاری از کاربران سخت و غیرقابل باور است. اما جای نگرانی نیست زیرا نمایندگی شیائومی در تهران تمامی این مشکلات را به صورت کامل و از صفر تا صد برای شما برطرف می کند اما خودتان به خوبی می دانید که گوشی سالم شما که به هیچ عنوان باز نشده است و یا گارانتی آن تمام شده است بهتر از گوشی است که باز شده و ملیت تعمیر برای قسمت های آن انجام گرفته است.

ایرادات به وجود آمده برای گوشی های شیائومی پوکو سخت افزاری بوده و بعد از اینکه گوشی خود را به این مرجع نمایندگی شیائومی ارجاع داد تیم فنی و تخصصی مرکز تست و عیب یابی اولیه روی دستگاه انجام داده تا تمامی قسمت های سخت افزاری که دچار مشکل شده‌اند را به صورت کامل شناسایی کرده و برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده اقدام نمایند.

پس ابتدا برای اینکه دچار مشکل نشوید به هیچ عنوان فعلاً گوشی های POCO M3 خود را آپدیت نکنید تا زمانی که شرکت شیائومی مشکل را به صورت کامل برای مدل گوشی ها برطرف نماید.

اما در صورتی که با چه مشکل مواجه شدید بهتر است در سریع ترین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکل گوشی هیچگونه اقدامی انجام نداده و آن را خاموش و روشن کنید سعی کنید تا گوشی را باز کرده و قسمتهای مختلف آن را چک کنید.

برطرف کردن مشکلات آپدیت گوشی توسط افراد متخصص و کارشناسان با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته که در نمایندگی شیائومی موجود میباشد انجام شود.

مشکلات آپدیت گوشی POCO M3 با گارانتی

اگر گوشی شیائومی شما تازه خریداری شده است و بعد از آپدیت با مشکل خاموش شدن آن روبرو هستید حتماً به گارانتی آن مراجعه کنید تا تمام مشکلات شما از طریق این مرکز برطرف شود زیرا دیگر مراکزی که به عنوان نمایندگی شیائومی در تهران و تعمیرات گوشی های شیائومی فعالیت می‌کنند به هیچ عنوان عملیات تعمیر را برای گوشی که گارانتی آن به پایان نرسیده است انجام نمی دهند.

برای برطرف کردن این مشکلات ای در صورتی که گوشی شما هنوز دارای گارانتی میباشد با شرکت گارانتی کننده تماس گرفته و از آنها بخواهید تا مشکلات را برای شما برطرف کنند یا گوشی خراب شده را با یک گوشی نو و سالم برای شما تعویض نمایند.

در صورتی که ما گارانتی گوشی شما به پایان رسیده است می توانید به راحتی از طریق این مرکز را با استفاده از ابزار و تجهیزات بروز و پیشرفته و کاملاً تخصصی تمامی مشکلات به وجود آمده برای گوشی خود را در سریعترین زمان ممکن برطرف نمایید.

مشکلات آپدیت رابط کاربری MIUI گوشی POCO M3

گارانتی معتبر تعمیر POCO M3

بعد از برطرف کردن مشکلات آپدیت گوشی شیائومی POCO M3 برای شما وجود دارد که این مشکل دوباره به سراغ گوشی تان آمد و شاهد خاموش شدن مجدد گوشی خود باشید.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که گوشی شما به هیچ عنوان دیگر نباید آپدیت شود تا زمانی که این مشکل به صورت کامل برطرف شود و اگر به دنبال برطرف کردن دغدغه خاموش شدن گوشی خود هستید بهتر است از گارانتی معتبر که نمایندگی شیائومی پس از برطرف کردن مشکلات آپدیت گوشی پوکو و همچنین تعمیرات قسمتهای مختلف آن ارائه می‌دهد استفاده نمایید.

به طور معمول مشکلات آپدیت گوشی شیائومی نیازی به برطرف کردن مشکلات سخت افزاری برای تعویض قسمت های سخت افزاری ندارد اما در صورتی که خرابی های جدیدترین گوشی مشاهده شده و مشکلات سخت افزاری باعث از کار افتادن کامل قسمت هایی از گوشی شده باشند باید به صورت کامل قسمت سخت‌افزاری مورد نظر تعویض شود.

در این مورد حتماً باید از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعات خراب شده استفاده نمایید تا کیفیت قطعات پایین نیامده و بتوانید از گوشی خود با کیفیت بسیار بالا دوباره را مجددا استفاده نمایید.

پس در یک جمع‌بندی می‌توانیم بگوییم که مشکلات آپدیت گوشی POCO M3 باعث می‌شود تا گوشی شما از نظر سخت افزاری دچار مشکلاتی شود و به همین دلیل بهتر است فعلاً و تا اطلاع ثانوی که قطعاً از طریق همین نمایندگی اطلاع رسانی می شود از آپدیت کردن گوشی خود خودداری کنید.

البته در صورتی که مشکلات اجتماعی برای گوشی شما باعث خاموش شدن آن شدند می توانید از طریق نمایندگی رسمی شیائومی تمامی مشکلات را در سریعترین زمان ممکن و با ارزانترین هزینه و قیمت برطرف نمایید.

۴/۵ - (۴ امتیاز)